İyiii okumallaar canlarımm☁️🔥
Medya; Toprak Seçkin💖
Beni belimden tutan adama kafamı kaldırıp bakacakken arkadan gelen sesle bakamadım bile sesin kime ait olduğunu ben çok iyi tanıyordum zaten Asucuğumu koruyan Ateş Bey'di.
Kafamı çevirip Ateş Bey'e baktığımda kaşlarını çatmış sinirle bize doğru bakıyordu. Bu adamın amacı neydi niye böyle bakıyordu ki şimdi daha demin beni kovmamış mıydı küçük düşürmemiş miydi anlamıyorum artık ben bu adamı ya hep bir belirsizlik diye düşünürken ben beni tutan adamı unuttum ya resmeen rezillik diz boyu kafamı beni tutan beyefendiye çevirdiğimde ilk defa gördüğüm o yüzle biraz şaşırdım.
Adam en son kollarını belimden çektiğinde bende yerimde doğruldum ve gözlerimi sildim. Önemliydi sonuçta rimelim akmamalıydı adam bana bakarken bende kafamı kaldırıp ona bakmaya başladım.
Yeşil gözlü, buğday tenli, kumral ve baya kısa saçları vardı.
Fazla kalıplı ve uzundu adamın hakkını yememek lazım fazla yakışıklıydı, 'ama benim için bir Ateş olamazdı' ay ben ne diyorum ya Ateş falan yok Ateş gitsin o Asu'ya en son bu sessizliği kesip konuşmaya başladım.Karşımda ki adama bakıp
"Ben şey ımm" diye gevelerken adam benim gevelememe gülüp elini uzattı.Ve "Ben Toprak vişne kokulu kız hem anladım ben, bana yanlışlıkla çarptın." diyip göz kırptı.
'Adam resmeen afet kızım' diyen iç sesime göz devirip ismi Toprak olan adamın elini sıktım.
"Şey bende Su ve beni anladığınız için size çok teşekkür ederim ben size karşı biraz kendimi açıklayamadım da." dediğim de kıkırdamıştı.
Bende kıkırdamıştım. Toprağa bakmaya devam ederken arkadan gelen "Sanırım bir soru sorduğumu unuttunuz Su Hanım" diye Ateş'in sesini duydum.
Ah doğru ben Ateş'i unuttum pardon Ateş Bey'i hemen kafamı onun olduğu yere çevirerek, söze baslağım da
"Ateş Bey" devamını getiremeden.Toprak lafa atlayıp "Oooo demek ki Ateş Bey'imiz de burdaymış bende toplantı için gelmiştim ama bu küçük kızla karşılaştık" diyip bana bakıp göz kırptı.
Ne yani birbirlerini tanıyorlar mı bir dakika o bana göz mü kırptı ne oluyor burda diye düşünerken aklıma gelen şeyle gözlerim büyüdü ve bir anda ağzımdan
"Ne yani toplantı yapacağımız kişi olan Toprak Bey siz misiniz?" diye bu sözler çıktığında.Herkes bana dönüp bakarken ben bu ortamdan hemen kurtulmayı diliyordum umarım bir an önce hızlı olur diye kendi kendimi yerken
"Evet o Toprak Bey benim vişne kokusu" diyen Toprak Bey'e utançla baktım.O ise gülüyordu kırık mıdır nedir neyse adam kokumu bile biliyor artık şaka gibi ya Ateş Bey bir anda sinirle
"Toprak yeter bu kadar gevezelik ve asistanıma bir daha vişne kokusu gibi hitaplarda bulunmanı istemiyorum şimdi benim odama gidelim ve orda konuşalım." diyip odasına doğru yürüdü.Toprak Bey de "Peki Ateşciğim sen nasıl istersen" diyip Ateş'in arkasından odaya yürüdü.
Ben dikilmiş orda dururken düşünüyordum. Aklımda kalan şey ise Ateş niye sinirlendi ki bu kadar, aniden yükseldi sonra bir huzursuzlaştı her neyse beni ilgilendirmez ben ona küsüm boşverelim onu diyip kendime teselli verirken Ateş Bey'in
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ PERİSİ (ASKIYA ALINDI!)
Teen FictionKadın fazla masumdu. Fazla kırılgan fazla aşık ve merhametliydi. Bir o kadar da gururlu ve dik başlıydı. Adam ise masum değildi. Fazla sinirli fazla gergin ve soğuktu. Bir o kadar da şefkatli ve güçlüydü. Kadın neşe doluydu. Adamın ise hayata karşı...