✨BAB 4✨

5.1K 446 40
                                    

"Ha turun lagi!" Hadara mengarahkan seorang pelatih baru bernama Kimi membuat tekan tubi sebagai pemanas badan.

"Miss Dara berat." Rengek Kimi apabila dia tidak mampu menampung berat Hadara.

"Kau kata apa!?" Tanya Hadara yang duduk di atas badan Kimi. Kimi menggeleng.

"Dah dah settle. Dayyan!" Hadara memanggil Dayyan.

Dayyan bergerak ke arah Hadara lalu mencempung tubuh Hadara dan duduk di atas kerusi.

"Kau ni an berapa lama lagi aku nak kena dukung kauu?" Rungut Dayyan. Hadara menjeling.

"Eleh baru kene dukung seminggu dah merungut. Belum sebulan." Kata Hadara.

"Kalau seminggu je aku dah merungut, ni kan sebulan memang aku tak bawak lah kau training aku biar je kat rumah uncle Taufyq tu." Kata Dayyan. Hadara mencebik.

"Dah lah kumpul budak-budak, kita nak ajak diaorang baling pisau pula." Kata Hadara.

"Anak-anak kumpul meh. Kita makan pisau." Kata Dayyan.

"HAHAHHAA bodoh." Hadara dan Dayyan tergelak.

Semua pelatih baru itu berkumpul di hadapan Dayyan dan Hadara. Hadara bangun daripada kerusi.

"So hari ini kita-

"BANGKEK KAU BOLEH BERDIRI PLUS JALAN! KAU TIPU AKU!?" Dayyan menjerkah. Hadara tertawa.

"HAHAHHAA saja nak menyusahkan kau." Kata Hadara. Dayyan tidak banyak cakap terus menarik rambut Hadara.

"Arghhh!" Hadara menjerit kesakitan.

"Mati! Mati! Mati!" Dayyan menarik beberapa kali rambut Hadara.

"BABI SAKIT BODOH!" Kata Hadara lalu menepis tanya Dayyan dan menjauhinya.

"Ini contoh tidak baik ye sir Dayyan. Saya baling awak guna pisau ni mampus sia-sia." Kata Hadara. Dayyan menjeling.

"Kau jangan ingat kau assassin aku takut tauu!" Kata Dayyan.

"Awak setakat hacker diam!" Kata Hadara.

"Okey maaf ye anak-anak. Terpaksa tengok drama mak ayah dari neraka ni." Kata Hadara. Semua pelatih baru iti menekup mulut menahan tawa.

"Kau je dari neraka aku syurga." Kata Dayyan. Hadara menjeling.

"Asal lak? Kita sama-sama mafia." Kata Hadara. Dayyan tersenyum sinis.

"Kau assassin selalu bunuh orang aku tak pernah bunuh orang aku cederakan je and aku hacker je." Kata Dayyan.

"What!? Hacker?" Kata salah seorang pelatih baru.

"Apa kau ingat aku bunuh orang? But kau nak jadi hacker pun kau kena tahu semua benda ni. Lepas dah tahu mempertahankan diri, kau akan masuk hacker red evil junior. Lepas kau dah berjaya dekat junior kau masuk senior. Then lepas tu dah pro gila bab, kau masuk master hacker. Ha tu paling last." Kata Dayyan. Semua pelatih baru itu tergamam.

"Tapi tak mudah, kalau ujian untuk kau masuk senior hacker gagal. Kau akan duduk jela dekat junior sampai kau lulus." Kata Dayyan.

"Contoh Martin dia dah 5 tahun baru sampai senior." Kata Dayyan sambil menunjukkan kepada seorang lelaki berhoodie hitam.

"Macam Yuri dia 4 bulan dah masuk master hacker. So dia bergantung jugak dengan iq dan kepakaran kau." Kata Dayyan.

"Eh dah lah. Orang nak ajar baling pisau kau sibuk nak perkenalkan hacker kau tu." Kata Hadara. Dayyan mencebik.

"Berambus lah kau." Kata Dayyan lalu bersandar ditepi dinding.

"So first of all kena ada tangan lah kalau takde tangan macam mana nak baling kan?" Kata Hadara sambil memegang pisau.

TROUBLE MAKER LOVE:YANDARA(COMPLETE)Where stories live. Discover now