Erasmusnak Deja vu érzés támadt ahogyan próbálta megfordítani az égy matracát és kimosni a pisis holmikat, mostanában naponta metörténik ez vele és szerencséjére Jacob még nem vette észre, rettegett is annak a reakciójától.Miutá végzett a takarítással felöltözött és csengetett a szolgálójának, imádta ezt az egészet, imádott parancsolgatni.Mint egy kis király helyet foglalt a fotelban és onnan figyelte a szobába belépő lehajtott fejű főként takarító nőként dolgozó Pamelát.
-Szolga ,hozd fel a reggelim-intett a lánynak mire azt ősszeszorított ajkakkal bólintott és kifordult az ajtón , a konyhába vezető úton szinte füstölt a feje.
-A úr a regelijét követeli-lépett a konyhába Pamela mire Huan a szakács gúnyossan elvigyorodott majd beleköpött a hibrid teájába.
-Viheted is neki-adta a lány kezébe a tálcát amit roskadásig megpakolta szendvicsekkel.
-Remélem Jacob már nem sokáig fog távol lenni.-sóhajtotta Pam miközben átvette a tálcát.
-Ismered a mondást szivem, ha nincsen itthon a macska cincognak az egerek.-vigyorodott le a nála fél fejjel alacsonyabbra Huan mire az megforgatta a szemét elindult hogy felvigye hibridnek a reggelijét.Erasmus unott tekintettel várta az étel majd mikor Pamela letette elé száját elhúzva hajolt közelebb és szimatolt bele a levegőbe.
-Fuj,mi ilyen büdös?-fogta be az orrát a hibrid mire a szolgáló lány is közelebb hajolt és bele szippantott a levegőbe.
-Nem tudom , én nem érzek semmit-rázta meg a fejét majd az ablkohoz sétált és kitárta azt.Erasmus viszont nem adta fel tovább hisztizett a bűz végett, Pamela percekid halgatta és nézte végig ahogy a fiatal fiú a büz forrása után kajtat.-Mi lenne ha a mai reggelijét a virágos kertben fogyasztanád el.Addigra biztos kisszelőzik a szag amit érzel.
-Mikor mondtam olyat ,hogy le tegezhetsz?!-csattant fel a hibrid majd felált a hejéről-De mit is várjak egy ilyen buta szolgától.Hoz a reggelim kint eszek-csörtetett ki az ajtón a fiú.Pamela nagyot sóhajtva vitte utánna a reggelijét.A fiatal lány miután ki vitte az ételt a kertbe ,amit természetessen testőrök őriztek ezzel gátolva Erasmus szökésének még csak a kísérletét is, visszatért a fiú lakrészébe és elkezdte lehúzni az ágyat.Elősször a párnákról szedte le a huzatott, majd a paplanról.Viszont amikor a lepedőt alarta le húzna nagy meglepetésére az nem volt ott.Pamela nagy szekkel figyelte az ágyon lévő sárágás foltokat,gyorsan bedobálta a szennyes kosárba a piszkos holmikat majd a fürdő felé vette az irányt a törülközők végett.Viszont ott is nagy meglepetés érte.A kádban ugyan is Erasmus pizsamája és az ágy bézs színű lepedője ázott.Pamela szemöldök ráncolva fordult ki a fürdő szobából majd vissza húzta a koszos huzatokat a párnákra és a paplanra majd elhagyta a szobát mintha soha nem is járt volna.Elhatározta magában ,hogy ezekről a furcsaságokról a még a mai napon beszámol a munkaadójának.
STAI LEGGENDO
De Vill karmok között
Storie d'amoreHalk léptek nesze ütötte meg a szekrény aljában kuprgó fiatal rókalány füleit.Még csak feleszmélni sem volt ideje mikor nyikordult a szoba ajtaja és belépett rajta valaki.Lépett párat, körbefodult majd a hangok alapján elindult a rozoga fából farago...