5.Bölüm

48 10 0
                                    

Ceren içeriden çıktığında darbe yüzünden sadece birkaç saat tedbir amaçlı uyutmayın demişti. Çok korkmuştum ona bir şey olacak diye.

"Ceren onu görebilir miyim? "

"Tabi kuzum ama çok yorma küçük beyi. "

Göz yaşalarımı silip tebessüm ettim. Derin nefes alıp içeriye girdim.

Mert direk gözleri beni buldu. "Zeyda abla seni kuytaydım dimi? "

"Evet sen benim kahramanımsın teşekkürler. "

"Babam neyede Zeyda abla? "

"Babanın işi çıktı oraya gitti ve bana dedi ki ben gelene kadar oğluma bakar mısın? Bende bakarım dedim."

"Oleyy ben seni çok sevdim bu gün sizde kalabilir miyim? "

"Seve seve seni misafir etmekten gurur duyarım küçük kahramanım. "

Mert'in anlından öpüp Ceren'in yanına gittim. Mert ile bir sıkıntı yoksa eve götüreceğini ve benim randavularımı Ahsen hanıma aktarmasının istedim. Tabi önce Ahsen ile konuşmuştum sağolsun kabul etmişti.

Bir saat sonra Mert ile beraber arabaya bindik eve geldiğimizde. İçeriye girip önce Mert'i kucağıma alıp mutfağa gittim.

Merti sandalyeye oturtup ona döndüm. "Evet şimdi benim yakışıklı kahramanıma ne yapayım ne istersin?"

"Iıı şey mantı yapay mısın? "

"Yaparım yeterki sen iste."

Mantının suyunu koyup Mertle beraber içeriye girdim. "Mertcim ben üzerimi değiştirip geliyorum tamam mı?"

"Tamam."

Yukarıya çıkıp üzerime şortlu pijamamı giydim. Mirana Mert'in benim evimde olduğuna dair mesaj attım.

Aşağıya inip Merte televizyondan şirinleri açıp mutfağa girdim. Mantıyı kaynayan suyun içine attım.

Mantı olana kadar yoğurt ve sosunu hazırladım. Haşlanan mantıyı çıkarıp süzdüm.

Süzülen mantıyı bor cama boşaltıp yoğurt ve sosu döktüm. Yanına da el yapımı portakal suyu bıraktım elimdeki tepsiyi masaya yerleştirip Merti çağırdım.

Yemeğe koşarak geldi kucağıma alıp yanımdaki sandalyeye oturttum. Önce Mert'in karnını doyurup, sonra kendimkini doyurdum. Mert televizyon izlemeye gittiğinde bende mutfaği toplayıp içeriye gittim.

Koltukta yatan Merti kucağıma alıp odama çıkardım. Yatağımın ortasına yatırdım. Gece lambasını yakıp aşağıya indim.

Bazı hastalarımın sonuçlarına bakarken saatten habersizdim kapı çalınca koltuktan kalkıp kapıya baktım.

Miran gelmişti biraz dağınıktı eli ise yaralanmış gibiydi.

"İyi misin?! "

"İyiyim bir şey yok Merti almaya gelmiştim. "

"Mert yukarıda uyuyor. Getireyim istersen. "

"Yok ben alırım. "

Yukarıya beraber çıkınc kapısı aralık olan odaya girdi. Yatağın ortasında yatan Merti yavaşça kucağına aldı.

Yanımdan geçerken Mert'in gözleri aralandı beni görünce "Anne bıyakma beni. " kollarını uzatınca Mirandan alıp kucağımda yatırdım. Sıkıca sarılmıştı bana, boynunu kokladım mis gibi kokuyordu.

Merti tekrar yatağa yatırıp. "İstersen bu gece burada kalsın. Hem uyanırsa üzülmesin. "

"Peki o tamam da ben nerede yatacam? "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNTİKAM  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin