8. Bölüm

362 20 3
                                    

Evet hepinizi merhaba nasılsınızz ??
İyi okumalarrr  herkese ...

.
.
.
.
.
.

.
.
Sabah uyanınca üstümüzü değiştirip aşşağı kahvaltıya inmiştik .

Emrenin yanındaki sandalye geçmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emrenin yanındaki sandalye geçmiştim ." Günaydın " demişlerdi bende " Günaydın " diyerek cevap vermiştim .  Arda yine instagram konusunu açmıştı.  O konu konuşulurken bir yandan yemek yiyorduk .  " Bu gün Eda ile avm gidicez bir şey istiyor musunuz " demiştim. Arda hemen " yengecim bana t shirt alır mısın " demişti.  " alırım tabikide  siz bir şey istemiyor musunuz " demiştim.  " yok yenge teşekkür ederiz " demişlerdi .

Eda ile avm doğru yola çıkmıştık   . Avm' ye vardığımızda Ardaya t shirt alıp gezmeye devam ediyorduk ." Eda şu nasıl  sence " diye sormuştum elimdeki t shirt gösterip . " güzel bence"  demisti . Masadaki olan herkese alacaktım sonuçta Ardaya alıp onlara almamak olmazdı.  Onlara  alışveriş yaptıktan sonra kendimizede bir şeyler almıştık.

Eda googleden araştırmisti güzel bir lokanta seçip gitmiştik.  İçeri girdiğimizde . Oturup yemek yemiştik kalkarken Emreyi görmüştüm bir  kadınla birlikte giriyordu  ve el eleydi kıza hemen bakmıştım kızıl saçlıydı saçları uzundu ve güzel bir kızdı ama Emreyle el eleydi onlar masaya oturmuştu.  Kadin gülerek bir şeyler anlatıyordu Emrede  gülerek cevap veriyordu . Gözümden bir damla yaş akinca silip hızlıca ödeyip çıkmıştık.  Arabay binince ağlamaya başlamıştım.  " Eda gördün sende değil mi " demiştim . " gördüm Su ama mantıklı bir açıklaması vardır ya " demişti.   : mantığına başlayayım Eda ne mantığı " demiştim.  Arabayı çok hızlı sürüyordum  " Su biraz yavaş mı sürsen" demişti.  Ağlaya ağlaya araba kullanıyordum Emre ödetirim sana bunları diye bağırarak ağlıyordum .

Karargaha girdiğimizde Arda beni ağlıyorken görünce hızlıca yanıma koşmuştu " noldu yenge bir şey mi oldu " demişti.  Yenge demesi beni biraz daha ağlatırken " yenge deme bana benim ismim Su bundan sonra yenge falan yok başka yenge size ben yokum " diyip ağlamaya devam etmiştim . Ardanın hediyesini hatırlayınca 10 saniye susup "al Arda bu senin hediyen"   diyip poşeti uzatmıştım ve ağlamaya tekrar devam etmiştim .           "Teşekkür ederim yen-   Su "  demişti.  Kafa sallayarak " Rica ederim " demiştim.  " Gel Arda şu hediyeleri dağıtıcaz " demiştim dağıtırken hepsi ne gerek vardı yenge demişlerdi hepsine ben değilim yengeniz benim adım Su demiştim.  Aklıma Emre ve  kadın aklıma geldikçe ağlamam şiddetleniyordu "Su iyi misin gerçekten"  demişti Arda " Arda , Emre beni alda-" derken sesim gitmişti artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordum  şimdi ağlim ben sonra Emreyi ağlatıcam zaten diye içimden geçiriyordum .

Bir insanı bu kadar sevip başka bir kadınla görünce gerçekten insan çok üzülüyordu . Eda , Aliye anlatmıştı olanları oda mantıklı bir açıklaması vardır demişti.  Niye hiç kimse inanmıyordu diye düşünüyordum . Göz altlarıma kapatıcı sürüp akşam yemeği için aşşağı inmiştik . Emrelerin masasına oturmamistik başka bir masaya geçmiştik Ali Eda ve ben hep üçümüz vardık hemde olacaktık. 
Eda " Emre buraya bakıyor " demişti.   "Emre o  herkese bakar " demiştim. Emre bizim masamıza gelmişti . " Su konuşa bilir miyiz " demişti.  " hayır " demiştim " noldu Su anlamıyorum bir şey mi yaptım " demişti . " hayır, hiç bir şey yapamadın " diyip masadan kalkmıştım ve odama doğru ilerleyip telefonumu almıştım.  Bide naptın diyordu gerçekten sinirden ağlamak istemiyordum ağlama ağlama diye tekrar edip odadan çıkmıştım insanların beni ağlamamı görmesini sevmiyordum .

Dışarı hava almaya çıkmıştım yürüyordum . Boş bir  bank vardı ona oturmuştum elimi yüzüme kapatım ağlamaya başlamıştım
Telefon çalınca bakmıştım Emreden 8 cevapsız arana Aliden 6 Edadan 9 cevapsız arama vardı nasıl duymamıştım bilmiyorumdum sanırım telefonum sessizde kalmıştı.  "efendim " demiştim.  " Oh be sonunda açtın nerdesin Su " demişti . " disarıdayım " demiştim.  " konum at  biz geliyoruz " demişti. " hayır gelmeyin yalnız kalmak istiyorum " demiştim ." Hayır tek kalamazsın öyle yada böyle o konum atılacak Su bu kadar at konumu bekliyoruz " demisti ve telefonu yüzüme kapatmıştı . Konum atıp telefonu kapatıp cebime koymuştum. 

15 dakikadır ağlayıp oturuyordum bugün ağlayıp başka ağlamayacaktım .  "Su" diye bağırıp yanıma biri koşuyordu evet Edadan başkası değildi.  Hemen sarılmıştı . Hapşurunca " gel hadi hasta olacaksın burası çok esiyor " demişti Eda . " Su , Emre seninle konuşmak istiyor bence bir dinle mantıklı bir açıklaması var " demişti. " Ne konuşucam onunla ya karıya kıza birlikte gideriz artık " demiştim.  Kardeşimde artık Emreyi koruyordu . Ağlamam şiddetlenince
" ne karısı ne kızı Su dinle artık şu çocuğu " demişti.  " Eda sen bir daha Mert ile konuşur musun " demiştim . " asla konuşmam ama sizin olayiniz farklı " demişti .

" Su beni dinler misin " demişti Emre " ya Emre kadın gelmiş elini tuttu elini çek eyvallah ama tuttunda sende gülersen beni dinle demeye hakkın yok " demiştim . " ben seni aldatmadım aldatmamda dinlesen hak vericeksin hatta " demişti. "Tamam anlat " demiştim . " Bizim Arda'yı biliyosun zaten ailesini kaybetti nasıl kaybettini söylemicem  kendisi isterse anlatır  biz bütün ailesini kaybetti sanıyorduk oda öyle sanıyordu aslında kaybetmemis benim lokantada oturduğum kız Ardanın öz ablası ve ben senin lokantada olduğunu görmüştüm ablasi bana olayı anlatıp Ardaya anlatmam gerektiğini söylemişti . Elimi tutmasının sebebi teşekkür etmesiydi " demişti . Arda benim be neler yaşamış hiç yansıtmıyordu şimdi Arda için ağlicaktım.  " affettin mi Su özür dilerim en başından anlatmadım için " demişti.

"Evet affettim bende özür dilerim dinlemedim için " demiştim . " ağlama artık " diyip sıkıca ağlamıştı.  " Saçın ıslak  hasta olacaksın demişti .
Herkeste hasta olacaksın diyordu en son o olucaktı zaten .
"Ali nerede kaç gündür göremiyorum" demiştim . " Ali bizim hastalarımızlada ilgileniyor bu yüzden giremiyoruz  konuştum bu gün " demişti Eda ." Neyse hadi gidelim " demişti Emre tamam diyerek cevap vermiştik.  Arabaya binerken gözüm kararmıştı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Evet arkadaşlar bol ağlamalı bir bölüm oldu biliyorum . Ve bir not birakıyorum. ⬇️

Su güçsüz bir kız değil
sadece aldatıldığını düşündüğü için öyle bir tepki vermişti .

Umarım beğeniyorsunuzdur hepinize iyi günler öptümmm

EMRE SÖZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin