Belki insanlar geleceği görebilseydi çoğu şey gerçekleşmezdi. Hayatın sürprizleri genelde güzel gelir fakat bu defa kendi topuğumuza sıkmamızı sağladı ve bizi buraya hapis etti.
-"Benimki de çekmiyor ya."
-"Ela şu tarafa gitsek acaba orda olur mu?"dedi İnci.
-"Beş dakika önce ben denedim olmuyor o tarafta da."dedi Kerem.
-"Arkadaşlar madem hiç birimizin telefonu çekmiyor. O zaman boşu boşuna şarjlarimizi harcamayalım. Belki mağaranın ileri kısımlarında çeken bir yer buluruz o zaman deneriz şansımızı."dedi Ömer.
-"Ömerr burada ölmeyiz demi."dedi Kardelen.
Ömer cümlesini kurmadan araya atladım.
-"Yok Kardelencim en fazla çürüyüp gideriz çok dert etme."deyip kıkırdamaya başladım. Ama bu salakların hepsi ciddiye almış. Değişik değişik bana bakıyorlardı. Ne yapayım benim kişiliğim böyle bir an üzgünsem diğer an kendimi toparlıyorum.
-"Ela kızı niye korkutuyorsun. Baksana bembeyaz oldu. Şu anda yapma bari."dedi Ömer.
-"Ne yani ben sadece en kötü ihtimali söyledim diye suçlu mu oldum?"
-"Ela lütfen seninle şu durumda tartışmak istemiyorum."
-"Kestirip atma Ömer ne de olsa bol bol vaktimiz var bu saçma mağarada."
-"Gelelim diye bütün planı sen kurdun Ela şimdi saçma mı oldu?"
Tam ağzımı açıyorken Kerem lafa daldı.
-"Kızın üstüne ne diye gidiyorsun Ömer hepimiz şu an stresli bir durumdayız ne yapacağımızı bilmiyoruz. Ayrıca bence de doğru bir şey dedi sonumuzun ne olacağını nerden bilebiliriz."dedi.
Konuş be yiğidim.
Bu seferde lafa Özkan daldı.-"Arkadaşlar yeter. Bir çıkış yolu bulmamız gerekiyor. Birbirimizi yemekle burdan çıkamayız."dedi.
-"Haklısın ama ağzımıza da hakim olsak daha iyi olur."dedi Ömer.
-"Bu laf bana mıydı?"dedim.
-"Ortaya söyledim Elacım."
Ahahah yine yapıyor aynı şeyi.
-"Tamam öyle olsun o zaman."
-"Şimdi ne yapıyoruz?"dedi Kerem.
-"Hava büyük ihtimalle kararmıştır. Benim ailem gezi sonrası bir süre İnci de kalacağımı bildikleri için büyük ihtimalle telaşlanmazlar."
-"Ela senin bana gelme planını erteliycektim aslında. Annemler hafta sonunu geçirmek için bir tatil köyüne gideceklerdi. Bende o sırada Özkan ile kalmayı planlıyordum. Sana bunu bugün söylemek istiyordum ama buraya sıkışıp kaldık."
İnciyi ağzım açık dinledim çünkü onun bu planı yüzünden ikimizinde ailesi endişelenmiycekti. Umarım geriye kalanların ailesi bizi bulmak için uğraşır yoksa bu saçma mağara sonumuzu getirecekti.
-"Iııı arkadaşlar benimde ailem endişelenmiyecektir. Kerem ile bu geziden sonra tatil yapmak istediğimizi söyledim aileme uzun bir tatil olacağını söyledim."
Kerem'de benim gibi ağzı açık dinledi. Büyük ihtimalle onunda bu tatilden haberi yoktu.
-"Neden söyledin bunu?"
Ömer cevap vermeden ben konuştum.
-"Tabikide bir tanecik sevgilisi Kardelen ile vakit geçirmek içindir neden olucak."
Bu sefer Ömer ters bir cevap vermek yerine sadece kafasını salladı.
-"Bravo gerçekten Ömer annemlerin zaten umurunda değilim halamlarda bizi bulmak için uğraşmayacak."
-"Tek fırsatım buydu kardeşim özür dilerim."
Bunlar kafayı yemiş. Sevgilileri ile bir arada olma uğruna bizi harcamışlar. Kardelen her türlü yılanlıkla ailesinden izin almıştır. Ömerin ailesi bu tip şeylere evlenmeden olmaz dedikleri için yasadışı yollara başvurmuş onuda anladım. Özkan'ın durumu da kötüydü. Çocuğun kimi kimsesi yoktu yıllarca yurtlarda büyüdü sonunda okuyup kendi evine çıktı. Ve kısacası şuydu bizi burdan çıkarmaları için en az bir ay geçmeliydi ki bu da bizim için ölüm fermanı gibi bir şeydi.
-"Arkadaşlar şu bölmelerden birine girip baksak mı? belki telefon çeker."dedi İnci.
-"Bence üç bölmeyede girelim. Diğerlerine sonra bakarız olmaz mı?"dedim.
Herkesten onay çıkınca ikişerli olup bölmeler için dağılmaya hazırlandık. Tabi diğerleri sevgilileri ile oldukları için yine Kerem ile ben ortada kalıp beraber takım olduk.
Gelmeden önce bu bölmeler hakkında araştırma yapmıştım. Fakat işimize yarayacak bir bilgiye ulaşamadım.
Kafamın içindeki düşüncelere öyle bir dalmışım ki Kerem'in bana seslenişlerini hiç kulak asmamışım.-"Elaaa! duyuyor musun?"
-"Neyi duyuyormuyum?"
-"Şu taraftan gelen sesi."
Kerem sesten bahsedince iyice kulak verip dinledim. Evet gerçekten bir ses geliyordu.
-"Evet duyuyorum. Hadi bakalım."
Tam adımlarımı o kısma yönelttim ki Kerem kolumdan yakaladı.
-'Ela dur tehlikeli bir şey olabilir."
-"Olmazz hadi gel."
Bana karşı koyamıyacağını anlayıp hemen sağ tarafımda yürümeye başladı.
Yavaş adımlarla ilerledik. Ve sonunda bölmenin son kısmında başka bir bölmeye açılan yere girdik.
Fakat girmemiz ve şok olmamız bir oldu. Burda bir kadın ve bir de çocuk vardı. İkisininde ağızları bantlıydı. O çaresiz gözleri bizimle buluştuğunda kadın ağlamaya başladı. Kafamız çok karışmıştı bir kamera şakası gibi ilerliyordu herşey iki adım sonramızda ne olacağını kestiremiyorduk artık. Ürkmüştüm hemde çok ürkmüştüm bu karmaşık mağara beni çok korkutuyordu. Ama elimden hiç bir şey gelmiyordu...Merhabaa canlarım nasılsınızz. Ben çok iyiyim ve de mutluyum. Bu bölüm benim için çok güzel oldu. Son kısım benim açımdan da sürpriz oldu diyebiliriz. Eğer kurguma denk geldiyseniz ve beğendiyseniz yorum yapıp oy vermeyi unutmayınn. He son bir şey daha var. Arkadaşlar karakterler hakkında düşüncelerinizi eksik gördüğünüz yerleri yorumlara yazarsanız çok sevinirim... Görüşmek üzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ARADA
Teen FictionBir tutku sizi bir araya getirip, mutlu edip, yok eder miydi? Ela tam olarak bu andaydı başlamiş, sürmüş ve bitmişti ama o, hep o anda kalmıştı....