9. Bölüm

261 13 0
                                    

Tekrardan merhabaa nasılsınızz ??

İyi okumalar ...

.
.
.
.
.
.
.
.

Gözümü açtığımda yatıyordum ve başımda Emre ve Su vardı .  " Günaydın  Su ,  iyi misin " demişti Eda . " İyiyim noldu en son" demiştim.

Odanın kapısı açılınca bir doktor gelmişti.  Dershaneden Gökalp'ti bu  çok yakındık eskiden  .  " Gökalp " demiştim.  " Su " diyince yanıma gelip sarılmıştı bende ona sıkıca sarılmıştım.  " Gökalp seni çok özledim napıyosun " demiştim.    "İyiyim ben asıl sen napıyorsun " demişti.  " Bende iyiyim " demiştim . Sizi tanıştırayım Emre Gökalp Gökalp Emre . Eda Gökalp Gökalp Eda diye tanıştırmıştım. " Gökalp dershaneden arkadaşımdı arkadaştan öte kardeşimdir " demiştim.  " Eda aynı şekilde kardeşim Emrede sevgilim " demiştim.  Emre böyle bir şey dememi beklemiyordu sanırım ne diye tanıtıcaktım. Kayınço falan diye mi bu çocuk gerçekten şapsaldı ya .
Gökalp muane ettikten sonra gitmişti. İşe yeni başlamıştı sanırım çünkü ilk defa görmüştüm .

" ye şu çorbayı Su " demişti Emre ağzıma kaşığı uzatıyordu . " doydum Emre ya yeter " demiştim.  " ya ne yedin sanki bu kaşık son " demişti.  Ağzımı artık sımsıkı kapatmıştım " kusucam artık her şey yedim" demiştim . Emre kafasını sallamıstı ve başımda öpmüştü .  " Tamam " demişti " oh be sonunda " demiştim. 

                                 ...
İyileşmiştim artık hastaneye gidecektim bugün .  Üstümüzü değiştirip kahvaltıya inecektik birazdan .

  Üstümüzü değiştirip kahvaltıya inecektik birazdan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Su kombin ⬆️)

Emre bugün göreve gitmişti . Allah yardımcıları olsun.  Diye dua ediyordum . Hastaneye gelmiştik.  Bugün 24 saatlik nöbetim vardı . Bu sıralar hastaneyi aksattığım için elimden gelenin daha fazlasını yapacaktım .

Bugünün nasıl geçtiğini anlamıyordum . Nöbetimin bitmesine 1 saatten az vardı son kalan işleri hallettikten sonra askeriye gidecektim. 

                               ...
Emrenin anlatımı *

" bomba geliyo dikkat edin " diyerek bağırmıştım . Bunlar bilmiyordum temizliyorduk yine geliyorlardı . Bu şerefsizler kadın pazarlıyordu zorla kaçırıyorlardı sonrada kızlar istiyormuş gibi gösterip suçlarından kurtulmaya çalışıyorlardı .
" 3 diyince eve dalıyoruz " demiştim. Kızları alıp çıkacaktık . Neredeyse 5 gün olmuştu ve Su' yu çok özlemiştim.  " 3 " diyince eve dalmıştık  . Arda " komutanım üst katta 2 kadın var " demişti.  " pe*evenkeler kaçmış komutanım " demişti Bora . " bu  oda temiz komutanım " demişti Kemal . "Bu odada 3 kız var ağlıyorlar komutanım " demişti Haktan .
İçeri dalıcamızı anlayınca hemen kaçmışlardı .
11 tane kadın vardı hepsi 20 - 21  yaşlarında duruyorlardı . Helikopterlere binip hastaneye doğru yola çıkmıştık.  Dövmüşlerdi bazıları bazıları kesik izleri falan vardi . Korkudan hiç biri konuşamıyordu.  Konuşmaya çalışıyorduk ama ya hiç cevap vermiyorlardı  yada kısa kısa cevap veriyorlardı .

EMRE SÖZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin