İyii okumalaar💕
Medya: Ateş Karadağ💗
Sabah saat 06.00'da uyandım. Ve şu an çok mutluydum sonuçta yeni işimin ilk günüydü ve Ateşle çokça vakit geçireceğim ilk gündü, yataktan kalktığım gibi banyoya girip, elimi, yüzümü yıkayıp, dişlerimi fırçaladım. Odama geri döndüğümde ise dolabımın önüne geçip ne giyeceğime karar vermeye çalıştım. En son mor elbisemi giymeye karar verdim.
Oldukça sevimli gözüküyordum bence saçlarımı dalgalandırıp, hafif bir makyaj yaptım unutmadan vişneli parfümümü de sıkıp, en son saate baktığımda ise 06.45 olduğunu gördüm ay ne ara bu kadar olmuştu yaa hemen askılıktan çantamı alıp beyaz spor ayakkabılarımı giydim.
Merdivenlerden koşarak indiğimde dışarı çıkıp bir taksi çağırıcakken önümde bir araba durdu.
Arabadan bir adam inip bana baktı ve "Siz Su Hanım olmalısınız, Ateş Bey bundan sonra sizi onun evine benim götürmemi istedi ve her sabah böyle olucakmış haberiniz olsun" dedi.
Adamın böyle demesine gerçekten fazlaca şaşırdım. Sonuçta Ateş'ten böyle bir şey beklemiyordum, ah Ateş Karadağ beni ne kadar daha şaşırtıcaksın acaba çok merak ediyorum diye içimden kendi kendime konuşurken beni götürücek olan şoför bey amcacığım seslendi.
"Su Hanım geç kalıcaz da gelicek misiniz artık?" diye sordu.
Adam haklıydı şahsen deli gibi durmuş bekliyordum hemen söze girip,
"Aa şey kusura bakmayın ben bir an şaşırdım da beklemiyordum." diyip samimi bir şekilde gülünce şoför amcacığım da güldü. Acaba adamın adı neydi iki de bir şoför bey amcacığım demekten yoruldum da her neyse ben birazdan sorardım.Arabanın kapısını açıp bindiğimde şoför bey amcacığım da bindi.
Ona dönüp "Sizin isminiz neydi acaba?" diye sordum.
Şoför bey amcacığım ise gülümseyip "Benim adım Hüsnü Su Hanım" dedi.
"Ayy Hüsnü abi ne Hanımı ya sen benden kaç yaş büyüksün bana lütfen Hanım deme lütfen" dediğimde ise gülüp "Peki demem Su kızım" dedi.
Ben Hüsnü abiyi çok sevmiştim kız, valla kafa dengi adamdı hemen ısındım. Yol boyunca camdan dışarıyı izledim ve bazı şeyleri biraz düşündüm. Ben dalgınca düşünürken araba durduğunda geldiğimizi anladım, arabanın kapısını açıp indim.
Hüsnü abide inince bana dönüp "Su kızım Ateş Bey şu an yürüyüş yapıyordur. Haberin olsun, bana verdiği anahtarı al ve eve gir sen o gelene kadar her şeyi hazırlarsın." dedi.
"Tamam Hüsnü Abi yaparım ben" diyip anahtarı aldım.
Hüsnü abinin yanından ayrılıp eve girmek için anahtarı kapının kilit yerine sokup kilidini açtım ve eve girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ PERİSİ (ASKIYA ALINDI!)
Teen FictionKadın fazla masumdu. Fazla kırılgan fazla aşık ve merhametliydi. Bir o kadar da gururlu ve dik başlıydı. Adam ise masum değildi. Fazla sinirli fazla gergin ve soğuktu. Bir o kadar da şefkatli ve güçlüydü. Kadın neşe doluydu. Adamın ise hayata karşı...