Bana Özel

16 2 0
                                    

Pls oy + yorum

İshaktan
Arabayı evin önüne park ettikten sonra Denize baktım. Hala uyuyordu. Uyurken yüzü çok güzel görünüyordu. Bir süre onu izledim. Uyurken o kadar hırçın olmuyordu. Dışardan sert görünüyordu. Çünkü  hayat onu buna zorlamıştı. Daha küçücük bir bebekken terk edilmek kolay bir şey değil. Haktanın annesi o gün orada olmasaydı belki bugün Deniz hayatta olmazdı. Bir ara Haktanın annesinin yanına uğramalıyım. Ben sadece Denizin evlatlık olduğunu öğrenebilmiştim. Daha detaylı araştırma yapmam gerekecekti. Elimi Denizin alnına doğru götürdüm. Sıcaktı. " Ateşi çıkmış" dedim kendi kendime. Onu hafifçe sarsıp "Deniz kalk" dedim. Gözlerini hafifçe araladı ve bana döndü.

Denizden
Gözlerimi yavaşça araladım ve yanımdaki adama döndüm. Çok yorgun ve halsiz hissediyorum. Bu kadar çok uyumama rağmen nasıl hala yorgun olduğumu anlayamıyorum. Birden öksürmeye başladım. Resmen boğazım parçalanıyordu. İshak telaşla "Deniz iyi misin?" diye sordu. Elimi anlıma götürdüm. Ateşim çıkmıştı. Yağmurun altında durma alışkanlığımı bir an önce kesmeliydim. "İyiyim boş ver beni" daha fazla öksürmeye başlamıştım "Nereye geldik?" diye  sordum. "Evime "dedi." E zaten evinde değil miydik biz?" " Burası sadece bana özel " dedi. "Hadi gel içeri gidelim yoksa iyice hasta olacaksın "dedi ve üstüme eğilerek ıslandığı için bir işe yaramayan yorganı aldı. Arka koltuktaki eşyaları alıp arabadan indi. Ondan sonra bende kapıyı zorla iterek açtım ve arabadan indim. Ayaklarım niye düz gitmiyor. Allah aşkına bunlar bana bağlı değil mi niye savrula savrula yürüyorlar? Ben ayaklarıma odaklanmışken biri arkamdan gelip beni kucakladı. Kafamı çevirdiğimde İshak la göz göze geldim. Nefeslerimiz birbirine karışıyordu. Sırıtarak "Sonsuza kadar bu pozisyonda kalabilirim ama maalesef birileri iyice hasta olmadan içeri girmemiz lazım "dedi. Yine benimle oynuyordu. "Hasta olmak benim için sorun değil asıl sorun birilerinin pek iyi durumda olmaması bence hm" Yüzü kızarmaya başlamıştı. Cidden fark etmeyeceğimi falan mı sanıyordu? "Çok sivri dillisin Deniz "dedi gülerek "Ama dikkat et yoksa sebep olduğun bazı şeylerin sorumluluğunu alamayabilirsin" dedi. Yüzümü farklı tarafa çevirdim. Lafı daha fazla uzatmadım çünkü vücudumun bazı yerleri benim için çok kıymetli. Bir anda başım çatlayacak gibi ağrımaya başladı. Önümü zar zor görüyordum. Duyduğum tek şey İshağın telaşlı sesiydi .

... 

İshak aşkım telaşlı omg

Deniz hala kaşınıyor gjvdvgoyoushıhsuhv

inş beğenirsinizz

Pls oy + yorum

Dalgasız DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin