İyii okumalaaar☁️
Yoruldum, gerçekten çok yoruldum. Ben o evde yaşamaktan, bu hayatta olmaktan, hep bir sorun hep bir olay hiç bir suçum olmadığı halde yine suçlu olmaktan bıktım. Şimdi de babam olan o adam yüzünden zorla evlendiriliyorum. Gerçekten şaka gibi ya ŞAKA GİBİ ne annem ne ablam ikisi de sesini çıkarmıyor beni korumuyorlar karşı çıkmıyorlar. Komik cidden çok komik biri annem diğeri ablam ve bunu geçtim hemcinsiz bunu göze alarak bile yardım etmeleri lazımdı ama gelin görün elde var sıfır kaçmam lazım bu evden bu şehirden gitmem lazım yoksa hayatım daha da dibe batıcak..
☁️☁️☁️
Hava yine yağmurlu ve soğuk işten eve gidiyorum ama gitmekte istemiyorum, çünkü bugün babam yaşında ki bir adam beni istemeye geliyor. Şaka gibiii dimi eve gidip ne yapıp ne edip kaçmam lazım, derin düşüncelerimden sonra eve gelmiştim. Kapıyı çaldım ve bilin bakalım kim açtı tabi ki çok sevdiğim canım ablam ne ironik "ooo Su hanım sonunda eve teşrif ettiniz" "Damla kendine gel işteydim farkındaysan senin yapmadığını yapıp bu eve ekmek getirmeye çalışıyorum o yüzden kapa çeneni ablacığım" hiç bir şey demeden göz devirip içeri geçmişti manyak mı ne kendisi laf yapıyor, sonra mal gibi kalıyor.Her neysee daha önemli işlerim var benim 'evet Su evet o yüzden hızlı ol kızım'
iç sesime göz devirip odama geçtim.
Dolabım da asılı duran çantamı aldım, ve içine gerekli olan bir kaç eşya koydum, kıyafet, iç çamaşırı da koyup kapattım.Kol çantama da cüzdanı mı telefonumu hepsini koyup kapattım ve şimdi en zor kısıma geldik, sonuçta 'kaçmak ölmekten daha zor demişler.' Dimi amaa başarıcam ben bunu başarıcam kurtulucam bu evden,şehirden bambaşka bir hayat, bambaşka bir şehir düşüncesi bile huzur verici saate baktığım da 19.30'tu.
Az kalmıştı gelmelerine ve benim kaçmama ilk önce yapıcağım herkesin kahvesine uyku ilacı katacağım ve buum ben yokuum umarım hayal ettiğim gibi olur her şey umarım. Odamın kapısının açılmasıyla o tarafa döndüm bu sefer gelen annemdi beni korumayan, sevmeyen annem "Sen hala giyinmedin mi Su gelicekler birazdan hazır ol çabuk."
"Anne sen şaka mısın ya adam babam yaşında babam nasıl için el veriyor anne para uğruna beni o adama vermeye nasıl için el veriyor niye ablam değil neden ben çünkü o senin değerlin dimi ama ben değilim neden anne NEDEN BENİ PARA KARŞILIĞINDA SATTINIZ NEDEN ANLAMIYORUM BEN YA KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM." diye bağırdım.
Annem ise"SU KAPA ÇENENİ VE HAZIRLAN" diyip kapıyı çarpıp gitmişti. Yine cevap vermedi yine Su Bulut bir kez daha sevilmediğini ve bir hiç olduğunu anladı.
Giyinmiştim üzerimde siyah dar günlük elbisem ve kısa gömleğim vardı. Normalde güzeldim 1.65 boyunda normal kiloda kahverengi gözlü, kahverengi saçlı tatlı ve güzel biriydim. Tabi ailem olan o insanlar yüzünden çökmeseydim.
Gelmişlerdi, annemin beni dürtmesiyle kapıyı açmıştım ve o iğrenç adam ile ailesi karşımdaydı, samimiyetsizce gülümseyip 'hoşgeldiniz' dedim.Nefret ediyordum bu insanlardan o iğrenç varlık Kenan maymunu beni süzüp elinde ki çikolata ve çiçeği verip birden belimden tutup kendine çekmişti iğrenç şey "Ne yapıyorsun lan sen bırak beni iğrenç adam!!" "Aaa ama müstakbel karıcığım hiç yakışıyor mu sana bu laflar sonuçta bugün sözleniyoruz ama değil mi" "Hah sen öyle san iğrenç varlık nefret ediyorum senden nefret bırak beni!" en sonunda zorla da olsa ellerini çekmesini sağlamıştım ıyy berbat şey suratıma bakıp bir kez daha maymunca gülmüştü ve içeri geçmişti salak elimdeki çiçek ve çikolatayı fırlatır gibi fortmantoya koyduktan sonra bende içeriye geçmiştim. Başlasın bakalım aklımda kiii planlarım umarım başarırım umarım..
Ayyayayayay öncelikle bu benim ilk kitabım bu işte gerçekten çok acemiyim o yüzden bir kusurum olursa affedin canlarım diğer bölüm de daha güzel şeyler olucak diye umuyorum kendinize iyi bakın sizii seviyorum ballarım..💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ PERİSİ (ASKIYA ALINDI!)
Teen FictionKadın fazla masumdu. Fazla kırılgan fazla aşık ve merhametliydi. Bir o kadar da gururlu ve dik başlıydı. Adam ise masum değildi. Fazla sinirli fazla gergin ve soğuktu. Bir o kadar da şefkatli ve güçlüydü. Kadın neşe doluydu. Adamın ise hayata karşı...