7

711 11 3
                                    

-Nem Jacob...-rázta meg a fejét tüntetőleg Nastia mire a férfi csak fáradtan felnyögött.

-De szerezhetsz magadnak egy pofás kis játékszert.

-Akkor sincs időm ilyen marhaságokra, ch hibrid aukcio...

-De, de Nastia...hidd el tetszeni fog...-magyarázta a férfi nagy beleéléssel miközben lehuppant a nővel szemben levő bársonyborítású székre-Csak egy óra...-kérlelte tovább.

-Rendben, fél óra...és nem adok kölcsön egy penit se-nézett mélyen a férfi szürkéibe a nő mire Jack nagyot nyelt és félve bólintott.-Gyere, érdekel valamivel a kapcsolatban a véleményed.-Nastia felált az íróasztal mögül majd magassarkújába belelépve ráérősen ki ballagott a teremből Jack pedig ugyan ilyen tempóban követte őt.Sok folyosót és lépcsőt jártak végig mire megérkeztek az utticéljukhoz.

-Megakarsz öletni ,hogy a pincébe hoztál?-kérdezte tréfássan Jack mire Nastia vörös ajkain egy halvány mosoly suhant átt.

-Akkor a kertbe vinnélek...nem mocskolnám össze a házam a véreddel-vont vállat a nő mire Jack felnevetett.

-Ezért szeretlek.-Nastia kinyitotta az ajtót majd belépett rajta Jackel.A férfi pupillái kitágultak és ilyedten nézett az elégedett vigyorú nőre amint meglátta az anyaszült mesztelenre vetkőztetett barna hajú lány ki kezeinél fogva volt felkötve a plafontól lelógó láncra ezzel folyamatos állásra kényszerítve őt.Szemei bevoltak dagadva a sok sírástól orcái vörösek voltak és ilyedten figyelt fel minden féle neszre.

-Jack...bemutatom neked Donnát, ő volt a takarítónőm ameddig meg nem lopott.-járta körbe a lányt Nastia ki csak ilyedten követte a szemével a nő minden lépését.

-Áhh szóval lopott, így minden érthető-hümmögött a férfi majd tanácstalanul a ház úrnőjére nézett-és én ezzel az információval mit kezdjek?Édesem te is tudod ,hogy ez kis pipi nem igazán az esetem.

-Tisztában vagyok vele.Neked inkább a pelenkás kis fiucskák jönnek be akiknek még szőrük sincs.-húzta elegáns fintorra az arcát a nő majd megált Donna előtt és szembe fordult vele és úgy folytatta-Engem az érdekel ,hogy Jamesnak tetszene egy ilyen kis baszható fruska.-Jack felvonta a szemöldökét majd lassú léptekkel elindult körbe a lány körül.

-Kis mellek, pont akkorák amik tetszenek Jamesnak de nekem nem,sovány de mégsem csont kollekció.-bólintott a férfi-Elég nagy feneke van ahhoz ,hogy remegjen mint a zselé ha valaki rá csak-markolta meg a lány vörös csíkos fenekét, amit minden bzonnyal a nádpálca és az ostor okozott ,mire az ajkába beleharapva folytott el egysikolyt.

-Az már biztos...-szólt a sarokból egy mély hang majd kilépett onann a kezét törölgető magas papsas.

-Csá Johan-biccentett neki a férfi majd folytatta a lány felmérését.-Szűz még?-kérdezte Jack pár perc csend után.

-Igen-válaszolta Nastia helyett a Johan.

-Dús ajkak, nem nyakigláb és nem is törpilla...szerintem megfelel.-vonta meg vállát elégedetten Jack.

-Akkor rendben van.-Mosolygott Nastia majd Johan felé fordult-Beleégetted?

-Még nem asszonyom, most akartam.

-akkor mire vársz?-biccentett a nő felségrendűen.

-Mit akrasz beleégetni?-kérdezte suttogva Jack Nastiát mikor mellé ért.Csenben figyenték ahogy Johan megküzd a lánnyal.A magas férfi térdre kényszeríterre majd a derkánál fogva a padlóhoz kötözte a lányt,viszont előtte természeessel elngedte a kezeit, nyakába egy kötelet kötött amihez hozzákötötte ,a csuklójánal fogva, mindkét kezét majd magassan a feje fölé kötötte a kötelet a plafonba fúrt kaptó segítségével így a lány teljessen egyenes hátal térdelt a piszkos padlón.Lábfejeit Johan ugyenúgy a talajhoz rögzítette még majd a kemencéhez lépett felvette a védő kesztyűt.-Nastia-kezdte megint vészjóslóan Jack miközben figyelte ahogy Johan egy felhevített vasdarabot húz ki a hamuból-mit akarsz bele égetni?

-A címert...-felelte hidegen a nő miközben Donna minden egyes rezdülését figyelte a mellettte feszülten kukkoló Jackel.Donna mély levegőket vett, próbált lenyugtatni magát megőrizni a hideg vérét...viszont amit a tűzforró vasdarab beleégett a ball félgömbjének a húsába hisztérikus zokobába fullott minden egyes leegő vétel.Üvöltött a fájdalomtól miközben összevissza próbta rángatni magát sikertelenül, ezzel mind csak azt érte el ,hogy a nyakán csak egyre szorosabra húzott a kötél és levegő hiányában már csak a csillagok fényes rogyogását láthatta...Nastia elégedetten elvigyorodott majd biccentett Johannak.

-Vidd fel az egyik vendégszobába és zárd be, hívj hozzá orvost és sose hadjátok felügyelet nékül.Ha minden a terv szerint megy jövőhétre kellőképpen felgyógyul és akkor majd James megkaphatja születésnajára...

De Vill karmok közöttWhere stories live. Discover now