29 J+E

707 14 5
                                    

Erasmus az ággyal szemben ált, gazdája pedig a háta mögött.Jack a hátát kezdte el csókolgatni mire Erasmus halkan felsóhajtott, még magának is tagadta hogy legbelül élvezte a férfi érintését.Jack kihasználta a fiú figyelmének elkalandozását és gyengéd mozdulatokkal elkezdte lehámozni róla a boxerét.A hibrid halkan beszívta majd kifújta a levegőt mikor a szürke nadrág a bokáját súrolta.A férfi lassan lelökte a fiút a selyem ágynemű párnák közé mire Erasmus nagyot nyelt.

-Ne mozdulj-pusmogta Jack mire Eramus némán bólintott majd a paplanba fúrta a fejét.Tudta mi következik.Félt, remegett, rettegett.Megbánta a tetteit.Hallota Jack lépteit, ahogy kihúz egy fiókot, ahogy matat benne, keres valamit.Becsapja a fiókot majd visszasétál és megáll mögötte.-Kutyapózba-érkezik a tömör rideg parancs mire Erasmus remegő teste lassan feltápászkodik majd a kért pózba helyezkedik.Jack megsimogatja a fenekét majd széthúzza a farpofáit majd elengedi és erősen rácsap a fiú csupasz fenekére, majd még egyet és még egyet.Ezt addig csinálja ameddig nem lessz piros az éritett felület.Lassan előre hajol a szemeit ősszerorító fiú arcához és elmosolyodik.-Nyisd ki a szád-Erasmus szó nélkül megteszi, résnyire kinyitja a száját mire Jack egy müanyag valamit nyom a szájába.-Nyálazd egy kicsit.-Jack vár pár percet majd mikor eléggé felizgult az anál játékszert szopogató fiúra kivette annak a szájából majd visszalépett a hátsó feléhez széthúzta a farpofáit és rá köpött a fiú segg lyukára mire Erasmus kissé megugrott.A bejáratához illesztette a fekete játékszert majd fokozatossan,lassan belenyomta a fiúba.Minden eggyes mozdulata után ki húzta majd egyre nagyobb részt nyomott bele.Erasmus háta ívbe feszült miközben Jack belényomta azt az izét.Hangossan zokogott fel mikor már az egész játékszer belekerült és azt kihúzta majd megint visszonyamta belé a férfi.Erasmus szinte csillagokat látott a fájdalomtól.

-Vedd ki...vedd ki apuci...-kiáltotta fájdalmasan miközben Jack felrántotta a remegő fiút az ágyról-vedd ki apuci...jó leszek-zokogta miközben a férfi karjába vájta a körmeit.Jack hangossan beszívta a levegőt ezen cselekedetére majd egy kézzel összefogta az ellenkező fiú kezeit és összebilincselte majd egy láncal a nyakába kötött nyakörvre akasztotta.-Apuci kérlek-zokogta továbbra is a fiú mire Jacknél elszakadt a cérna.Erasmus arcán hangossan csattant a pofon mire meglepettségében még levegőt is elfelejtett venni.

-Fejezd be a hisztit vagy kapsz még egyet.-morogta haragossan Jack majd maga után rángatva a fiút kivezette egészen a dolgozó szobájába,útközben viszont továbbra is magyarázott neki.-Megérdemled a büntetést mert rossz voltál.

-Ig-gen apuci megérdemlem.-hüppögte megalázkodva a fiú.

-Akkor fogd be a szád vagy betömöm.-dörrent rá a férfi majd becsapta maga mögött az ajtót és a szobának a szaba közepére állította Erasmust.Lassan kiszórt a földre  egy zacskó rizst és rátérdeltette a nyöszörgő fiút.Jack egy szó nélkül az íróasztala mögé sétált és idegessen levágta magát a bőr fotelba.Pár percig csak bámulta a plafont felnyitotta gépét és maga elé húzta a vastag aktákat amiket aztán felcsapva dolgozni kezdett és próbált nem a vele szemben térdepelő ,pucér fiúra fókuszálni.A szoba csendjét Erasmus szipogása törte csak meg.Már vagy egy órája térdelhetett a rizsen némaságba burkolózva.Égett a feneke a fájdalomtól.Sírástól vörös szemeivel hol a szoba berendezését, hol a falakat ,hol a padlót ,hol pedig a komor tekintetű Jacket vizslatta.Nem érezte, semmi előjele nem volt.Már csak azt vette észre hogy lábán végigfolyik a meleg folyadék.Jack pont akkor pillantott fel a gép mögül-Erasmus-csattant fel mire az említett ilyedten összerezzent majd felpillantott a villámokat szóró zöld tekintetbe.

-Bocsánat-szipogta a fiú könnyeit nyelve szégyenében.-É-én nem tudom, mire érzem hogy vécére kell mennem már késő.-Jack nagyot sóhajtott, fáradtan megdörzsölte a szemét majd felált és a hibrid elé sétált.Kurvára elege volt a mai napból, mérges volt és valamin le kellet vezetnie a feszültséget.És az a valami végül a kis Erasmus lett.Jack felállította a földről a szipogó fiút.A nyakában lógó láncnál fogva az író asztalához vezette majd a papirhalmaz közé lökte őt.Lábait terpeszállásba rúgta majd kómótosan kicsatolta az övét.Erasmus nagyot nyelt, Jack a fenekéhez irányította az övet majd se szó se beszéd ,csak a bőr suhogását és csattanását lehezett hallani egy elfúló fájdalommal teli nyöszörgés kíséretében, a férfi nem várakozott semmire, érkezett a következő majd a következő csattanás.A házban uralkodó csendet pedig csak a bőr öv suhogása, a fájdalmas csattanás és a kiáltások töltötték be amik aztán átmentek fájdalas zokogássá.Percekkel késöbb, amik Erasmusnak fájdalmas óráknak tűntek, abba maradt minden féle zaj és csak a fiú zokogása vert vízhangot a falakon.Jack ellépett tőle ezzel Erasmus lecsúszott a földre és ott rázta tovább a sírás.

-Ezt a húsz ütést tudod miért kaptad-morogta Jack majd kiment a szobából és nemsokkal késöbb egy seprűvel ,egy lapáttal és egy felmosóval tért vissza amiket aztán csörömpölve lehajított a földre.-Ezt pedig takarítsd fel-mutatott a nedves padlóra és riszre majd egy üvegpohárba konyakot töltött és feszült mozdulatokkal levágta magát az íróasztala mögé.Erasmus lassan feltápászkodott majd nyögvenyelve elvánszorgott a seprüig és takarítani kezdett.Mindene fájt.A teste és a lelke.Nem tudta ,hogy hogy menekölhetne meg ebből a rettenetes börtönből élve...csak azt tudta, hogy egy könnyebb út létezik.Márpedig az az öngyilkosság.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Dec 26, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

De Vill karmok közöttWo Geschichten leben. Entdecke jetzt