Part.9

2.4K 485 9
                                    

Royal Prince💜Part.9

"ခေါ်တဲ့အကြောင်းအရင်းက ဘာများလဲ"

မင်ဟိုရဲ့မျက်၀န်းတစ်စုံကjungkookကိုအကဲခက်
နေတာသိသာ၏...

Jungkookဘတ်ကပဲ စကားစလိုက်လေ၏...

"အာ..ထယ်နဲ့ပတ်သတ်ပြီးတော့ မေးစရာလေးရှိလို့ပါ"

"တကူးတကခေါ်ခိုင်းလိုက်တယ်ဆိုကတည်းက မေးမယ်ဆိုတာထက် ပြောချင်တာမဟုတ်လား..ဘာများလဲ.."

သူသိသည်..ရွှဲ့ကာမေးမြန်းလိုက်ခြင်းသာ..လူကိုအကဲခက်နေတာမို့ ဒဲ့ဒိုးသာ မေးချလိုက်၏...ဒီလိုအခြေအနေမျိုးကတစ်နေ့မဟုတ်တစ်နေ့ရောက်ကိုရောက်လာမယ်ဆိုတာ သူသိပြီးသားပဲမဟုတ်သား...

သူပြောတော့ဘတ်မင်ဟိုကဟတ်ကနဲ ရယ်၏...

"မင်းက ဒဲ့ဒိုးဆန်တာပဲ.."

"ဒဲ့ဒိုးဆန်သင့်တဲ့နေရာမှာတော့ ဆန်ပါတယ်..ပွင့်ပွင့်လင်းလင်းပြောလို့ရပါတယ်"

စာအိတ်အဖြူကိုစားပွဲပေါ်လာတင်ပြီးသူ့ရှေ့ကိုထိုးပေးသည်...

Jungkookမျက်ခုံးတွေ တွန်းချိုးလာကာ ဒေါသကတလှိုက်လှိုက်နဲ့ တတ်လာလေ၏...မေးရိုးတွေကကျိုးမတတ် တင်းကားနေ၏...

ဒေါသအလျောက်ပြုမှုတာမကောင်းတာကြောင့်ကြိတ်မှိတ်ပြီး နေလိုက်၏...

Jungkookစားပွဲပေါ်မှာ တင်ထားတဲ့ စာအိတ်ကိုအ
ကြည့်လွှဲလိုက်ပြီး မင်ယူကိုအကြည့်စူးကခနဲ့ ကြည့်လိုက်မိသည်...သူ့မာနတော့ တစ်စက်ကလေးမှ အထိခိုက်မခံနိုင်ဘူး...

"မင်းနိုင်ငံခြားမှာကျောင်းတတ်လို့ရအောင် စီစဥ်ထားတယ်..ဒီထဲမှာကျောင်းတတ်ခွင့်နဲ့ ချက်လက်မှတ်လဲပါတယ်.."

"စီပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်တစ်ယောက်က ဒီလိုရိုင်းတတ်တာလား..."

Jungkookထိုသူကိုစူးစိုက်ကြည့်ပြီး ပြောချလိုက်လေသည်...

"ထင်ချင်သလိုထင်လို့ ရပါတယ် လူတိုင်းအတွေးတွေမတူနိုင်ဘူး..ငါ အားလုံးကိုလုပ်နိုင်တယ်..
သိချင်ရင် အချိန်ခဏလေးနဲ့ အရာအားလုံး လိုချင်သလိုရလာတယ်..လိုချင်တဲ့ပုံစံမျိုးလည်း ဖြစ်တယ်"

Royal Prince [Completed]Where stories live. Discover now