6. Bölüm

445 23 3
                                    

Hepinize merhabaa arkadaşlar yeni bölümle hepine merhabaa.  Yıldıza basıp yorum yapmayı unutmayın ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yemek yedikten sonra Emreyle bahçeye inmiştik . Eda fotoğrafımızı çekiyordu . " ya şöyle durun biraz " o kadar çok çekmistiki ve beğenmiyordu . " Eda başka ne pozu vericez " demiştik artık isyan edecektik " heh tamam bunu beğendim " demişti bizde oh be diyip yanına gelmiştik bunlar çok güzeldi

 " Eda başka ne pozu vericez " demiştik artık isyan edecektik " heh tamam bunu beğendim " demişti bizde oh be diyip yanına gelmiştik bunlar çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğraf buna benziyor ⬆️)

Yukarı çıkmıştık artık saatte geç olmuştu " Su gel ikimizde fotoğraf çekelim bir video çektik ünlü olduk " demişti.  "Taman gel çekelim story atarız " demiştim oda kafa sallamıştı .

Not : Fotoğrafları sona koydum bakarsınız. Eda ile olan fotoğraflara

Eda'dan sonra duşa ben girmiştim.  Oda ben duştayken fotoğrafımıza bakıyordu . Ben duştan çıkınca ikimizin beğendi bir fotoğrafı atmıştık . " Su yorumlar geliyo " demişti.  " Cidden Eda ünlü olduk nasıl olduk ben anlamadım" demiştim . Oda gülerek  " Bende gerçekten ikimiz tek tüm piyasaya denk olduk " demişti .

Yirmi otuz dakka sonra Eda bağırarak   " Su şuna bak " diye bağırıyordu.  Ali      " noldu yine niye bağırıyosun "  demişti . " Bana mesaj geldi şimdi o çok izlenen  hikayemiz vardı ya bir tane ajanstan mesaj geldi modellik ile ne zaman müsait olursak gele bilirsiniz diyo " demişti. " Eda bu çok güzel ama ben doktorum şimdi biri bişe derse bu nasıl doktor diye " demiştim ve sevgilim askerdi bu doğrumu olur bilmiyordum . Ben bi "Emreyede sorim babamada  bakalım onlar ne düşünüyor " demiştim.
Emreyi arayıp " Emre müsait misin " demiştim. " Evet müsaitim bişe mi  oldu" demişti . " hayır olmadı yani olduda önemli bir şey değil neyse geliyorum yanına " diyip kapatmıştım ay keşke suratına kapatmasaydım neyse ya diyip " Eda kalk gidiyoruz " demiştim.  " nereye " demişti.  " Emrenin yanına "   demiştim " yok ya ben napcam sizin yanınızda demişti " Borada var ama  sen bilirsin " demiştim.  " Ya Su niye bu kadar ısrar ediyorsun anlamıyorum tamam geliyorum " demişti kapıya doğru giderek bende gülerek peşinden gidiyordum .

Emrelerin odaya gelmiştik tanımadığımız kişilerde vardi " hoş geldiniz " demişti . " hoşbulduk " diyip içeri geçmiştik . " Emre sana birşey sorucam " demiştim. " sor " demişti . "Edala bizi bir ajanstan çağırıyorlar bende bilemedim şimdi doktorum ve Su doktora bak diye laflar çıkar diye evetyada hayır diyemiyorum " demiştim.  " senin içinden ne geliyorsa onu yap güzelim ben hep arkandayım kimsenin dediğini takma sonuçta seni çağırıyorlar onları değil " demişti sarılıp . " ya Emre " diyip sarılmıştım bende . Babamda sormuştum ve oda bana Emre gibi bir cevap vermişti.

Odamıza geldiğimizde saat 12.00 geçmişti . Alarmımı kurup uyumuştum.

                                 ...

Sabah olduğunda Eda , Ali ve ben kahvaltıya inmiştik . Kahvaltı yaptıktan sonra Emreyle vedalaşıyordum çünkü bugün göreve gidecekti.  " Allaha emanet ol " diyip sarılmıştım oda bana sarılmıştı çok vaktimiz yoktu o gittikten sonra yukarı çıkıp Eda ile hazırlanıyorduk Ali bizi arabada bekliyordu .

EMRE SÖZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin