7.Bölüm

27 2 61
                                    

Medya: Zehra Hanım ve Ümit Bey😻 Temsili

İyiiii okumalaarr ateş parçalarııımm💗💗

Bu bölümü en yakınıma ve her zaman bana destek olan kişiye bangtangirl14_ itafen yazdım.

Üçüne de olayı baştan sona kadar anlattığım da Özge ve Atlas bildikleri için pek fazla şaşırmamışlardı ama Helin'in ağzı açık kalmıştı. Çünkü o da abisinden böyle bir şey beklemiyordu.

Helin aniden "SU BU OLAYLAR OLDU VE SEN BANA HİÇ BİRİNİ ANLATMADIN MI GERÇEKTEN Mİ?" diye bağırdığında.

Bir anlık refleksle irkilsem de tam cevap vericekken Helin yeniden "Gerçekten sana inanamıyorum biz yakın arkadaş değil miyiz kardeş değil miyiz de bana anlatmadın haberin olsun kırıldım." diyip bir çocuk gibi kollarını önünde bağlayıp dudaklarını büzdü.

O kadar sevimli duruyordu ki bir anda yanaklarını ısırma isteği geldi. Ama bana gerçekten kırıldığını çok iyi anladım.

"Helin'im, birtanem, peri kızım sen benim herşeyimsin bak gerçekten anlatıcaktım ama hem sen yoğundun hem de çok şey yaşadım bir an kafam allak bullaktı yemin ederim ki özür dilerim anlatamadığım için" dedim.

Çünkü onun kırılması bu hayatta isteyeceğim en son şey bile değildi. O benim peri kızımdı bana kırılmamalıydı çünkü gerçekten onu kaybetmek istemiyordum.

Helin birden bana bakıp "Peki Atlas ve Özge neden biliyorlardı Su?" dedi.

Bende hemen her zaman olduğu gibi aceleyle ve refleksle ellerimle garip hareketler yaparak "Valla Helin bak bunlar olurken onlar benim yanımdaydılar olaylara şahit oldular ondan biliyorlar ya Helin ama lütfen küsme" dedim cidden stres yaptım ama ne yapayım.

Helin dayanamamış gibi yine bana bakıp " Tamam yaa affettim bu seferlik çok yalvardın." diyip güldü.

Bende ona bakıp hem gülmüş hem de "Sıpasın sen sıpa biliyorsun dimi" diyip yanağını öptüm.

Helin de aniden 'biliiyoruum' diyip cümleyi uzatınca aklıma bizimle olan Atlas ve Özge geldi.

Biz onları unutmuştuk ya ayy birden kafamı onlara çevirip baktığım da Atlas hem uyukluyor hem de bize dinliyormuş gibi yapıyordu. Özge ise ağzı açık şaşkınlıkla bizi izliyordu.

Atlas'ın hali o kadar komikti ki Özge'nin neye şaşırdığını bile umursamamaştım şu an hızla telefonumu elime alıp fotoğrafını çekmiştim sonuçta anı olarak kalmalıydı bence hatta telefonuma duvar kağıdım yapmalıydım.

ATEŞ PERİSİ (ASKIYA ALINDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin