1. Bölüm

2.8K 96 73
                                    

Eveeettt hepinize merhaba nasılsınızz?

Bugün ilk bölümü yazıyorum çoookk heyecanlıyım. Hepinize iyi okumalar 🤍
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Anne şu kolileri nereye koyucam " diye bağırıyordum. Çünkü bu gün Mardine taşınıyorduk . Taşınıyorduk derken Eda , Ali ve ben . Edanın tayini çıkmıştı bizden ayrılacağı için kaç gündür yüzü gülmüyordu. Bu yüzden bizde Ali ile bi karar verip Eda nereye biz oraya demiştik . Eda bu haberi duyunca tabikide çok mutlu olmuştu . Şimdi ise Eda ile kolilerimizi topluyoduk . Eda bizde kalıyordu lisede anne ve babasını trafik kazasında kaybetmişti . Benim ısrarlarıma dayanamayıp bizde kalıyordu . Kardeş olmuştuk artık Duru'dan farkı yoktu benim için .

Eda'la o kadar çok kıyafetimiz vardıki crop , eşofman , t shirt , pantolon , sweatshirt , mont hepsinden bir sürü vardı. Makyaj malzemelerini ben topluyordum kıyafetleri Edaya sallamıştım şimdi bide kıyafetleri katla güzel koy uğraşamazdım . Çoğu koli bitmişti . Saat akşam yediydi sabah uçağımız vardı . Eda bana içerden bağırıyordu " Su olum nerdesin ya bana kitledin gittin yalandan makyaj malzemeleriyle uğraşıyon" demişti . " Ya Edacım ne alakası var aşkom balım gülüm kardeşim " demiştim . O sırada telefona bakıyordum ki bacağımda bi acı hissettim Eda karşı odadan bana terlik fırlamıştı. Bi dakka Lan Eda bana terlik fırlatmıştı " Eda bacana s*çim " diye bağırmıştım tabi Eda gülüyordu .
Eda ile hep böyleydik hiç bir zaman birbirimize dedimiz kelimelerden alınmazdık.

Artık yemek yemiştik ve uyumuştuk . Sabah olmuştu çok sıcak olduğu için Eda'la crop ve şort giymiştik. Ben üstüme beyaz bi crop altıma siyah şort giymiştim .

( Su'nun kombin bu )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Su'nun kombin bu )

Edada yeşil crop ve beyaz şort giyinmişti. Artık yola çıkabilmistik.

Hava alanına geldiğimizde Ali'de gelmişti. Annemlerle kısa vedalaşmanın ardından uçağa bindik pencere kısmını Eda kapmıştı,

şehirlerin üstünden geçerken her şey küçük gözüküyordu . Daha yolumuz vardı bu yüzden uyumaya karar vermiştim.

Uyandımda 15 dk kalmıştı inmemize. Eda ve Aliyi uyandırmıştım . Uçaktan indikten sonra . Bavullarımızı alıp havalimanından çıktık babamın yakın arkadaşı olan Yavuz abi bizi almaya gelicekti .

Yavuz abiyi görünce yanına ilerledik " hoşgeldin Su " diyince sarıldık " hoşbulduk Yavuz abi " diyip ayrıldım.

Arabaya binmiştik Yavuz abi babamın bize ayarladığı karagah a götürcekti.

Eda " Ayy ben heyecandan öl*cem " diyince. Ali " Yeni geldik şuan ölme " demişti. Alinin dedine gülmüştük.

Telefonum çalınca arayana baktım ve Babam yazısını görünce " efendim baba " demiştim . " Kızım nerdesiniz Yavuz geldi mi " demişti. " geldi baba yoldayız "  dedim. " tamam kızım birşeye ihtiyacın olursa ararsın " Taman diyip kapatmıştık. Yol çok yoruyordu Hele de bizim gibi rahatımıza düşkün bi üçlü olunca zor oluyordu . Bıraksalar üçümüzde hep uyurduk . Askeriye ye gelince arabadan inmiştik .

EMRE SÖZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin