3.Bölüm

41 5 37
                                    

Medya: Su BULUT 💕

İyii okumalarr ☁️

Bugün de Helin'in o mükemmel sesiyle uyandım, gerçekten mükemmeldi,
"Suuuuu yaa artık kalkmadın mı gerçekten geç kalacağız."

"Uyandım Helin, uyandım aşkım sen yeter ki bağırma artık" mutfağa girdiğim de bana ters ters bakıyordu.

Manyaktı gerçekten ama çok seviyordum onu,
"Sus kız geç otur kahvaltını yap hemenn"dedi.

Masaya baktığımda yine yapmıştı yapacağını kahvaltı hazırlamıştı bana,
işte bu yüzden Helindi benim en değerlimdi, hem annem, hem babam, hem de kardeşimdi.

Kahvaltıyı yaptıktan sonra odama gidip mom-jean tarzı kot pantolon ve siyah crop giydim. Makyaj masasının önüne geçip hafif bir makyaj yaptım vee hazırım ya askıdan çantamıda aldıktan sonra oturma odasına Helin'in yanına gittim. Beni bekliyordu kuzum

"Ayy Su ağaç oldum ya burdaa da, kız bir insan her haliyle mi bu kadar güzel olur anlamıyorum kii" dedi.

Bende kahkaha atıp, "Yaa Helinn aşkım abartma normal halim işte ama yine de teşekkür ederiiimm"

"Ricaa ederiim, ricaa ederim de keşke abimde seni görse de dili tutulsa"dediğinde.

Yüzüm düştü, off bir de Ateş vardı çok özledim onu ama benim yapacak hiç bir şeyim yoktu ki sesizce kendi köşemde Asu Hanımla onu güzelce izliyordum, ya keşke birazcıkta olsa yakışsalar o da yoktu ama işte yok yanii ben derin derin düşünürken Helin'in beni dürtmesiyle kendime geldim.

"Ya Su özür dilerim ben bi an dedim işte öyle sen üzülme aşkım" dediğinde.

"Yok bebeğim bir an garip oldum da Ateş'i hatırlayınca Asu ve o aklıma geldi" dedim.

"Ayy bak bana Asu deme valla o kızın bir gün ciddi saçını falan yolucam he" dediğinde.

Kahkaha attım, ayy valla deliydi bu kız "Bebeğim yerim seni de gerek yok böyle bir şeylere de biraz daha konuşursak işe geç kalacağız" dedim.

"Evett doğru dedin hadii gideliim" dedi.

Ve ayakkabılarımızı giyip evden çıktık, ikimizinde ehliyeti olmadığı için taksiye bindik.

Şirkete geldiğimizde Helin
"Aşkım ben odama geçiyorum bir şey olursa ararsın tamam mı?" dedi.

"Tamam meleğim ararım merak etme sen hadi görüşürüz." diyip yanağından öptüm.

O da beni öpüp "Görüşürüz canım" dedi ve gitti.

Bende asansöre binip 2. kata bastım, asansör birden durunca kapısı açıldı, ve kafamı kaldırıp baktığım da Ateş'i gördüm, hiç kafasını kaldırıp bana bakmadan asansöre binip 3. kata bastı. O sıra kokusu burnuma geliyordu o kadar güzel bir kokusu vardı ki tanımlayamıyordum o kokuyu, 1 yıldır çözmeye çalışıyordum. Bir türlü bulamamıştım maalesef ben yine önüme döndüğüm de yine beni görmemişti, bu adamın nesi vardı ya kör müydü bir insan hiç mi görmezdi, Ateş'te öyleydi işte, her neyse asansör 2. kata geldiğinde kapı açıldığı gibi koşarcasına asansörden indim, ve odama gidip çantamı askıya astım, o sıra da odasına giricek olan Berfuyla karşılaştım.

"Günaydın Su" dedi gülerek bende "Günaydın Berfu" diyip gülümsedim, ve son olarak odalarımıza geçtik.

Bu arada Berfu Atlas'ın asistandıydı, bende Berfu'nun asistanıydım iyi biriydi seviyordum onu bana bir zararı yoktu, acaba Atlas gelmişmiydi, onu da bilmiyordum ama gelseydi yanıma uğrardı sonuçta, derken odanın kapısı açıldı ve Atlas yine bütün gıcıklığıyla odaya girip sinsice sırıttı ve "Günaydın cimcimem" dedi.

Biliyordum böyle olacağını o gülüşünden anlamıştım. Sinir oluyordum şu laflara ve Atlas bunu bile bile diyordu, neymiş efendim sinirlenince çok tatlı oluyormuşum peh yalancı şey, onun dediğine, göz devirip "Günaydın Atlas yine moodundasın bakıyorum da" dedim.

"Ahahahahah evett cimcime bugün başka bir mutluyum" dedi kahkaha atarak. Aslında ne zaman bunu derse desin hep bir şeyler ters gidiyordu.

"Aman aman sen sakın mutluyum deme yine bir şeyler olur falan dayanamam ben"dediğimde yine kahkaha attı.

Manyak bu be "Yok yok bugün olmaz korkma güzelim her neyse ben odama geçeyim iş var sonuçta hadii görüşürüz" dediğinde.

Bende "Görüşürüzz kıvırcık"
diyip el sallamıştım, o da çıkmıştı zaten masama oturup bilgisayarı açtım yine dosyalar, yine dosyalar bazen yoruluyordum bu işi yaparken ne kadar otursakta, yorucuydu.

Baya zaman geçmişti dosyaları düzenlemiştim, saate baktığım da öğle arası olduğunu farkettim tam kalkacakken odanın kapısı açıldı.

Oraya dönüp baktığım da ise Özge'yi gördüm. Ah be Özge'm bebişimi nasıl özledim bir bilseniz hemen ayağa kalkıp koşarak sarıldığımda o da bana sarıldı. "Ayayaya aşkııım nasıl da özlemişim seni Özgee" dediğimde.

Kahkaha attı ve o da bana sarılıp,
"Bendee seni çok özledim güzelim" dedi.

Aşıktım bu kıza yaa, bir de ben bir şey fark ettim, bu aralar çok sevgi pıtırcığıydım inşallah bir şey olmazdı, dimi olmazdı tabi aklımda ki düşünceleri atıp Özge'ye odaklandım.

"Aşkım ben şey için gelmiştim şimdi yemek yemek için bizim o cafeye gidelim mii ben çok acıktım da" valla Özge acıktım dediğin de bende ne kadar aç olduğumu anladım.

O yüzden "Gideliim gideliim bende acıktım ya iyi olur" dedim, askıdan çantamı alıp Özgeyle odadan çıktık, asansöre binip aşağıya indiğimizde şirketten çıkıp kafeye gittik.

Cam kenarında bir yere oturduğumuzda garson yanımıza gelip "Ne istersiniz efendim?" diye sordu, Özge de "Ben soslu makarna alabilir miyim acaba" diyip bana dönüp "Sen ne alıcaksın?" diye sordu.

Garsona bakıp "Bende aynısından alabilir miyim" dedim. "Tabii ki efendim içecek olarak ne istersiniz peki?"

Özge "İkimize de sadece su lütfen" demişti.

Özge iyi tanıyordu beni, ondan benim dememe gerek bile kalmadı. Garson gittiğinde 10 dakika bekledikten sonra yemeklerimiz geldi. Biz yemeğimizi yerken Özge kafasını kaldırıp arkama baktığında, baya şaşırmıştı bende arkamı dönüp baktığımda ise Ateş ve Asu'yu gördüm. Neden Özge'nin de şaşırdığını anladım tesadüfe bakın sonuçta benim aşık olduğum adam burda sevgilisiyle yemek yiyor.

Hah iyi mi şimdi yediğim yemekte zehir oldu şimdi bana önüme dönüp suyumu alıp içtim içim serinlesin biraz, yoksa ben onlara dayanamıyorum. Olmuyor çünkü kalbim acıyor. Biraz daha oturup benim iştahım kaçtığından dolayı hesabı ödeyip dışarı çıktık ama keşke çıkmasaydık sanırım, Ateş'i unutmaya çalışmam gerçekten gerekiyordu yoksa bu aşk beni daha da mahvedicekti, gözlerim ise çoktan dolmuştu bile, peki gördüğümüz şey ne miydi?
Ateş ve Asu Hanım öpüşüyorlardı, ciddi ciddi beni görmeyen adam, o kadını öpüyordu...

Veee burdaa biter sanırım biraz sinir bozucu bir son oldu amaa diğer bölümde suratlarımız gülücek hafifte olsaa sizii seviyoruum kendinize iyii bakınn ☁️☁️💗

ATEŞ PERİSİ (ASKIYA ALINDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin