Merhabalar sevgili okuyucularımız. Sonunda benimde yazılılarım bitti (salı günü iki yazılı ikide uygulama sınavı oldum agagaga) ve şimdi yeni bölümle karşınızdayız.
Sonraki bölümler için herhangi bir fikriniz varsa bunu yorumlarda belirtirseniz çok seviniriz. Sizin düşünceleriniz bizim için altın değerinde :D
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz. Okuyucu velinimetimizdir. Bir lisan bir insansa bir oy bir yorum, haydi bakalım :D
Eunhyuk saat 12 olduğunda odasındaki büyük aynada kendine bakıyordu.Yüzünü incelerken plan yapmaya çalışıyordu.
'Acaba makyajla biraz çirkin mi olsam?Kaşlarımın arasında bir ben eklersemmasaya oturmadan kaçar.Ahh,ama bu güzel yüze bunun için bile olsa kıyamam ki...'
Uzun bir saçmalama süreci sonunda kendisi gibi giyinip ulaşılmaz olduğunu görüşeceği çocuğa kanıtlayacaktı.Saçlarını da düzelttikten sonra odasından çıktı.
Kapıda onu bekleyen annesi saatten gözünü ayırdı ve oğluna ilerledi.Sağını solunu çekiştirirken Eminem edasıyla konuştu.
"Neden bu kadar geciktin Hyuk?Aferin çok yakışıklı olmuşsun.Bak bu sefer sana reddedemeyeceğin birini buldum.Biraz nazik davran.Tanımaya çalış.Bunu da kabul etmezsen bir daha buluşma ayarlamayacağım."
Eunhyuk'un gözleri parladı.
"Gerçekten mi?" Annesi şefkatle güldü.
"Evet.Bundan sonra randevu ayarlamayacağım.Bir dahakine direk düğününe gideceksin.Benden söylemesi.Artık çirkin biri mi olur aptal mı bilemiyorum."
Eunhyuk aldığı tehditle tepinmeye başladı.
"Yah!Omma!Biricik oğlunu öylece birilerine vermezsin."
"Sus bakayım bak terlik geliyor.Hem bende öylece biri olmasın diye uğraşıyorum."
"Anne ne terliği ya?Nereden çıktı terlikle dövmek?"
"Zeynep Teyzenden öğrendim.Türk anneleri işini biliyor."
Bayan Min Ah sırıtırken saate baktı.
"Çabuk git Eunhyuk!Geç kalacaksın."
Eunhyuk birden kendini kapının dışında buldu.
——————-
"Donghae!Uyan artık!Öğlen öğlen ne uykusu bu?Kaç yaşına geldin artık.Biraz olgun davranamaz mısın?Saat 12'yi geçiyor."
"Anne olmayacağını bile bile neden beni oraya gönderiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
FanfictionEunHae Yaoi Fan Fiction. (boy×boy) Rahatsız olacaklar okumasın. ... @WonRis ortak yapımıdır.