Merhaba sevgili Görücü Usulu okuyucuları. Tekrar yeni bir bölümle karşınızdayız. Kısa bir bölüm oldu ama bunu öbür bölümde telafi etmeye çalışacağız. Tabii siz yardım ederseniz.Lütfen hikaye hakkında bize fikirlerinizi belirtin. Mesela hikayede başka neler olmasını istersiniz? Siz yorumlarınızı belirtin. Dikkate alacağımıza emin olabilirsiniz.
Son olarak. Okuyucu velinimetimizdir. Oy ve yorumlarınızı bizden eksik etmeyin. Bir lisan bir insansa bir oy bir yorum, haydi bakalım :D
"Ben geldim."
Eunhyuk kapıdan girerken seslendi.Annesi kocaman gözlerle salondan koşturarak oğlunun üzerine atladı.
"Nasıl geçti?Anlaştınız değil mi?Uzun sürdü zaten.Omo sonunda oğlum birini buldu.Anlaştınız değil mi?Biliyordum.Eee bir sonraki buluşma ne zaman?"
"Anne her şeyi söyledin zaten onu da bilebilirsin.Evet anlaştık ve bir kere daha buluşacağız.Şimdi beni azad et ve gideyim."
Bayan Min Ah zevkten dört köşe olurken Eunhyuk omuzları düşük,bütün enerjisi annesi tarafından emilmiş bir şekilde odasına süründü.
Odasına vardığı gibi kendini yatağa bıraktı ve derin bir nefes aldı.Uzun bir sürenin ardından özgür olmanın etkisiyle rahatlamıştı.Yanında duran komodinin üzerindeki kulaklığına uzandı ve bir şarkı açıp gözlerini kapattı.Tam anlamıyla kendini serbest bırakmışken annesi bitmek bilmeyen bir heyecanla odaya daldı.Eunhyuk'un yatağına atladı.
----
Donghae tam kapıyı açmak için elini uzatmıştı ki kapı annesi tarafından sonuna kadar açıldı.
"Hoş geldin."
Oğlunun kolundan çekip içeri soktu.Salona kadar sürükledikten sonra koltuğa oturttu.
"Nasıl geçti?Anlaştınız değil mi?Ah biliyordum bu sefer hayır diyemeyeceğini.Eunhyuk gerçekten iyi.Ee ne konuştunuz?Düğünün zamanını konuştunuz mu?Sözü nerde istiyormuş?Ama dur önce tanışmaya gelmeli.Yani bende bir konuşsam iyi olur.Neden bu kadar aceleye getiriyorsun Donghae?"
Donghae kendinden geçmiş bir şekilde annesinin söylediklerini idrak etmeye çalışıyordu.Tam olarak sentezlediğinde yüzü buruştu.
"Anne cidden dünyada teksin.Düğüne gerek kalmadan direkt balayında halledeceğiz biz o işi . Ahh ona sahip olmak için deli-"
Sözünü tamamlayamadan annesinden bir şaplak yedi.
"Yah!Lee Donghae!Utanmıyor musun anneyle dalga geçmeye?Bırak ukalalık yapmayı da cevap ver.Birdahaki buluşma ne zaman?"
"Bilmem ne zaman istersek."
"Ne demek ne zaman istersek?Bu işler böyle olur mu oğlum?Hemen arıyorsun ve yarına bir buluşma ayarlıyorsun.Birbirinizi tanımanız gerek.Arayı açmayın."
"Peki anne.Tamam anne.Ayarlarım anne.Söylerim anne."
Oflayarak odasına kaçtı.
----
Bayan Min Ah oğlunun kulağından sarkan kabloları çekti ve oğlundan uzaklaştırdı.
"Bir dahaki buluşma ne zaman?"
Eunhyuk olağan bir şeymişçesine soru sorar gibi cevap verdi.
"Belli değil?"
"Erken sevinmişim galiba.Sen evlenmeden bana rahat yok."
"O neden?"
"Baksana bir buluşma bile planlayamıyorsun.Hemen mesaj at."
Şakağına bir öpücük kondurdu ve dışarı çıktı.
Eunhyuk kafasının altından yastığı aldı ve yüzüne bastırdı.
"Tanrım delireceğim.Hayır anlaştık diyoruz işte ne istiyorsun daha?"
Yastığı iyice bastırarak yeni tutulmuş hamsi gibi çırpındı.
Telefonuna gelen bildirim sesiyle hareket etmeyi kesti ve telefonu eline alarak tuş kilidini açtı.
Gönderen:Zorhae
-Hey selam!Şey yanlış anlama ama birdahaki buluşma için tarih ayarlamamız gerekiyor :)Eunhyuk ilk söyleyen taraf olmadığı için sevindi.
Gönderen:Zorjae
-Bende tam sana aynı şeyi söyleyecektim :D Annen değil mi?Eunhyuk bugünkü konuşmaları aklından geçirdi.Gelebilecek olan cevabı tahmin edip nasıl yanıtlayacağını kurgulamaya başladı.
Gönderen:Zorhae
-Anneler,annelerimiz :D Aralarında akrabalık falan olmalı.Eunhyuk seçenekler arasındaki en mantıklı olanı seçip yolladı.
Gönderen:Zorjae
-Haha bence de.Ee...Ne zaman yapalım?Ortalama bir dakikalık bir bekleyiş.
Gönderen:Zorhae
-Perşembe günü kuzenlerimle şehir dışına çıkacağım.Sanırım yarın uygun olur.Gönderen:Zorjae
-Bana her türlü uyar.Bak ne diyeceğim,yarın saat 2 gibi seni evinden alayım.Gönderen:Zorhae
-Ama nereye gideceğiz?Gönderen:Zorjae
-Kore'ye yeni gelen bir tiyatro grubu var.Seversen gidebiliriz.Sonra yemek yer geri döneriz.Gönderen:Zorhae
-Hm...Sanırım iyi fikir.Yarın görüşürüz o zaman ortak :DGönderen:Zorjae
-Peki ortak :DEunhyuk bir görevi daha başarıyla sonlandırdığında kapıdan başını çıkarıp aşağı bağırdı.
"Anne yarın saat 2'de!"
Gözü kulağı oğlunun odasında olan Bayan Min Ah tabiki bunu duymuştu.
Eunhyuk bunun bilinciyle endişesiz bir şekilde banyoya ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
FanfictionEunHae Yaoi Fan Fiction. (boy×boy) Rahatsız olacaklar okumasın. ... @WonRis ortak yapımıdır.