Sekiz Sene Sonra
Arada bir Selim ağabeyim beni görmeye geliyordu gizlice. Selim ağabeyim bu aralar aşırı dalgındı.
"Ağabey bir sorun mu var?"
"Yok Zerda iyiyim."
"Bi'şeyler hazırlayayım mı?"
"Hayır zaten birazdan yola çıkıcam."
"Peki ağabey.
Ağabeyim bir süre sonra evden çıkıp gitmişti oda bu gün Mardin'e gidecekti ben kaçarken ardıma bile bakmamıştım.
Miran acaba ne yapıyordu. Kaç sene geçmiş belki evlenmiştir.
Tam iki buçuk yıldır doktor olarak çalışıyordum. Babam ve ağabeylerim yerimi bulmasın diye sürekli konum değiştirmek zorunda kalmıştım.
Hızlıca çantamı alıp evden çıktım bende arabama binip hastanenin yolunu tuttum.
Hastaneye girdiğimde hemen Ceren koşarak yanıma gelmişti sıkıca sarıldı. Oda benim buradaki en yakın arkadaşımdı.
" Cumartesi akşamı tıp partisi var herkes gelecek ve bizde gidiyoruz. "
"Of Ceren ben dinlenmek için fırsat kollarken sen parti diyorsun. "
"İtiraz istemiyorum. Hem bu biraz bize iyi gelecek he ne dersin? "
"Of Ceren Bozoğlu of. "
"Oley be neyse Zerda Akraş ben hastalarıma bakmaya gidiyorum. "
Bu gün pek hastam yoktu sabah olanlar ve öğleden sonra iki hastam vardı.
Yemek molasına çıktığımda aklıma istemsizce Miran geliyordu.
Yanıma birinin oturması ile başımı o tarafa çevirdim.
Ceren, Burak ve sevimsiz arkadaşı Okan.Bu çocuktan nefret ediyorum. Öyle itici, baba parası yiyen zengin züppe.
Lakayt konuşması yeterince beni gerince masadan kalkmak istedim.
"Aaa güzellik nereye benden kaçtığını düşüneceğim. "
"Birincisi bana güzellik demeyi kes, ikincisi sen kimsin ki senden kaçayım ve üçüncüsü ve en önemlisi bana yürümeyi kes benim kalbimde başkasına yer var ve o kişi ölse dahi başkası hayatımda olamaz.!! "
Ceren de benimle beraber kalkıp yanımda ilerledi. "Helal kız, hala Miranı mı düşünüyorsun?"
"Ne yapayım? Ceren çıkmıyor ki aklımdan. "
Ceren benim gibi Mardinliydi ama tek farkımız onun ailesi okumak için destek olmuştu arkasından. Ortak yönümüz ise aynı ailedeki erkeklere aşık olmuştuk.
Ben Mirana aşıkken, oda Miranın kuzeni Adara aşıktı. Acil sakindi bu gün çok şükür sorun yoktu demeye kalmadan içeriye bir ton koruma girdi. Sedyede yatan bedenine etten duvar olmuşlardır.
Cerenle koşarak oraya gittik. Gözlerim yanılmıyordu dimi bu Mirandı.
"Yolda gelirken iki defa kalbi durdu, tekrar döndürdük hayata, kan kaybı çok fazla nabzı da düşük. "
"Ameliyatı hazırlayın çabuk çabuk! "
Bağırarak içeriye sedyeyle sürükledim. Miran bana gelmişti kendi hemde.
Adar bağırıyor, Cereni, Mirana bir şey olursa diye tehdit edip duruyordu.
Oda Adar ile kavga edıyordu herkes onlara bakıyordu. Üzerimi değiştirip ameliyata girdim... Sevdiğim adam bu şekilde mi gelecekti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
ChickLitHayalleri için ailesinden kaçan bir kız Zerda Akraş, Yeraltına hükümeden mafya babası Miran Saruhan, Bir o kadar da adaletli bir Mardin ağası. ******** "Sen böyle bir adam olamazsın, bana böyle bir fenalık yapamazsın. " "Tamda böyle biriyim, benim...