10

664 13 2
                                    

Maya levegő után kapkodott amikor betették egy korom fekete kocsi hátsó ülésére Erasmus kíséretében.Kezeit lábait összekötötték szájában egy szilikon golyó volt.Testét simogatta az esti hűvös levegő ezáltl liba bőrök jelentek meg selymes bőrén.Kétségbeesetten pillantott körebe menekülő út után kutatva.

-Ne is reménykedj édesem.-szált be a kocsiba egy nő akit aztán egy magas férfi követett majd kattantak az ajtók.Gyerekzár.

-Hm hmme ahn-próbált meg beszélni Maya miközben az anyósülést rugdosta nagy nehezen.

-Fejezd be vagy már most megbüntetlek.-morogta ellenségessen Nastia mire Jack felkunkcogott.Maya még utoljára belerúgott az ülésbe aztán durcásan hátradőlt.Jack és Nastia összenéztek, a férfi szemei vidáman míg a nőé mégetől telve csillogtak.

-Légy türelmes-tette rá nővére comjára tenyerét Jack.

-Az vagyok, hiszen még él...

-Elősször ki teszlek titeket.Segítsek bevinni a kis harciast?-kérdezte mosolyogva a sütétbarna hajú.

-Az jó lenne, adok neki egy kis nyugtatót, az majd holnapig kiüti.-Maya ilyedten a mellete ülő Erasmusra pillantott ki csak nyugtatóan mepróbált rá mosolyogni, sikertelenül.A hibrid lány kókadtan mege elé révedt, nem tudta eldönteni ,hogy a fáradságtól vagy a beadott drogoktól ilyen álmos.Észre sem vette mikor elaludt.Már csak a bársonyos nyugalmat és fülsüketítő csendet érezte...


-Alszik-jelentetti ki Jack.

-Vettem észre.-forgatta meg íriszeit a nő miközben a visszapillantó tükörben a hibridlányt méregette.-Álj félre...

-Okkee-amint a vezető ülésben ülő Jack félrehúzódott Nastia már ki is pattant a kocsiból amit aztán megkerülve szinte feltépte Erasmus oldalán lévő ajtót ki csak ilyedten pillantott fel a nőre.Nastia kiszedte a fiú szájából a pecket aminek Jack nem igazán örült de nem adott hangot neki.

-Ismered?-kérdezte a nő Erasmust mire a fiú bólintott.

-A szom-szomszéd kötröc-kötröcben lakott.

-Te most a félelemtől dadogsz vagy csak retaldált vagy?

-Hideg-hi-hideg van assz-asszonyom...

-Magán ügy.-legyintett a nő.

-Nastia-szólalt fel megrovóan Jack miközben a nő mellett odafurakodott a remegő fiúhoz és ráterítte feketezakóját-ha nekem elviszi a tüdőgyulladás kiszámlázom-fordult mostmár nővére felé a férfi mire Erasmust lélekben jól fel is képelte magát amiért azt hitte ,hogy a férfi, mármint gazdája ,ténylegessen aggódik érte.

-Mi a neve?-kérdezte a fiút Nastia hidegen zöldjeit a fiú aranybanáiba fúrva mire az nyelt egy nagyot.

-Ne-nem tudom.

-Nekem te ne hazudj-hajolt közelebb a nő majd ráfogott a fiú farkára mire az kissé összerándult és elvörösödött.

-Té-tényleg ne-em tudom...-válaszolta remegve Erasmus kerülve a nő pillantását-Assz-asszonyom én nem tudom, csak a melletem lévő ketrecben lakott.

-Erasmus, ne hazudj mert annak nem lessz jó vége-szólt újra a nő mire a fiú levegő után kapott .

-Baby boy-szólalt meg türelmes hangon Jack is mire Erasmus akarva-akaratlanul is felpillantott-ne akard ,hogy idő előtt megbüntesselek.Mert ezzel csak azt harcolod ki.

-De-de é-én té-té-tényleg -ne-em tudom-felelte könnyeivel küszködve a fiú.

-Mért hazudsz édesem?-kérdezte a nő miközben elengedte a fiú farkát és az arcát kezte el simogatni.

-É-én nem...

-De hogy nem.-vágott közbe Jack most már türelmetlenül-Pocsékul hazudsz...És a nővérem nem hülye, ha ő azt mondja ,hogy nem mondassz igazat ez akkor így van.Ő egy kétlábonjáró hazugságdetektor.

-Ohh, köszönöm a bókot-mosolygott hátra elérzékenyülést szinlelve a fehérhajú nő majd visszafodult a fiú felé és elrántotta a kezét mikor az meg akarta harapni.-Á-á nem szabad.

-Erasmus-menydörögte Jack mire a szomszéd ülésen szunyókáló róka lány nyöszörgött álmában.-mond el az igazat vagy itt helyben megbüntetlek.-folytotta kissé halkabban-Így is kiérdemelték egy-egy korbácsütést amiért meg akartad ,harapni Anastaziát.

-Ké-kérem ne bántson-ellenkezett egyből a fiú mire a testvérpár gonosszan összemosolygot, tervük célba ért-a neve Maya.

-Hangossaban ha kérhetem.-hajolt közelebb Nastia Erasmus nagyot fújtatva megismételte magát.

-Maya a neve.

-Köszönöm baby boy az őszinteséged-mosolyodott el Jack majd visszanyomta a fiú szájába a pecket-viszont ezt az akciót akkor sem úszod meg büntetés nélkül-mosolygott gonoszul majd rácsapta a kocsi ajtaját a nyöszörögve ,össze vissza kapálózó ellenkező fiúra.

-Maya-suttogta maga elé a lány nevét Nastia majd öccsére nézett és megkerülve az ajtót ravaszan mosolyogva szát be a kocsiba ahol aztán utoljára össze pillantottak Jackel.És ez nem egyszerű pillantás vol.Olyan volt mint amilyet a testvérek szoktak produkálni.Értették egymás gondolatai szavak nélkül.

Figyelem kedves olvasól!A következő részektől már a könyv különböző szálom fog futni.Ezáltal a fejezet címe mellet lessznek jelzések.

N+M-Nasztia és Maya szemszöge

J+E Jack és Erasmus

J+D James és Donna

Hogyha az adott fejezetben több karakter szerepel oda nem írom ki a páros kezdőbetűit csak egy / jelet teszek.

Köszönöm a figyelmet.



De Vill karmok közöttTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang