25 J+E

384 11 3
                                    

-I'm back baby!Tudom sokáig ki maradtam, de remélem  mindenki megérti ha magánéleti problémákra hivatkozok.Ezúton is bocsánatotokat kérem amiért ilyen inaktív voltam.Sokat gondolkodtam, hogy érdemes-e tovább folytatnom, de igérem megpróbálom ki hozni magamból a maximumot.A végén található kis pár soros megjegyzést majd olvassátok el legyetek szivesek.Jó olvasást babáim!<3-

Jacob éjfél előtt pár percel esett haza, még az ajtóban lerúgta magáról a cipőjét, így most meztéláb csattogott végig a hűvös konyha kövön.Sok munkája van most ,hogy ő is beszált a családi bizniszbe.A De Vill dinasztia mindíg is híres volt, legalábbis azóta mióta a nagyapja elkezdett mozogni a fekete körökben.Kicsiben kezdték, egy kis drog, pár kurva.Aztán egyre feljebb és feljebb haladtak.Mikor a nagyapja meghalt az apja vette át a helyét.Veron De Vill kegyetlen ember volt, neki nem voltak barátai ,csak családja, és aki vele packázot, azt se élve, se halva nem húzták elő a pokol mélyéről sem.Veron De Villt senki sem ismerte igazán a családján kívül, azokkal az emberekkel akik közel áltak hozzá, kedves volt, mosolygott és nevetett velük.A feleségéért egyenessen rajongott, a gyermekeiért élt, lélegzett.Jack gyerekként egycer hallota ahogy az apja azt mondja"Nekem nincsenek barátaim, nekem családom van", nagyjából tíz olyan ember tartozott Veron családjába akik nem egy vérből származtak, viszont minden karácsonykor, húsvétkor születésnapkor és összejövetelekkor ők is kiemelt helyet foglaltak el az asztalnál.Mikor az apja átvette a bizniszt sokat volt távol, viszont amikor vele és a testvéreivel volt, amikor este hazaöbb mindíg mosolyogva tárt karokkal indult el feléjük.Jacob szíve összeszorult az emlékek hatására, Veron De Villel a szívroham végzett 68 éve korában, ő akkor még csak egy kis szaros 19 éves kölyök volt.A apja helyét az akkoriban 23 éves bátyja vette át , James mindent próbált kézben tartani, egyedül, nem fogadott el semmilyen segítséget sem és a gyeplő hamarossan ki is csusszant az újjai közül.Az akkor már toronymagasra felépített vár kezdett oladozni, két oldalró támadták őket, a portugáliai maffia és a franciai szövetségesek hátba szúrták őket, az oroszok pedig "leakarták vágni a kígyó fejét".És erre még rátett egy lapáttal az anyjuk öngyilkossága, Alissane nem bírta elfogadni a férje halálát.James hozzá adta az akkor 20 éves hugát egy fejes elsőszülött fiához, Hanz Caliotrp-hoz, hogy támogassa őket.Szép lassan megerősödött újra a Spanyol maffia, kivégezték a portugál ellenállókat és új szövetséget kötöttek a Franciákkal.Az oroszok pedig addig háborúztak mg James teljessen tönkre nem tette őket.A múlt tele van fájdalommal és hibákkal, bátyja ezekből tanulva mostmár nem egyedül irányít, beszervezte a Nasztiát, és most már őt is.A De Vill család magasra tört, és még milyen magasra fog most ,hogy neki áltak terjeszkedni.

Jacob döbbenten nézte a kezében tartott whiskys poharat és ,hogy már a lépcső tetején jár.Ennyire elmerengett volna?!Még csak az sem tűnt fel neki ,hogy feljött a lépcsőn.Nagyot sóhajtva nyitott be a teljes sötétségbe burkolózó dolgozó szobályába, felkapcsolta a villanyt majd szemét törölgötve eldöcögött az író asztala mögé aminek székébe levágta magát felcsapta a lábát az asztal tetejére és hátra dőlve csukott szemmel forgatni kezdte kezében a mézbarna színű löttyel teli poharat.

-Khm...uram-szólította meg egy hang mire Jack szemei kipattantak és nagy szemekkel nézett a még mindíg cselédruhás Pamelára.

-Te meg mító vagy itt bassza meg-pattant fel a székből ilyedten Jack majd megbotolva a saját lábában elterült a földön ahol aztán nagyot nyekkent.

-Jaj, bocsánat nem akartam megilyeszteni én csak...-rohant a férfi felé Pamela majd segített neki felálni.Jack leült vissza az előbbi helyére majd intett a cselédnek ,hogy foglaljon ő is helyet.

-Tudod te ,hogy hány óra van?-pillantott végig kétkedve a nőn Jack.

-Igen uram tisztában vagyok vele.Viszont...-a fekete fürtös nő elharapta a mondata végét.

-Viszont mi?Mi vett rá ,hogy a munkaidőd vége után órákal is itt maradj?-kérdezte szórakozottan a férfi.Pamela felpillantott majd kinyitotta a száját és vissza csukta, ezt még eljátszotta párszor.Jacket egy tátogó halra emlékeztette a lány viszelkedése.Pam összeszedte minden bátorságát majd belekezdett.

-Én őszintén nem akarok bele szólni,viszont észrevettem pár dolgot.

-Mit?-vonta fel a szemöldökét a férfi miközben belekortyolt az italába.

-Eramus úr...

-Úr?-kérdezett közbe hitetlenkedve Jack kisseb kacaj közben.Pamela nagyokat bólogatott.

-Igen, Erasmus úr megparancsolta ,hogy így hívjam, és nem is tegezhetem-mesélte hálal komolyan Pamela.Jack szorosabban fogta a poharát.

-Nyugodtan tegezd, és ne hívd úrnak, ő itt csak egy rabszolga akit neked azért kell kiszolgálnod mert én azt mondtam.Ha azt mondom ,hogy csak száraz kenyeret és vizet kaphat mostantól akkor azt fog kapni.És ő itt nem parancsolgathat.-magyarázta látszólag nyugodtan Jack mire Pamela megszeppenve bólogatott.-Szval milyen fori-muri dolgokról van szó.

-Reggel az úr...mármint Erasmus furcsa szagokat érzett ezért ki parancsolta a reggelijét ,hogy ott eszi meg.Én addig úgy gontoltam ,hogy húzok fel új ágyi ruhát.Viszont az ágyról a lepedő el volt tüntetve amit aztán a kádban találtam meg Erasmus pizsamájával eggyütt beáztatva.A matracon sárga foltok voltak, mindkét oldalán.Biztos a balesetek után mindíg megfordította őket-magyarázta a lány.

-Balesetek?-ráncolta szemöldökét a férfi.

-Tudja ezt arra értettem ha valaki bepisil,-suttogta szégyenkezve a a bejárónő.

-Áh-bólintott nagyot Jack majd letette maga elé a poharat.-Értem.Tudja ,hogy tudod?

-Nem, mindent úgy hagytam ahogy volt.Úgy gondoltam ,hogy elősször inkább beszélek magával.

-Rendben, te nem tudsz szemmiről-mutatott a lányra férfi-én meg intézkedek.Ma már nem mész haza, itt alszol válassz egy szobát és ne ellenkezz.

-Igenis-hajtotta le a fejét a lány majd mikor Jack intett neki elhagyta a helységet az ajtót gondossan becsukva maga után.Jack elővette a laptopját majd gépelni kezdett.Nemsokkal késöbb video felvételek jelentek meg előtte.Az éjszaka hátralévő részében egy A4 papirra listát írt magának a alárendeltje úgynevezett vádpontjairól és bűneiről majd ősszeszámolta ,hogy mind ezek mennyi ütéssel érnek fel.Jack felvonta a szemöldökét a végeredmény láttán, azért agyon még sem verheti.Túl sokat fizetett érte.A férfi nagyot sóhajtott majd lehugyta a szemét,lassan feltápászkodott és elterünt az irodájában lévő bőrkanapén, viszont előtte még írt hugának egy smst hogy a holnapi tanácsról kicsit késni fog.Jacob a plafont bámulva mélyedt el az álmok világában.


-Gondolkodtam, és arra jutottam hogy ha lenne rá érdeklődő akkor írnák pár kis "ötperces sztorit". A lényeg, privátba írhatnátok nekem kis ötleteket amiket én megírnék a ti kedvetekért.Adhattok a karaktereknek nevet (Minden képpen legyen név, ha nem írtok akkor majd én elnevezem őket.Rühellem a t/n sztorikat.).Egy szituáció alapot kérek még, mint pl. édes hármas, egy csípős büntetés, randi ami egy szép éjszakába torkollik.Engedjétek el a fantáziátok babáim.Azt is írjátok le hogy a kapcsolatban ki a domináns karakter.A többit pedig majd egyeztetjük privátba.+Fan fictiont is szerettel vállalok.;) Köszönöm a figtelmet.

De Vill karmok közöttحيث تعيش القصص. اكتشف الآن