10. Bölüm

213 13 0
                                    


İyi okumalar 😻
.
.
.
.
.
.
Eda beni arıyordu . " Su mobilyalar geldi kurdular şimdi siz ne zaman çıkıyorsunuz " demişti.  " şimdi çıkarız " demiştim.  Son kalan eşyaları da topladıktan sonra Emre , Ardayı aramıştı . Kolileri taşınması için .
Yeni evimize gelmiştik.  Ali hemen " sonunda gele bildiniz " demişti.  " bütün kıyafetleri kim topladı sanıyorsun " demiştim " yok yok şaka yapıyorum " demişti Ali.

Ali evi süpüyordu . Emre ve Arda perdeleri asıyordu.  Eda ve ben kıyafetleri yerleştiriyorduk.  Üstleri ben yerleştirmiştim . Eda altlari yerleştirmişti.  Sweatshirt almaya gidecektik . Doğru düzgün sweatshirt yoktu . Aşşagi indiğimizde Emrelerin yanına gitmiştik.  " sweatshirt almaya gidiyoruz " demiştim Eda .  Arda " oha siz niye her gün alışverişe gidiyorsunuz " demişti.  " her gün değil cano arada " demişti Eda .

Avm'ye gelip yemek yemiştik.  Şimdi sweatshirt bakıyorduk . Eda beyaz ve siyah  renkli sweatshirt almıştı . Bende renkli sweat alıyordum . Emre ikimizi aynı sweatshirt almıştı . Eda başka bir mağazaya gitmişti bakmak için .

" Emre bu Eda kaç dakika oldu niye aramadı normalde olsa 20 kere aramıştı"  demiştim.  " ara açmassa gidelim bakalım " demişti.  Bir yandan Edayı arıyordum ama açmıyordu. Bu mağazaya gidiceğini söylemisti ama yoktu .

Edayı arıyordum hâla tam kapatacakken açmıştı.  " efendim Su " demişti.  " nerdesin " demiştim . " neyi belli etmeyeyim " demişti Eda ben nereye gittiğini sormuştum kesin yanında biri vardı . " ayakkabi mağazasındayım " demişti . Ve vurma sesi gelmişti . " Eda " derken sesim titremişti .  " noldu bebeğim " demişti Emre . "  Eda kaçırıldı sanırım " demiştim.  " Tamam sana ne dedi " demişti.  " ayakkabi mağazasında olduğunu söyledi ama oraya gidicez diye konuşmadık gitmez o yüzden " demiştim. Telefondan birine mesaj yazıyordu .

15 dakika geçmişti  ve hâla bir şey yapmamıştık . Biri beni görüntülü arıyordu.  " Emre biri beni görüntülü arıyor " demiştim . " kayıtlı mı " demişti " hayır değil " demiştim. " Tek olup olmadığını sorucaktır tek olduğunu söyle  tamam mı " demişti.  "Tamam " diyerek cevap vermiştim.  " alo " diyerek telefonu açmıştım.   " sonunda açtın be güzelim ne zamandır görüşemiyoruz " demişti " Batu " demiştim.  " Evet benim " demişti.  Gerizekalı ya hâla değişmemiş.  " Biliyorum sen olduğunu niye beni aradın " demiştim . " yanında biri varmi " demişti " hayır yok " demistim . " güzel" demişti ve ekranı farklı bir tarafa çevirmişti  .
Batu 9. Sınıftan beri beni seviyordu artık takıntı diye düşünüyordum.   "noldu niye beni aradın söyle artık " demiştim.  " eevt aşko konuya geliyorum ben az önce aşko mu dedim lan " demişti kendi kendine. " sadede gel artık " demiştim.
" Eda elimde sen istersen Eda kurtula bilir " demişti .  " Nasıl olucak ve Eda'nın senin yanında olup olmadığını nerden bilicem ayrıca Eda şuan gerçekten yanındaysa ona bise yaparsan senin ananı s*kerim  " demiştim . " küfür etme lütfen " demişti.  " sanane sana mı sorucam " demiştim. 
" sen sinirli misin acaba " demişti .

Kafamı yere eğdiğimde Emre sinirli bir şekilde bizi dinliyordu.  " Eda kurtulsun istiyorsan sen geleceksin " demişti . Anında " tamam " demiştim.   "Şaşırtıyorsun beni " demişti Batu . 
" Edayı göster bana " demiştim ciddi bir sesle . " tamam gösteriyorum " demişti . Kamerayı başka bir tarafa çevirince Eda ağzı , elleri ve ayakları bağlanmış bir şekilde oturuyordu . Ağzı bantlı olduğu için ne dediğini anlamıyordum .
" Edaya zarar verme sakın " diye tekrar etmiştim . " gelmezsen sözümü tutmaya bilirim " demişti.  " Saat ve konum at " diyip telefonu kapatmıştım.  Kapatır kapatmaz Emre ayağa kalkmıştı.  " Emre , Eda benim yüzümden kaçırıldı ve bir keresinde vurulmuştu  her şey beni suçum " diyip ağlamaya başlamıştım.  " ağlama güzelim senin suçun değil sen bilerek veya isteyerek zarar vermiyorsun " demişti. 
" olsun Batu benim yüzümden kaçırdı " demiştim . " o kim " diye sormuştu Emre . "  9. Sınıftan beri beni seviyordu artık takıntı diye düşünüyorum Emre çünkü bi insan seviyor diye birini kaçırmaz " demiştim .

Ardalar  15 dakka sonra yanımıza gelmişti ve olayları anlatınca onlarda çok sinirlenmisti .  Aramıza plan kurmuştuk hızlıca ben oraya gidecektim Eda artık Batudan uzaklaştında Emreler gelecekti .
Saat 08.30 ' da buluşacaktık ve saat 07.50 olmuştu ben kendi  arabamla gidiyordum . Emreler ise Emrenin  arabalasıyla geliyorlardı. 
Emre arabaya binmeden önce " dikkatli ol tamam mı güzelim " demişti.  " Söz veremem konu Eda ise ama dikkatli olmaya çalışacağım " demiştim.  " Su lütfen " demişti.  " Tamam tamam hadi gidelim " demiştim .

Artık yola çıkmıştık...
.
.
.
.
.
.
.
.

BİLGİLENDİRME 📍

Eveeet hepinize merhaba arkadaşlar umarım kitabımı beğeniyorsunuzdur.
Kesin değil ama 1 hafta gibi bir süre bölüm gelemeye bilir okul ve oruç dolayısıyla haber vermek istedim .

Bu bölüm kısa oldu farkındayım kusura bakmayın . Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim öpüyorum hepinizi  görüşürüzzzz.

🤍

EMRE SÖZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin