Telefon sesiyle irkilip uyandım. Arayan annemdi.
''Ela çabuk eve gel kızın. Polisler geldi.'' dedi ağlamaklı bir ses tonuyla.
''Anne sakin ol ağlama geliyorum hemen.'' dedim ve o sırada Utku uyandı.
''Hani eve girmeyeceklerdi? Arda nasıl korkmuştur şimdi. Hala bakıyorsun kalk eve gidiyoruz. '' dedim ve ayaklarımla yere ittirdim Utkuyu.
Yere düştüğünde aklı başına geldi. Ayağa kalkıp üzerini düzeltmeye çalışırken ben çoktan dışarı çıkmıştım.
Kapıyı kapatıp evden çıktı ve bizim eve geldik.
Evin önüne geldiğimizde 2 tane polis aracı ve 3-4 tane polis vardı.
Koşarak eve girdim.
Ellerinde kutularla üst kattan inan polisler, farklı kıyafetler giymiş olan olay yeri inceleme ekibi ve evin her yerine dağılmış malzemeler vardı.
Kafamı çevirdiğimde annemi Fehmi Amcayla konuşurken gördüm. Ağlamaktan gözleri şişmişti. Onu o halde görünce yanına koşup sarıldım.
''Ela doğru mu? Baban..''
''Evet anne, ağlama o adam için sakın ağlama.''
''Sen bana neden söylemedin Ela.''
''Nasıl söyleseydim bende tam olarak yeni öğrendim.'' o sırada Utku konuşmaya atlayarak;
''Şimdi bunları tartışmayın bence daha önemli sorunlarımız var.'' dedi ve anneme zorda olsa gülümsedi.
''Utku, oğlum annen nasıl haberi var mı?''
''Hayır Emel teyze yok. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.''
''Tamam oğlum. Ben Merve Hanımı arar konuşurum şimdi. Ama bir şey isteyeceğim. Arda salonda uyuyor onu alıp evden götürür müsünüz? Daha fazla korkmasın. Al buda arabanın anahtarı çocuklar sana emanet.''
''Tamam Emel Teyze korkma sen ben hallederim.'' dedi ve salona inip yavaşça Ardayı kucağına alıp arabaya götürdü.
''Canım, ben ardayı bize götürüyorum. İrem de gelmek üzere beraber oyun falan oynarlar. Hemen geleceğim anneni yalnız bırakma.''
'''Tamam.'' dedim ve onlar gidince içeri girdim.
Annem ortalıkta yoktu sanırım Merve Teyzeyle konuşmak için yukarı çıkmıştı.
Fehmi Amcanın yanına gittim, usulca;
''Fehmi Amca şimdi ne olacak?''
''Şu depo var ya kızım. Oraya ekipler gitti. İçeri girdiklerinde Selim ve Ata'nın cesedi gömmek üzere olduğunda bulmuşlar. Baban ve Selim karakoldalar şuan. Ceset ise otopside. Akşam üzeri sonuçlar gelecek. O zaman haber vereceğim.''
''Tamam Fehmi Amca saol.'' dedim.
Annemin yanına çıkarken polisin biri elinde kanlı elbiseler bulunan sandığı aşağı indiriyordu.
Kafayı yemek üzereydim. Bu ev beni gerçekten korkutuyordu.
Annemin odasının önüne geldim. İçeri girdiğimde annemin elinde babamla ikisinin fotoğrafı vardı. O kadar kötü durumdaydı ki annemi ilk defa böyle görüyordum.
Yavaşça yanına oturup sarıldım.
''Babam ve Selim Amca karakoldaymış. Ölen kadını da otopsi için hastaneye götürmüşler. Akşama doğru sonuçlar gelecek.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoya
Mystery / ThrillerBir kız.. Sadece babasının yapmış olduğu hata yüzünden hayatı ellerinden kaymış olan bir kız.. Ve ona bu hayatı tekrar kazandırmak isteyen Adam..