13N+M

763 18 1
                                    

Maya rettentően kényelmetlenül érezte magát, miután Nasia leborotválta a punciját eloldozta és kivezette a saját szobályából ami a nő lakosztájába nyílt, ott belépett egy másik ajtón ahol a fürdő várta.Gondolom nem kell különösebben részleteznem ,hogy megmossakodott.Viszont az már más kérdésr ,hogy Nastia mind végig nézte.Miután Maya végzett a fürdőzéssel Nastia betekerte egy puha törölközőbe és viszont nem sokkal késöbb vissza parancsolt a alngyos vízbe.

-Miért kell megint fürödnöm anyuci?-nyafonta a lány keresztbe font karokkal.

-Dőlj hátra-parancsolt rá a lányra mire az kétkedve ámbár szótfogadott.Nastia bevizezte a haját alaposan majd háromféle samponnal átmosta a loboncát és két fajta hajpakolást is rá tett.Miután a nő elég alaposnak itélte felállította a lányt és kihúzta a kádból a dugót majd becsavarta Mayát egy nagy törölközőbe és mint ha pihe könnyű lenne felrakta a szekrény tetejére ahonnan aztán a lány lábait lóbálva figyelte a nőt ki egy hajszárítót halászott ki egy kupis fiók aljáról.Mitán megszárították a haját ,Nastia visszakísérte a szobájába és adott neki egy hosszú pulóvert.-Gyere ide szivecském-szólt halkan de mégis méltóságteljessen a nő miután leült az ágy szélére, Maya lasszan odasétált mellé majd mikor kellő távolságot elérte Nastia megfogta a lány csontos kezét és maga elé rántotta.A kis rókalány ezéltal az úrnőjével szemben térdelt.Szemei kitágultak az ilyedségtől, füleit lecsapta lompos róka farkát maga köré tekerte.A nő továbra sem engedte el a lány aprócska kezeit, egyenes háttal, keresztbetett lábakkal ült a lánnyal szemben és kemény tekintettel  pillantott le a néha-néha megremegő hibridre.-Vannak szabályok amiket kötelességed betartani.Te mostmár az én tulajdonom vagy, azt tehetek veled amit akarok...-kezdte a beszédét egy gonosz mosollyal Nastia.

-A-a-amit -cs-csak ak-ka-kar?-kérdezte félve , dadogva Maya miközben kerülte a nő tekintetét, megpróbálta kihúzni a tenyerét a nőéből viszont Nasztia egyből rászorított ezzel nemhagyva azt.

-Igen, amit csak akarok ott ahol akarom.Ne merj velem sose ellenkezni-kezdett bele a szabályok úgymond felsorolásába a nő mire Maya félve újra felpillantott-Ez az én házam, az engedélyem nélkül még csak a szobát sem hagyhatod el.A házban nem kóborolhatsz, sok olyan dolog van itt-pillantott körbe a De Vill nő-ami nem a te kis szende lelkednek van ki találva.Szökni még csak meg se próbálj, felesleges, csak magad alatt vágnád a fát.A házban és a birtokon is vannak embereim kik fokozottan figyelnek a biztonságunkra.Kapsz majd egy cselédet aki segít téged mindenben.Holnaptól magántanár fog veled foglalkozni.Megtanít olvasni és írni.

-Tudok olvasni és írni, sőt még hegedülni is!-szólt közbe élessen Maya mire a szőke nő elkapta a bal kezével a lány pofiját és úgy rántotta közelebb magához.Hüvelyk és mutató ujjával összeszorította a lány puha arcocskájának a bőrét úgy hogy az csücsörített.Nasztia körme élesen belevájódott a lány arcába mire az felszisszen és félve összeszorította a szemeit.

-Nyisd ki szivecském azokat a gyönyörű lila szemeidet.-suttogta félelmetessen nyugodtan a nő miközben lehajol a hibrid lányhoz közben simogatva annak ball kezét ami az ő jobb tenyerben lapult meg.Maya lassan kinyitotta szemét és felvette szemkontaktust a nővel.A ház úrnője kicsivel még közelebb hajolt majd továbbra is halkan megszólalt-te velem így, soha nem beszélhetsz, értetted?!Azt kérdeztem ,értetted?

-Ig-igen-felelte szemlesütve Maya mire Nasztia körmei élesebben a bőrébe vájódtak-Igen anyuci megértettem, bocsánat, többen nem fordul elő.-felelte kétségbeesetten Maya miközben könnyei útnak eredtek.Anastazia vörösre kent ajkai a lány csücsörítő szájára tapadtak majd pár másodperc után elengedte a lány és kicsit meglökte azt azzel elterülve a padlón.Naszit felegyenesedd és méltóságteljessen kihúzva magát lepillantott a pityergő lányra ki az arcát simogatta.

-Tanulékony vagy, ezt meg kell hagyni.Viszont ha kérdezek valamit akkor válaszolsz, nem szabad hazudnod nekem, értetted?

-Igen-a-anyuci-felelte halkan a róka lány.

-Remélem azt nem kell ki hangsújoznom hogy csak is az enyémvagy és ha bárki hozzád ér rajtam kívül ,az én engedélyemen kívül annak levágom a kezét.Ma jön hozzád egy orvos, régi jó barátom és megkértem hogy vizsgáljon ki, nem igazán bízom azoknak a kalózoknak a szavában.-Nasztia felált majd az ajtó felé indult.-Légy jó addig is szivecském.-majd pedig vissza sem fordulva kisétált az ajtótn.Maya még percekig ült a puha szőnyegen, majd lasszan elkezdett feltápászkodni és bemászott a szépen be vetett ágyba.A hatalmas dunyhát magára húzta , törékeny karjaivel körbeölelte magát majd pedig percekkel késöbb a szobát már csak a lány hangos zokogása töltötte be.

De Vill karmok közöttWhere stories live. Discover now