4. Bölüm

693 40 3
                                    

Eveeet merhaba arkadaşlar nasılsınız?
Yıldıza basmayı unutmayın öpüldünüzzz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sesler duymaya başlamıştım bağırma sesi geliyordu . Gözümü yavaş yavaş açtığımda karşımda tanımadım kişiler vardı zaten tanısaydım kaçırmazlardı. . Eda yanımda duruyordu onunda benim gibi elleri kolları bağlıydı arkaya doğru  " o sonunda gözlerinizi aça bildiniz " demişti karşımdaki adam pardon adam dedim o*ospu çocuğu demişti . Bir yerde okumuştum

Çok o*ospu çocuğu tanıyorum ama konunun anneleriyle ilgisi yok

Diye gerçekten çok haklı bir yazıydı . "Uyandım işte noldu niye kaçırdınız " demiştim. Umursamaz görünmeye çalışıyordum çünkü korktuğumu anlarlarsa üstüme çok gelirlerdi  ve korksam bile bunlara yansıtmazdim. "Uyandın işte ne güzel yüzünü gördük " diyip saçlarıma dokunmuştu. "Dokuma" demiştim bağırarak.  " niye dokunmim ellerin kolların bağlı degilmi " diyip bacama dokunmuştu şort olduğu için bacağım zaten açıktı .

Eda'nin yanina gidip saçlarına dokunmuştu . Tepki vermicektim çünkü onunda bacağına dokuna bilirdi . Kafamı farklı bir yere çevirmiştim yoksa bağıracaktım."baban ve komutan ne şanslı senin gibi biri var " demişti  bana  . Saçıma dokuncağı sırada "dokunma bana a*cık ağızlı " demiştim.  Yüzüme tokat atmıştı.  Böyle bir şey yapacağını zaten biliyordum . " Noldu yani bana vurdun diye artık a*cık ağızlı değil misin " demiştim . Terörist " dışarı çıkıyoruz " demişti . Odada dört kişilerdi çıktıktan sonra Eda dönüp "napıcaz şimdi" demişti. "Bilmiyorum ama korktuğunu sakın belli etme olur mu arka cebimde bi çakı var almamışlar görmemişlerdir küçük çünkü " demiştim . "Tamam almaya çalış " demisti . Edada silah kullanmayı biliyordu . Bu konuda rahattım  işimize yariyacagini biliyordum ve düşünmeden öldüre bilirdim sonuçta masum birini öldürmüyordum.  Oturdum yerde cebimdeki çakıyı elime almıştım.  Uğraştıktan sonra açabilmiştim " Eda açtım şuan ama gelince açılmamış gibi tut elini tamam mı çaktırma "  demistim onunkini açtıktan sonra geri cebime koymuştum .

Kapı açılınca elinde telefonla girmişlerdi . Bize doğru tutuyorlardı.  Yüzlerine maske takmışlardı.  " Evet komutana ulaştık el sallayın " demişti . "Gerizekali el nasıl sallayalım elimiz bağlı " demiştim . Karşıdan gülme sesleri gelmişti . Adam bana gelip tokat atmıştı " s*kicem o elini bak kaçıncı tokat bu " demiştim . " Sen değil ben s*kicem o elini bir daha kaldır o elini bak " demişti Emre . Canlı yayında nerde olduğumuzu bulabilirlerdi o yüzden konuşmayı uzatmamız gerekiyordu . "Emre ben çok korkuyorum va bana vururlarsa zaten kaç defa vurdu bunlar biliyo musun " diyerek ağlamaya başlamıştım . Eda' da anlamış olacakki " Evet bu özürlüler vurup duruyo " diyip ağlamaya  başlamıştı . Emre napmak istediğimizi anlamıştı çünkü ağlamicamızı biliyordu. " Ağlamayın onlar bi daha el kaldırırsa s*ker atarız o ellerini " demişti. " Emre saçım bozulmuştu bunlar yüzünden saçımın haline bak  " demiştim . " hayır Birtane çok güzelsin "  demişti . " kesin lan artık " demişti yanımdaki adamın elinde zaten silah vardı.  Emre " şimdi " demişti.  Anında kalkıp silahı alıp onu bacağından vurmuştum oradakiler şasırmisti bi an telefon tutanın alnından vurduktan sonra telefon açıktı zaten tripot gibi bir şeye koymuştu telefonu . Hepsini vurmustum . Teröriste bakıp bana vuran o elini s*kerim demiştim demi diyip elinden vurmustum sonra diğer elini vurmustum ağlıyordu ve yapma özür dilerim diye ağlıyordu . Emre "iyi misiniz Su " demişti.  Arkadan komutanım yengede fena he diyorlardi . "Yerinizi bulduk 1 saate ordayiz " demişti . Zaten uzak yola götürmiceklerini tahmin etmiştim  . "Tamam Emre hızlı olun adamlar silah sesine geliyorlar sanırım ses geliyor " demiştim.  Edala hızla sarılmıştık . Emreler telefonu kapatmamisti . Bizi kontrol ediyorlardı .

Kapı açılınca bir adam gelmişti onu vurduktan sonra onun silahını Eda almıştı.  "Hadi güzelim dikkat edin " demişti Emre . Adamlar geldikçe geliyordu . Benim silahımı mermileri bitmişti.  Camdanda ateş ediyorlardı Eda kolundan vurulmuştu . Edanın yanına gitmem gerekiyordu . Emre tam bir şey diceği sırada telefona ateş etmişlerdi.  Eda silahını bana atmıştı sağ kolundan vurulmuştu . 2 adam aynanda gelince onları vurmustum . Bunlarda mal gibi  tek tek geliyorlardi. Adamlardan ses yoktu bitti sanıp Edanın yanına gideceğim.  Sırada ayağımda bir acı hissetmiştim neyseki Edanın yanındaydım şuan Edanın üstündeki t shirt yirtip koluna takmıştım . Benim bacağım sıyırmıştı ama Edanın kolunun içinde olduğunu düşünüyordum.  " Eda adamlar odayı basıcak yarım saat dayansak yeter vurulursam durup sakın ağlama adamları öldür " demiştim. " Tamam ama şu silahı al " demişti oda yanındaki ölü adamın silahını almıştı bana tokat atan adamın kollarını ve bacaklarını zane başlamıştık . Öldürürsek neden kaçırdıkların öğrenemezdik. 

EMRE SÖZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin