2.Bölüm

43 7 51
                                    

Evett, yenidenn merhabaa hepinize iyii okumalar☁️

Medya: Ateş Karadağ❤

Oturma odasına geçtiğimde Kenan varlığının gözleri üzerimdeydi, tam oturucakken annemin kaş göz yapmasıyla kahveleri yapmak için mutfağa geçtim.

O sırada arkamdan Damla da mutfağa geldi.

"Canım kardeşim sakın kendini rezil edicek bir harekette veya sözde bulunma yoksa sonuçları kötü olur babam tarafından" dedi.

Bu kız gerçekten tam bir boş oksijen israfı "Damla kapa çeneni ve içeriye geç burda rezil olucak bir kişi varsada aynaya bakmanı tavsiye ederim" diyip kahveleri fincana koydum o sıra Damla da içeriye gitmişti, sesi çıkmıyordu tabi lafı yedi yine mal gibi kaldı. Her neyse uyku ilaçlı mükemmel kahvelerimi de tepsiye koyduktan sonra oturma odasına geçip dağıtmaya başladım. Kenan varlığının annesi "Kızımız da pek hamarat" dedi

Kimse görmeden göz devirip sessizce'aman aman sormayın baya hamarat' dedim.

Herkes kahveleri içerken bende onları izliyordum, keyifliydim burdan kurtulucaktım. Babam esnemeye başlamıştı, hatta tek babam değil herkes esnemeye başlamıştı, işte bu be onlar derin bir uykudayken ben odama gidip eşyalarımı almıştım bile hemen ayakkabılarımı giyip sessizce evden çıktım. İşte şimdi özgürdüm ilk yaptığım şey telefonumu alıp içinde ki hattı kırıp ve çöpe atmaktı bitmişti işte başarmıştım.

Sonunda otogara geldim ve İzmir otobüsüne bindim işte başlıyor yolculuğum mutluyum, kurtuldum, başardım yeni hayatımda beni neler bekliyor bilmiyorum ama umarım güzel şeyler bekliyordur...

☁️☁️☁️☁️☁️

Otobüsten inmiştim ve nereye gideceğimi inanın ki bilmiyordum. Öyle boş boş yürürken birden bir korna sesi duydum ve tam o tarafa dönecekken biri tarafından kolumdan tutulup çekildim.
Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişi uzun boylu kıvırcık saçlı hafif sakallı kahverengi gözlü biriydi.

"Bence bir dahakine karşıya geçerken yolda ki arabalara dikkat etmelisin küçük kız" dedi.

Bu kimdi be öküz sen kimsin de bana küçük kız dersin oğlum "Küçük kız mı bana mı dedin??" hafif gülerek,

"Evet küçük kız sana küçük kız dedim" dedi.

Man kafaya bak hele "Bak canım kardeşim beni kurtardın eyvallah çok teşekkür ederim ama yeter be küçükmüş sensin küçük" oh rahatladım be.

Kahkaha sesiyle kafamı kaldırıp suratına baktım "Komik kızsın gerçekten her neyse sanırım buraları pek bilmiyorsun yeni gibisin yardımcı olabilirim" diyip kahkaha atmaya devam etti.

Bi an düşündüm gerçekten kötü birine benzemiyordu yardımcı olabilirdi.

Yani inşallah olurdu umarım düşüncelerimde yanılmam "Teşekkür ederim bu arada ismin ne?"
"Atlas, Atlas Kaya senin ki ne küçük" göz devirip "Bu bir bana bir daha küçük deme ve adım Su sadece Su" dedim.

"O zaman tanıştığımıza memnun oldum küçük pardon Su" gülerek demişti bunu ay gerçekten delirmek üzereyim.

"Bende memnun oldum öküz ay pardon Atlass" dediğimde güldüm ve ona baktığımda oda kahkaha atmıştı.

İyi biriydi Atlas ya ısındım ona nedense umarım yeni hayatımda bana yardımcı olurdu ve beni hayal kırıklığına uğratmazdı...

1 Yıl Sonra

Hayatım çok güzeldi gerçekten her şey güzeldi Atlas hayatımdaydı iyi ki vardı.

Herşeyi anlatmıştım ona babamın beni zorla para karşılığında o adamla evlendirmeye çalışmasını, çektiğim acıları, işkenceleri her şeyi anlatmıştım ve buna rağmen beni bırakmamıştı olmayan abim gibiydi.

Atlas bana çok yardımcı oldu. Burada ev almama yardım etti. Kurucusu olduğu şirkette bana iş ayarladı. Asistanının asistanıydım çünkü işe en baştan başlamak istedim.

Her şey çok güzeldi, ailem beni sanırım unutmuşlardı, bu mükemmel bir şeydi benim için ve Helin adında çok yakın bir arkadaşım olmuştu o da şirkette %10'luk hisseye sahipti aslında onunla çok yakındık yediğimiz içtiğimiz hep aynıydı kardeş gibiydik Özge vardı çalıştığım yerde sekreterdi o da çok yakın arkadaşımdı.

Şey birde unutmadan ben aşık olmuştum beni tanımayan ve görmeyen birine aşıktım.

İlk defa aşık olmuştum çok güzel bir histi ama can yakıyordu çünkü uzaktan sevmekti benimkisi herkes sevemezdi öyle, ben kime mi aşık oldum.

Hemen söyleyeyim Helin'in bir tanecik abisi, şirketin ilk kurucusu ve sahibi olan Ateş Karadağ'a çok ironik ama dimi, aslında Ateş beni tanımıyordu.

Helinle ne kadar yakın olsakta beni umursamıyordu ki sonuçta mankenler gibi sevgilisi vardı. Asu Takmaz nam-ı değer güzel sevgilisi o kıza hiç ısınmıyordum, yalancıydı sadece para ve nâm için Ateş'in yanındaydı ki, ama Ateş bunu anlamıyordu.

Ben ise izliyordum bir köşeden o mutluysa bende mutluydum ki zaten, çok seviyordum onu ve benim ona aşık olduğumu sadece Atlas, Helin ve Özge biliyordu öyleydi işte benim imkansız aşkım..

Buuu ikincii bölümdü artık yeni yeni konuya giriş yapıyorum nasıl bir gidişat olur bilemem ama inşallah güzel olur sizii seviyorumm canlarım 🦋☁️🦋🦋

ATEŞ PERİSİ (ASKIYA ALINDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin