6. BÖLÜM

704 75 24
                                    

Selam :D Ya biz çok azıcık hikayeyi unutmuşuz sjsj Ondan birazcık gecikmiş olabilir ^^ Bundan sonra Ceren'in sık sık Elif'i sıkıştıracağından emin olabilirsiniz yfyfyf


Donghae sabah çalan telefonuyla tatlı uykusundan uyandı. Yatakta doğrulup telefonunu eline aldı ve arayan kişiye baktı.

Arayan: Kuzen

Telefonunu açıp uykulu bir sesle konuştu.

" Efendim Sungmin."

" Bana hala uyanmadığını söyleme! "

" Yeni uyandım. "

" Hazırlanmak için yarım saatin var yoksa teyzemi arıyorum! "

" Aish! Tamam. Tamam!"

Donghae telefonunu yatağa fırlatıp hızla ayağa kalktı. Annesinin radarına yakalanmak en son isteyeceği şeydi.

Bir yandan kuzenine tehditi için olanca küfürleri ederken bir yandanda üzerini giyiniyordu. Üzerini giyindikten sonra dün akşam hazırladığı kamp eşyalarını alıp aşağı indi. Annesi çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.

Elindeki eşyaları kapının önüne bırakıp mutfağa ilerledi ve masaya oturdu.

" Günaydın."

" Acele etsen iyi olur. Sungmin ve Henry gelmek üzere. "

" Aish! Henry'de mi var?"

" Tabiikide."

" Ah o küçük sıçan! Kampta onun yüzünden ölü-Ah! Omma yeter ama. Nerden çıktı bu terlik?"

" Ommana bağırmayı kes ve yemeğini ye."

Donghae annesinin vurduğu kolunu ovuşturarak yemeğini yemeye başladı. Tam çayından bir yudum almıştı ki annesi tiz sesiyle bağırdı.

" Aaayyy!"

Donghae aniden ağzındaki çayı babasının üzerine püskürttü.

" Omma! Ne oluyor be!"

" Eunhyuk'a haber verdin mi sen? "

Babası peçeteyle yüzünü temizlerken sinirli bir sesle konuştu.

" Bu muydu yani Hye Mi?"

" Sen sus!"

Babası korkuyla yerine sindi. Iste Bayan Hye Mi'nin bulunduğu yerde babasının hükümdarlığı bile bu kadardı.

Donghae telefonunu cebinden çıkarırken konuştu.

" Şimdi mesaj atıyorum. "

Donghae mesajı yazarken annesi bir anda telefonu elinden çekip adlı ve Donghae'nin yazdığı mesaja ufak bir ekleme yaptı.

"Yarım saat sonra kuzenlerimle kamp yerine gidiyorum."

Annesine mesaja ek olarak "Beni merak etme olur mu canım? " yazıp daha oğlunun cevap vermesine fırsat tanımadan mesajı yolladı ve hemen arkasından sildi. Çünkü oğlunun utangaçlık yapıp 'Mesajı annem yolladı' diyeceğini biliyordu.

Donghae annesinden telefonu açıp mesaja baktı ama yoktu.

" Ne yazdın ona?"

" Yemeğini ye!"

Annesi tekrar bağırdığında Donghae mecbur önüne döndü. Kapının çalmasıyla beraber elindeki çatalı masaya bıraktı ve ayağa kalktı.

Kapıyı açmasıyla beraber Henry'inin üzerine atlaması bir oldu.

" Donghaeeeeee!"

" Yaah! In üzerimden salak!"

Donghae, Henry'i üzerinden atıp yerdeki eşyalarını aldı.

" Gidelim hadi."

"Önce yemek yese-"

Donghae, Henry'nin lafını kesip ensesinden tuttu ve dışarı itti.

" Yürü baş belası. "

.....

Eunhyuk telefonuna gelen mesaj sesiyle yemek yemeyi bıraktı ve mesaja baktı.

" Yarım saat sonra kuzenlerimle kamp yerine gidiyorum. Beni merak etme oldu mu canım? "

Eunhyuk şaşkınca mesaja baktı. Canım mı? Donghae ona canım mı demişti?

Eunhyuk telefona bakıp tek kaşını kaldırdı ve 'Ah ! Hadi ama bu da mı bana vuruldu? ' dedi.

Bir anda telefon elinden çekildi ve annesi Bayan Min Ah telefondaki mesajı okudu. Mesajı okuduktan hemen sonra gözleri kocaman büyüdü ve kocaman  gülümsedi.

"Ah! Sonunda samimiyeti ilerletiyorsunuz ha?"

Eunhyuk evet tarzı birşeyler mırıldanıp telefonu annesinin elinden aldı ve odasına çıktı. Bugün yapacak hicbirseyi yoktu.

Masanın üzerinde duran laptobu eline aldı ve bir film açıp izlemeye başladı.

...

Donghae ürkek adımlarla kuzenlerinin arkasından yürümeye devam etti. Neden denize gitmek yerine kampa gelmişlerdi ki?

Yürürken arkasından birşeyin ona dokunmasıyla çığlık attı ve koşarak Sungmin'in kucağına atladı.

Henry karnını tutarak gülüyordu.

"Ahahha...Donghae.. hahaha. Nasıl da korktu?"

Donghae, Sungmin'in kucağından inip Henry'nin üzerine yürüdü.

" Ben şimdi senin.."

Henry koşarak Sungmin'in arkasına saklandı. Donghae titreyen telefonuyla yürümeyi kesti ve gelen mesaja baktı.

Gönderen : ZorHyuk

Mesaj: Vardınız mı kamp yerine?

Hızlıca cevap verdi.

" Evet ve lanet kuzenim Henry beni korkutup duruyor."

Çok geçmeden Hyuk'tan mesaj geldi.

Gönderen : ZorHyuk

Mesaj: Söyle ona sevgilimi rahat bıraksın :D

Donghae birkaç saniye mesaja baktı. Sevgilim imasını anlayınca sırıtarak geri cevap yazdı.

" Hadi ama! Nasıl sorumsuz bir sevgilisin sen. Tehdit edeceğine gel ve koru beni. Sevgilim :D"

....

Eunhyuk büyümüş gözleriyle mesaja baktı. Sevgilim kısmını şaka olarak yazmıştı ama Donghae...

" Tanrım! " dedi. " Bu da mı bana aşık oldu?Birazcık kafamı dinleyemeyecek miyim ben?"

Görücü UsulüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin