5. BÖLÜM

715 83 44
                                    

Hey!Biz geldik.Lütfen keyifle okuyun.Arayı çok açmamaya çalışacağız.


İstek ve düşüncelerinizi bekliyoruz.Ne kadar çok yorum o kadar çok  ilham :D


Donghae ve Eunhyuk ilk günün aksine buluşma için dikkatli ve istekliydiler.İkisi de sosyal insanlar olduğundan yeni bir arkadaş edinmek ikisinin de gayet hoşuna gitmişti.

Eunhyuk keyiflice hazırlanmış ve geç kalmamak için evden çıkmaya çalışıyordu.Bayan Min Ah oğlunun çıktığını görünce seslendi.

"Hyuk bekle."

Eunhyuk geri döndü.

"Ne oldu anne?Bir şey mi unuttum yoksa?"

"Evet.Beni."

"Seni mi?"

"Evet beni.Hadi bakma öyle geç kalacağız."

Eunhyuk alışkın olduğu bir biçimde kolundan sürüklenerek evden çıktı. Annesinin sıkıca kavradığı elinden kurtulduğunda arabanın sürücü koltuğuna yerleşti. Anneside hemen yanına oturdu.

" Anne! Cidden bu özel bir buluşma."

" Hyuk Jae! Hemen çalıştır şu arabayı."

Eunhyuk her zaman olduğu gibi annesine karşılık verememiş ve dediğini yapmak zorunda kalmıştı. Oflayarak arabayı çalıştırdı.

○○○○○○○○○

"Ben çıktım! "

" Olduğun yerde kal!"

Donghae annesinin sesiyle açtığı kapıyı kapattı ve elindeki küpeyi kulağına takmaya çalışan annesine baktı.

" Ne oldu anne? Geç kalacağım. "

" Kalmazsın."

Annesi sonunda küpeyi kulağına geçirmeyi başardığında gülümseyerek oğluna baktı.

" Artık çıkabiliriz."

" Çıkabilirsin diyecektin herhalde. Benimle gelmeyi düşünmüyorsun değil mi?"

" Kesinlikle öyle düşünüyorum. "

" Hayatta ol-"

" Çık dışarı çocuk! "

Annesinin bağırmasıyla birlikte Donghae hemen dışarı çıktı. 23 yaşındaydı ama hala annesinden 5 yaşında bir çocuk gibi emir alıyordu.

Annesiyle beraber bir taksiye bindiler ve buluşacakları kafeye gittiler. Donghae yol boyunca Eunhyuk'a annesinin gelmesi hakkında ne diyeceğini düşünürken kafeye vardıklarında annesinin yanında kurbanlık koyun misali oturmuş Hyuk'u görünce derin bir nefes aldı. Ikisi de resmen annelerinin boyundurlukları altında yaşıyorlardı.

Donghae annesiyle beraber masaya ilerledi. Yanlarına varınca Eunhyuk'un annesi Bayan Min Ah hemen eski dostuna sarıldı. Ikisi hasret dolu bir kucaklaşma gerçekleştirirken Eunhyuk ve Donghae birbirlerine gülümsediler.

Bayan Min Ah arkadaşından ayrılınca Donghae'ye döndü ve dudakları bir "O" halini aldı.

" Donghae! Ne kadarda yakışıklı bir çocuk olmuşsun sen öyle. "

Donghae kızarmış suratıyla Bayan Min Ah'a şirince gülümsedi. Bu sırada Bayan Hye Mi'de Eunhyuk'u göz hapsine almış süzüyordu.

" Eunhyuk'da pek bir yakışıklı olmuş."

Görücü UsulüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin