Hadara selesai dari bersenam terus turun ke dapur melihat Dayyan menghidangkan sarapan untuknya.
"Baby! Kiters dah habis workout!" Kata Hadara dengan riang. Dayyan menolak perlahan pelukkan Hadara.
"Baby how dare you tolak i?" Kata Hadara sambil memuncung bibir.
"Busuk lah. Pergi lah mandi dulu." Kata Dayyan sambil menutup hidungnya.
"Eh kau ni. Selama ni kau okey je aku baru lepas workout. Siap bau-bau lagi ketiak aku." Kata Hadara sambil mengangkat ketiak.
"Aku tak tahu lahanat. Busuk sangat bau kau yal. Pergi mandi ler!" Kata Dayyan sambil menolak bahu Hadara.
"Eyyy baby ni!" Terus Hadara naik ke bilik bersama hentakkan kaki.
"NAK MASUK ASKAR CAKAP! AKU REGISTER KAN!" Usik Dayyan sambil tergelak.
"Pergh busuk betul bau dia." Kata Dayyan sambil menggeleng kepala.
Hadara turun kembali setelah siap membersihkan diri.
Kaki melangkah ke arah Dayyan, tubuh Dayyan dipeluk.
"Baby!" Ujar Hadara.
"Uwerk." Dayyan berasa loya apabila menghidu wangian Hadara.
"Perfume apa kau makan ni jamilah? Busuk lahh." Kata Dayyan sambil menutup hidung. Hadara mengerut dahi.
"Aku pakai macam biasa lah. Kau kenapa ni?" Kata Hadara. Dayyan terus menggeleng lalu bergerak ke ruang tamu.
"Ehh baby siapa nak makan ni?" Tanya Hadara.
"Kau makan lah tak selera aku. Bau kau busuk!" Kata Dayyan sambil menutup hidung.
"Apa sial jantan ni? Busuk menda? Tadi aku lepas workout logik lah kata aku busuk. Ni dah mandi wangi pun busuk lagi? Pelik cibai." Kata Hadara sambil mencekak pinggang.
"Lantak kau lah Ghani. Aku nak makan." Kata Hadara lalu duduk dimeja makan dan menjamu selera.
Usai makan Hadara cuba mendekatkan diri dengan Dayyan namun Dayyan pantas berganjak.
"Jangan dekat lah manja. Busuk lah!" Kata Dayyan dengan kerutan dahi.
"Busuk apa ni? Aku dah mandi lah! Tadi kau kata aku busuk sebelum mandi yes itu logik now aku dah mandi kau kata busuk jugak. Apa ni?" Kata Hadara dengan geram. Dayyan menutup hidung.
"Tak tahu lah ishh! Masalahnya kau busuk sangat tahu tak." Kata Dayyan.
Hadara tidak mahu kalah terus dipeluk tubuh Dayyan.
"ARGHHH LEPAS KAN AKU MONYET HUTAN! BUSUK LAH!" Kata Dayyan sambil meronta ingin dilepaskan.
"KAU INGAT AKU KISAH KE TAPIR JADIAN? KAU, BUSUK,BUSUK KAN AKU!? AKU DAH MANDI TAHU TAK!?" kata Hadara sambil mengeratkan lagi pelukkan.
"Dara, serious talk aku nak muntah." Kata Dayyan sambil menelan air liur menahan isi perutnya diluah.
Hadara terus melepaskan pelukkan. Dayyan berlari ke dapur dan memuntahkan isi perutnya ke dalam singki dapur.
"Uwerk."
Hadara memeluk tubuh dan bersandar di tepi peti sejuk.
"Manja ni jahat tau." Kata Dayyan dengan lemah.
"Kau tu ha duk busuk busuk kan aku." Kata Hadara.
"Dah memang kau busuk lahanat." Kata Dayyan. Hadara menjeling.
"Jangan dekat dengan baby lah. Kita pisah kejap. Sumpah tak tahan bau manja." Kata Dayyan. Hadara tergamam.
"Eyyy benci lah baby ni!" Kata Hadara lalu naik ke tingkat atas menghempas pintu bilik.
YOU ARE READING
TROUBLE MAKER LOVE:YANDARA(COMPLETE)
Random𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 6 [ C O M P L E T E] Highest ranking #1 relationship "My perfect wife." Dua bala iaitu Dayyan Evano dan Hadara Tasneem. Mereka hanya sebatas sepupu. Tidak berniat untuk mengadakan keluarga bersama. Lama-kelamaan Dayyan Evano mula timb...