1. Bölüm

114 10 0
                                    

Tarih 2009 daha Zerda 16 yaşlarının sonundaydı...

"Zerda nerdesin kız!! "

"Buyur ağabey ne oldu? "

Yüzüme inen tokat ile kendimi yerde buldum,karnıma yediğim tekmelerle zor konuşuyordum.

"Ağabey ne ettim ben? "

"Seni o Musa'nın oğlu ile çeşme yolunda görmüşler. "

"Abi peşimi bırakmıyor yemin ederim ki ben ondan uzak durmasını söyledim. "

"KES!! "

Abimin bağırması ile anam avluya koşmuştu o gün anam son kez göz yaşı dökmüştü.

"Oğul ne edersin gardaşına, yazık değildir hele bak halına? "

"Ana senin bu o*uspu kızın kuytu köşelerde erkeklerle gezer namusumuzu iki paralık eder. "

"Senin dilin ne der, kardeşini hiç mi bilmezsin? "

"Ben onu bunu bilmem bu evden onun anca ya Şerif ağa ile evlenmesi ya da ölüm kurtarır. "

"Hayatta evlenmem okuyacam ben doktor olacam. O adama kuma gitmem ben ana nolur kurtar. "

"Bal gibi evlenecen yoksa ölmek mi istersin? "

"Sende sevdin ağabey Zeynep yengemi sevmedin mi aynı şeyi onun için yapsalardı napardın? "

Karnıma attığı tekme ile bağırdı ve silahını çıkardı.

"Kes sesini Kelime-i Şehâdet getir. "

Gözlerimi kapattım ve gerçekten Kelime-i Şehâdet getirdim.

Birden silah sesi duyunca canım yanmamıştı ama bu gözleri açınca çok canım yanacaktı.

Gözlerimi açtığımda anam dibimde kanlar içindeydi.

"Şahin!! Sen ne ettin? "

"Z Zeynep ben böyle olsun istemedim böyle anama gelsin istemedim. "

"Şahin durma anbulansı çabuk ara. "

"Ana,anam ölme lütfen sadece sana ihtiyacım var. "

Ama annem kollarımda ölmüştü, abim cezaevine girmişti. Babamın ödediği para ile çıkmıştı .

SENE :18.07.2011

Dilruba Akraş

Aradan kaç sene geçsede acısı bende çok tazeydi. Annem gençken Devrim Saruhanla bir birini seviyormuş ama babam mani olmuş.

Selim ağabeyim ile anamın mezarına gelmiştim herkes unutsa bile benle Selim ağabeyim unutmamıştık oda bu sene askere gidecekti.

Ben, babam,Zeynep yengem,Burhan ve Şahin ağabeyim kalacaktık

Şahin ağabeyim askerden geldiğinde Zeynep yengem ile evlenmişti çocukluk aşkıydı onlarınki.

Sevmeyi bu kadar çok iyi bilirken. Beni yapmadığım bir suç yüzünden cezalandırıyorlar.

Selin ağabeyimin telefonu çalınca gitmek şirkete gitmek zorunda kaldı bende yürüyerek eve gitmek istedim.

İsteksiz olduğum için Mehmet amcanın yol üstündeki ahırına girdim  Mehmet amcanın atını alıp yaylaya çıktım bilirdi atı benim aldığımı.

Yaylaya doğru sürdüm atı biraz dolaşıp tepeye çıktık.

Atı ağaca bağlayıp tepeden aşağıya bakmaya başladım. Çok yüksekti bir anda ayağım kayınca tam düşücem derken birinin beni çekmesi ile o kişiye döndüm.

İNTİKAM  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin