2. BÖLÜM

104 60 192
                                    

+++++++++++++++++++++++++++++++
Hayat çok garip değil mi? Karşılaşmalar, tanışmalar ve bir yerden sonra acımaz şekilde ayrılıklar...
+++++++++++++++++++++++++++++++

-"Hadi hayırlı işler abi"
Vee sonunda dağa ulaşmıştım. Taksiden eşyalarımı alıp indim. Ve yürümeye başladım. Yaklaşık iki dakika yürüdükten sonra dağın hemen önünde durdum. Etrafı incelemeye başladım. Güzel bir yere benziyordu. Umarım yukarı kısmıda güzeldir.
Biraz inceleme yaptıktan sonra yorulduğumu hissedip bir kayanın üstüne oturdum. Sonuçta epey uğraşlı bir çıkışımız olucaktı, şimdi dinlenmek en iyi seçeneğim olmalıydı. Çantamdan bir tane kıraker çıkartıp, yemeğe koyuldum. Tam kendimi kaptırmış bir şekilde yerken omzumda bir el hissettim. Anında arkamı dönüp baktığımda üstün zekalı arkadaşım İnci ve sevgilisi Özkan'ı gördüm.

-"Ayy Eloşum çok özlemişim seni gel bir sarılayımmm" dedi ve üstüme atladı.

-"İncicim daha sakin bir sarılışı gerçekleştirebilirdik" bu kız sevgisini çok yükseklerde yaşar genellikle.(her zaman)

-"Olmaz olmaz ben çok özledim seni daha sakini olamazzzz"

Eğer kaç yıllık arkadaşım olmasaydı imdat diye bağırırdım.

-"Sevgilim kıza sevgi göstericem diye boğucaksın" dedi Özkan.

Bu Özkan'ın genelde kafası çalışır. Ee tabi babasını hayrına okumadı onca yıl tıp fakültesini. Bizim deliyle birbirlerine o kadar zıtlarki İnci balıksa, Özkan kuştur. Ama yinede yıllardır beraberler. Birbirlerine gerçekten her şekilde aşıklar.

-"Ayy tamam ya iki sevgi gösterisi yapıyım dedim içine ettiniz yani"

Bu kızda böyleydi işte kırılgan bir yapıdaydı.

-"Ay gel kız bura-

Tam İnciyi kendime çekip sarılacaktım ki bir ses bunu yapmama ve dememe engel oldu.

-"Ay ne iğrenç bir sahne."

Bu Ömerin sevgilisi Kardelen'di. Bu kızı oldum olası hiç sevmemiştim. Ama Ömer üzülmesin diye de bir şey diyemiyordum.

-"Sana da merhaba Kardelen."

Bunu imalı bir şekilde demiştim anlaması için ama salak anlamayıp bana sarıldı.

-"Merhaba. Hoşbuldum Elacımm."

Şu cım,cimi yapmasalar gerçekten benim için daha iyi olucak.

Sadece sahte gülümsemem ile kafamı Ömer'e çevirdim. Ve yanında tamamen unuttuğum müstakbel kuzeni gördüm.
Ahh be Ömer neden söylemedin kuzeninin böyle yakışıklı olacağını. Bilsem o abur cuburlar yerine makyaj malzemesi getirirdim be yiğidim.

-"Iııı teşekkür ederim" dedi müstakbel kuzen. Herkes gülmeye başlamıştı ama ben ne olduğunu anlamamıştım.

-"Ne teşekkürü? ne oldu? niye güldünüz?" Ne oluyor lan.

-"Ela ne alem kızsın yaa."dedi Kardelen.

-"Eloşum sen sanırım içinden geçen her şeyi dışından söyledin."dedi İnci.

Lanet olsun! Pot kırmıştım.

-"Her neyse ben sizi tanıştırayım." dedi Ömer.

-"Bu kuzenim Kerem."diyerek müstakbel kuzeni sonunda tanıntı.
Herkes sırayla ismini söyleyip tanıştı.
Bense utançtan içimdeki alev topuyla yere bakıyordum.

-"Ela tanıştığıma memnun oldum."dedi Kerem. Şimdi ölecektim.

-"Şey bende memnun oldum. Ve özür dilerim."

-"Ne için bu özür?"

-"İçimden geçenler için."

-"Ahahaha tamam kabul ediyorum bir dahakine tembihle ağzına gelmesinler."
dedi ve güldü. Yerim onun gülüşünü.

-"Tamam amcası ben kızarım gelmezler bir daha." dedim ve bende güldüm.

Ben acaba bu çocuktan etkilenmeyi bırakıp aşık falan mı oldum?ahahah.

-"Tanışma seansı bittiyse artık dağın etrafını incelemeye başlayalım mı?" dedi Ömer.

Hepimiz aynı anda olur deyip gezimiz için ilk adımı attık. Bakalım bizi neler bekliyordu....

💫Merhabaaa gençler ikinci bölümüde bitirdim sonunda. Bu önceki bölüme göre daha uzun oldu ve benimde baya içime sindi. Bu kurgu benim için şu anlık güzel gidiyor umarım ilerleyen zamanlarda da bozulmaya uğratmam shdjjdjdbdhdm💞
Eğer buraya kadar okuyup beğendiyseniz, hoşunuza gittiyse yorum yapıp oy verirseniz gerçekten baya sevinirim sizleri seviyorummm💗
Bu arada yorumlara karakterler hakkında düşünceleriniz yazarsanız sevinirim görüşürüzzz 💟 😽

BİR ARADA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin