....
" Bu akşam evde olmazsan sevinirim. Damadınla biraz baş başa vakit geçireceğiz. "
Eunhyuk annesine mesajı yollayıp pamuk şekeri yiyen sevgilisinin omzuma koluna atıp iyice kendine çekti.
"Bana pamuk şekeri yok mu?"
Donghae pamuk sekerinden bir parça koparıp Eunhyuk'a uzattı. Eunhyuk pamuk şekerini yiyip sevgilisinin dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.
"Senin dudakların daha tatlı. "
Donghae kızaran yanaklarını gizlemeye çalışmak için kafasını aşağıya eğdi. Eunhyuk onun bu haline kıkırdayarak yürümeye devam etti.
Evin önüne vardıklarında Eunhyuk cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ve Donghae'ye geçmesi için yol açtı. Donghae içeri girip etrafa bakınırken Eunhyuk kapıyı kapatıp sevgilisinin arkasından sessizce yaklaşıp kollarını beline sardı ve nefesini kulağına üfleyerek konuştu.
"Bu akşam yalnızız. Güzel vakit geçirelim olur mu?"
Eunhyuk aklındaki düşüncelerle sırıtırken Donghae ona doğru dönüp ellerini çırptı.
"Komedi filmi izleyelim! Yeni bir tane çıkmıştı. Eminim internete düşmüştür. "
Donghae film fikrine sırıtırken Eunhyuk karşısındaki çocuğa baktı. Fazla mı saftı yoksa ayak mı yapıyordu? Eunhyuk bir an önce Donghae'yle bir sonraki levele geçmek istiyordu.
"Hadi Hyuk-ah! Bilgisayarını getirde açalım şu filmi. "
"Uh... Peki. Getiriyorum. Ama önce... "
Donghae'ye yaklaşıp kendine çekti ve montunun fermuarını tutup aşağıya indirdi. Montunu çıkarıp askılığa astı. Donghae ise yakınlık yüzünden yine kızarmıştı.
Eunhyuk onun bu haline sırıtıp koltuğu işaret etti.
"Sen otur ben bilgisayarı alıp geliyorum. "
Donghae kafasını sallayıp koltuğa oturdu ve Eunhyuk'u beklemeye başladı. Eunhyuk biraz sonra elinde laptopla gelmişti.
"Atıştırmalık birşeyler getireceğim sen filmi aç. "
"Tamam. "
Eunhyuk mutfakta atıştırmalık hazırlarken Donghae'de filmi açmıştı. Biraz sonra ikiside koltuğa kurulmuş film izliyorlardı.
Donghae filme kahkahalarla gülerken Eunhyuk tamamiyle ona odaklanmıştı.
Filmin sonuna yaklaştıklarında Donghae'nin gözünden gülmekten yaş geliyordu. Eunhyuk ise zor durumdaydı. Hadi ama! Onun başka hayalleri vardı.
Sonunda lanet film bittiğinde Eunhyuk rahat bir nefes aldı. Donghae gözünden akan yaşlari silip yanında oturmuş onu izleyen sevgilisine baktı.
"Hyukie. Çok güzel degil miydi?"
Eunhyuk bir eliyle yanağını kavrayıp diğerini beline doladı ve Donghae'yi iyice kendisine çekti.
"Sen daha güzelsin. "
Donghae yine yanaklarının kızardığını hissediyordu. Eunhyuk aralarındaki mesafeyi kapatıp dudaklarını onunkilere bastırdığında utangaçlığına inat tutkuyla karşılık verdi.
Eunhyuk öpücüğü derinleştirmek ve işi yatakta bitirmek istiyordu ama Donghae'nin yanaklarını kavramış elleri nazikçe yüzünde daireler çizerken şehvet yerini aşka bırakmıştı. Sadece o dudakların tadına bakmak ve Donghae'yi hissetmek istiyordu.
Donghae'yi koltuğa yatırıp üzerine uzandı ve tekrar dudaklarını birleştirdi.
Şimdi Eunhyuk'un elleri Donghae'nin yüzünde geziniyordu. Donghae ise onun saçlarını okşuyordu.
Arada nefes almak için ayrılıyor ve birbirlerine gözlerine bakıyorlardı. Sonunda ikiside tamamen tükendiklerinde Eunhyuk başını Donghae'nin boynuna gömdü.
Donghae'nin kokusunu doya doya içine çekti. Onun kokusu dünyadaki en güzel kokuydu. Baştan çıkarıcı ama bir o kadar da saf.
"Hyuk-ah. Uykum geldi. "
Eunhyuk gülerek başını yasladığı boyundan kaldırdı ve koltukta doğruldu. Ayağa kalkıp koltukta hala yatmakta olan Donghae'yi kucağına alıp üst kata çıktı.
Sevgilisini yatağa yatırıp dolaptan ikisi için birer gecelik takımı çıkardı. Donghae için çıkardığını yatağa koyup Donghae'nin tişörtünü çıkardı.
"H-Hyuk. Ne yapıyorsun?"
"Üzerini çıkarmana yardım ediyorum."
"Uh! Anladım. "
"Sen ne sanmıştın?"
"Hiç. "
Eunhyuk onun bu haline sırıtıp pijamanın üstünü alıp giydirdi. Pantolonunu çıkaracağı sırada Donghae elleriyle engel oldu. Buna dayanabileceğini sanmıyordu.
"Ben giyinirim. Hadi sende giyin. "
Eunhyuk sırıtıp burnunun ucuna minik bir öpücük bıraktı.
"Sen nasıl istersen. "
Sonunda ikiside giyindiklerinde yatakta ki yerlerini aldılar. Eunhyuk sevgilisini kendine iyice çekti. Donghae'de hemen kollarını ona dolamıştı.
"Seni seviyorum Hyuk. "
"Sana aşığım Donghae. "
......
"Sakin bir şekilde söyleyelim. Sevinçten tepinip kafe başımıza yıkmalarını istemiyorum. "
"Haklısın. "
Derin bir nefes alıp el ele tutuştular ve kafeden içeriye girdiler. Anneleri ilerideko masada oturmuş çoktan muhabbete başlamışlardı bile.
Yanlarına vardıklarında bakışları hemen onların üzerinde toplanmıştı.
"Merhaba!"
Ikiside aynı anda selam verip yerlerine oturdular. Hala el eleydiler ve bu annelerin gözünden kaçmamıştı.
"Ee? Neden çağırdınız bizi?"
Min Ah merakla sorduğunda Hye Mi' de başını sallayarak arkadaşını onayladı.
Eunhyuk ve Donghae kısa bir bakıma yaşadıktan sonra Eunhyuk derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Biz evlenme kararı aldık."
"TANRIM! BU HARİKA BİR HABER!"
"AH! GERÇEKTEN Mİ? "
Min Ah ve Hye Mi bütün kafeyi ayağa kaldıracak şekilde çığlık attıklarında etraftaki herkes onlara bakmaya başlamıştı.
Eunhyuk ve Donghae utançla başlarını yere eğdiler. Ne vardı yani anneleride normal anneler gibi olsaydı.
"O zaman hemen hazırlıklara başlamak lazım. "
"Kesinlikle. Damatlıkları ben hallederim. "
"Düğünün yerinide ben ayarlarım. "
"Davetiyeleride hallettik mi?"
Anneler çoktan hazırlıklar için plana koyulmuştu bile.
Eunhyuk sevgilisine minik bir öpücük verdi.
"Herşey harika olacak Hae. "
Biz geldik.Ama biraz geç geldik.Ama olsundu.Emeyzing okuyucularımız olduğundan bizi sevdiklerini ve bize kızmayacaklarını düşünmüşüktü.Yanlış mı yapmışıktı?
Final de yapmışıktı (*-*)(*-*)
Bir tanecik de özel bölüm varmıştı. Biz gidiyoktu.Ders çalışcazdı.Hadi atti patti hadi biz kaçmışıktı sjyfBundan sonra gelecek hikayeleri de sevin loo *Spoi:Catboylar havada uçuşacaktı.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
FanfictionEunHae Yaoi Fan Fiction. (boy×boy) Rahatsız olacaklar okumasın. ... @WonRis ortak yapımıdır.