Kan İçinde

4 1 0
                                    

Plss beğen +yorum

İshaktan

Yemeklerimizi yemiş Denizin isteği üzerine Denizin yaşadığı yere gitmeye karar vermiştik . Benim verdiğim kıyafetler ona olmuyordu. Işıklara yaklaşınca yavaşladım. Deniz kafasını cama yaslamış telefonuyla ilgileniyordu. Büyük ihtimalle bizim geleceğimizi oradakilere söylüyordu. Ona baktığımı fark edince bana döndü. 

 "Noldu?"  "Bir şey olmadı sana bakmam için bir şey olması mı gerekiyor?" Kafasını yine cama yaslayıp  "Hayır" dedi.

 Yeşil ışık yanınca hızlıca  yola devam ettim. Deniz yan tarafta bir şeyler mırıldanıyordu.  Dinledikçe melodi daha tanıdık geliyordu. No.1 in şarkısını söylüyordu. Hala hangi şarkı olduğunu çözememiştim. Deniz mırıldanmayı bırakınca telefonunu açtı ve bir uygulamaya girdi.  Tahmin ettiğim gibi No.1 dinliyordu. Rastgele bir şarkıya tıkladı ve gözlerini cama dikti. Böyle  İyi çalıyordu. Deniz dışarıyı izlerken bende yola döndüm . Şehrin kalabalık sokaklarının arasına doğru gidiyorduk. Gideceğimiz yer bar ve kulüplerin çok olduğu bir yerdi. Denizin neden öyle bir yerde yaşadığını anlamıyordum. Fazla ses vardı ve bu insanın kafasını şişirirdi. Denizin bahsettiği sokağa girince kaşlarımı çattım. Etraf elinde içki şişeleriyle dolaşan serserilerle doluydu. İleride önü arabalarla dolu bir bina vardı.

Binaya yaklaşınca Deniz "Dur!" diye bağırdı. Arabayı kenara çektim ve Denize döndüm. Kemerini açtı ve kapıya yöneldi.  " Burası neresi?" diye sordum. gülerek bana döndü ve "Çalıştığım ve kaldığım yer" dedi. " Çalıştığın yer mi?" "Gel içeride anlarsın" dedi ve arabadan indi. Hızlıca arabadan inip onun peşine takıldım. Kapıya  yaklaştıkça içeriden gelen bağırışma seslerini daha net duyuyordum. Kapının önündeki  adam Denizi görünce bir adım öne geldi ve ona elini uzattı . Deniz adamın elini sıkarken adam "Deniz beyefendi ringe geri dönmeye mi karar verdin?" İri yapılı bir sürü dövmesi olan bir adamdı. Koyu kahve saçlarını 3e vurmuş ve daha korkunç bir görüntü elde etmişti. Deniz karşısındaki adama "Hiç bir zaman ayrılmadım Yaman abi sadece ara verdim " dedi. Demek ki bu iri adamın adı Yamandı. Yaman gözlerini benim üstüme dikerek  " Bu beyefendi kim ?" Deniz elini Yamanın omzuna koydu  bana dönerek "O benimle" dedi ve bana göz kırptı. Yaman gülerek önümüzden çekildi ve " İyi dövüşler " dedi. Deniz ilerlemeye başlayınca bende arkasından gittim. İçerisi o kadar kalabalıktı ki bir adım bile zor atılıyordu. Fakat şaşırdığım bir şey vardı. İnsanlar Denizi görünce geri çekiliyordu.  bir kat aşağı inince gözlerime inanamadım. Kocaman bir dövüş ringi ve kenarda dövüşmeye hazırlanan insanlar . Bar bölümüne gelince Deniz barmene bir şeyler söyleyip bana döndü. "İstediğini al az sonra gelirim" "Tamam" Bana gülümseyip kalabalığın içinde kayboldu.

20 dakika sonra


Denizi beklerken bir şeyler içmiş ve ringde dövüşenleri izledim. Çoğu kişinin gözleri benim üzerimdeydi. Az önce Denizle beraber olmam onlara garip gelmişti belli ki. Bir el omzuma dokununca o tarafa doğru döndüm. "Hadi gel gidelim" Denizi  başımla onaylayıp ayağa kalktım. Ringin etrafından dolanıp merdivenlere doğru gittik. Birden ringden bir ses yükseldi. "Oooo Deniz sen buralara uğrar mıydın?" Deniz boş gözlerle ringdeki adama döndü. Adam küstahça güldü ve "Hala o kendini beğenmiş tavırları sergiliyorsun" Deniz arakasını dönüp merdivene doğru gitti. İlk basamağına adımını attığında adam "Annesi hiç terbiye verememiş ki" Deniz kaşları çatık bir şekilde adama döndü. " Pardon annesi mi dedim yurt müdiresi olacaktı" Deniz sinirli bir şekilde nefes verdi . "Hadi ama durma orda yine kaçsana yurttan kaçtığın gibi" Deniz elindeki çantayı yere fırlatıp üstündeki tişörtü bir çırpıda çıkarıp ringi koştu. "Deniz!" Deniz beni duymazdan gelip ringe daldı. Deniz ringe girdiği gibi arkasından kapıyı hızlıca kilitlediler . Deniz ringe girdiği gibi adamın üstüne çıkmıştı. Yerde yatan adamın yüzüne durmadan yumruk geçiriyordu. "Deniz dursana adamı öldüreceksin!" Ringin girişini zorluyordum. "Açın lan şu siktiğimin kapısını! "Arkadan bir adam beni omzumdan tutup geriye doğru çekti. "Siktir git belanı benden bulma çocuk biz bunun için para ödedik!" Adama öndüm ve "Sikerim paranızı diyerek adamın yüzüne bir yumruk geçirdim ve kapıdaki görevliye baktım. " Aç lan şunu!" Adam kapıyı açtı ve Denizin üstüne doğru koştum. "Deniz dur!" Onu kollarından tutup kendime doğru çektim ama hızlıca benden kurtulup adama bir daha saldırdı. Arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm. Elinde bira şişesiyle bana koşan adamı görünce yana doğru çekildim. O adamla beraber 2 kişi daha ringe girdi Deniz adamları fark edince yerdeki adamdan ayrılıp onların üstüne koştu. Deniz adamlara koşarken sırtındaki yara izini fark ettim. İki tane düz çizgi vardı ve onları birleştiren yatay bir çizgi. Derin kesiklerdi ama kapandıkları için canını acıtmazdı. Ben Denizin sırtına odaklanmışken bir kol boğazıma yapıştı. Ellerimle kolları tuttum ve arkamdaki adamı sırt üstü yere serdim. Bu Denizin dövdüğü adamdı. Deniz diğerleriyle uğraşırken yukarıdan biri bağırdı. "Deniz dur!" bağırma sesinden çok kükrercesine gelen sesle Deniz adamları bıraktı. Aynı ses "Yanındaki arkadaşını da al ve odaya git "Deniz nefes nefese bana dönerek gel işareti yaptı ve ringden çıktı. Yerdeki çantasını aldı ve barın arkasına doğru gitti. Önümüzdeki kapıyı açtı ve aşağı ilerledi. Kırmızı led ışıklarla aydınlatılmış merdivenlerden aşağı indik ve karşımıza iki tane oda çıktı. İlk odaya girdiğimizde Deniz ışıkları açtı ve kendini koltuğa attı. Anlamaz gözlerle ona baktım. 

"Gel otur" dedi yanını göstererek. Üstü başı kan içindeydi ve burnu kanıyordu. Kapı yavaşça aralandı ve içeriye giren kişiyle gözlerim kocaman açıldı. Adam bana bakarak Denize "Deniz sen odana gidebilirsin" dedi. Deniz bir bana bir adama baktı ve " Peki ya o" Adam yavaşça gülümsedi ve "Merak etme sadece biraz sohbet edeceğiz " dedi. Deniz bana bakıp oturduğu yerden kalktı ve odadan çıktı. Adam bana doğru yaklaşıp " Eee özlemedin mi abini?" dedi...

... 

Uzun süre sonra bölüm atmış buluyorum İnş güzel olmuştur. 

Plss  beğen +yorum

Dalgasız DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin