Kapının sesiyle irkildim. Kalp atışlarım vücudumu sarsıyordu. Koşarak aşşağı indim ve kapıyı açtım. Annemler gelmişti. Bu kadar kısa sürede gelmeleri çok garipti. Şaşkın bir ifadeyle;
'' Neden bu kadar erken geldiniz?''' diye sordum
Babam bana bakarak
İş yerinden yeni bir ortağım var onlar gelecek aynı zamanda ailesiyle tanışmış olacağız.''dedi.
Burun kıvırarak '' peki'' dedim ve odama çıktım. Çok az kalmıştı odaya girecektim ama olmadı. Ne kadar ödlek olsamda kafama koyduğumu yaparım ve asla altta kalmam. Farklı bi kişiliğim var ,farklı ve saçma.
Kapı çaldı ve gelen misafirlerin sesini duydum. Arda odama dalarak,
' Abla misafirler geldi aşağı in.' dedi
'' Tamam Arda geliyorum.'' dedim ve isteksiz bir şekilde odamdan çıktım.
Merdivenlerden indikçe tanığım sesi duyuyordum. Evet evet bu ses kesinlikle onun sesiydi. Adımlarımı hızlandırdım ve aşağı indim. Çok şaşırmıştım ve karşımda duran Utkuy'du.
Aşık olduğum çocuk. Hayallerimdeki çocuk. Şaşkın bir yüz ifadesiyle bakakalmıştım.
Babam elini omzuma atarak, '' Evet buda bizim evimizin prensesi.'' dedi.
Utku da şaşırmış gibiydi. Göz göze geldiğimizde ikimizde güldük. Uku ayağa kalktı ve.
'' Biz Ela'yla sınıf arkadaşıyız tanışıyoruz.'' dedi
Utku'nun babası ve benim babamda birbirlerine bakarak sırıttılar. Utku'nun babası konuşmaya girerek,
'' Oo siz bizden önce tanışmışsınız.'' dedi.
ve herkes küçük bir kahkaha attı.
Utku'nun çok tatlı bir annesi var benim annemlede çok iyi anlaştılar. Babalarım camın önünde kahve içip işle ilgili sohbet ediyorlardı.
Utku'nun bir kız kardeşi varmış o şeker kızla da tanışmış olduk onlar Arda'nın odasında oyun oynuyorlardı.
Bizde Utkuyla koltukta oturuyorduk ve böylece oturmaktan sıkılmıştım ve, Utku'ya bakarak.
'' Odama çıkalım mı ?'' dedim.
O da sıkılmış gibi görnüyordu gülümseyrek ''Tamam çıkalım'' dedi.
Ben önde oda arkamda odama çıktık.
Ben yatağımın ucuna oturarak onada sandalyeye oturmasını söyledim. Konuşmuyordu gözlerini kaçırıyordu bvenden.
Utku biraz utangaçtır daha doğrusu odun. Romantik olmayı pek beceremez. 2 senedir aynı sınıftayız ve gözlemlediğim kadarıyla öyle.
Ama artık birimizin konuşması gerekiyodu ona bakarak,
'' Ne güzel bir tesadüf değil mi?'' dedim ,sonra devam ederek ''Yani babalarımızın ortak olması.''
''Ha evet bencede.'' dedi ve gülümsedi.
Beni baştan aşağı süzüyordu. Sebebini anlayamamıştım ama bu hoşuma gidyordu.
Sevdiğim çocuk karşımda oturuyordu ve hiç birşey yapamıyordum.
Siyah dar pantalonu ve baklavalarını belli eden tişötüyle muhteşem görünüyordu. Dağınık kumral saçları ve kıpkırmızı dudaklarıyla..
UTKU'NUN AĞIZINDAN
Gerçekten bu tesadüf harikaydı. Ela'yla nasıl yakınlaşabilirim diye düşünürken bu nokta atışı olmuştu. Elay'yı 2 senedir seviyorum ama bunu ona nasıl anlatacağımı bilmiyordum.
Elif sayesinde Ela'yı daha iyi tanıyabilirdim. Ama artık pekte gerek yoktu.
Şuan karşımda oturuyor ve ne yapacağımı bilmiyorum çok güzel görünüyor.
Bakışlarımdan rahatsız gibi görünmüyordu bende doya doya onu izliyordum. Ela gibi bir kızın beni sevmesi beklenemezdi en azından böyle düşünüyorum.
ELA'NIN AĞIZINDAN
İkimizde susuyorduk o konuşmadığından dolayı bende zorlamak istemiyordum.
Arda ve Utku'nun kız kardeşi İrem içeriye girdiler Arda bize bakarak,
'' Sizi aşağı çağırıyorlar galiba gidecekmişsiniz.'' dedi.
Utku da '' Tamam geliyoruz.'' dedi ve birbirimize gülümseyerek aşağı indik.
Utku'nun anne ve babası evden çıkıyorlardı ve Utku da bizimkilerle görüşerek çıktı. bende odama çıktım.
Bu olaylat Elife anlatmalıydım ama o yukarıdaki odayı aklımdan çıkartamıyordum. Annem babam ve Arda aşağıdalardı. Bu fırsatı kaçırmayarak odamdan çıktım. Sesizce merdivenlerden çıktım kapıyı açmak için elimi uzattım ve kapının kolunu aşağı indirdim.
Kahretsin! Kapı kilitli. Birkaç kez daha açmayı denedim ama olmamıştı. Kapıyı kırmayı bile düşünmüştüm ama kapı yerine kolumu bacağımı kırabilirdim. Malesef o kadar güçlü değilim normal biri bu kapıyı rahatça kırabilir ama ben güçsüz ve zayıf olduğum için bunu yapmam imkansız gibi birşey.
Kapıyı açamayacağımı anlayınca aşağı indim. Annemlerin odasının önünden geçerken göz ucuyla içeriye baktım.
Oda ne sabah babamın cebine somaya çalıştığı anahtar şimdi yatağının başındaki komidinin üzerinde duruyordu.
Aşağıyı kontrol ederek içeriye girdim. Evet biliyorum yaptığım şey kötü ama o odada ne olduğunu örenmezsem içim rahat etmezdi.
Yatağın etrafından dolanarak anahtarın yanına gittim. Anahtar elimdeydi arkamı dönüp kapıya doğru yürürken babam bir anda karşıma çıktı. Korkudan ne yapacağımı bilememiştim.
'' Kızım ne yapıyorsun burada?'' dedi kaşlarını çatarak.
'' Hiç, hiç birşey baba.'' dedim kekeleyerek .
''Elndeki anahtar ne ?'' dedi daha korkunç bir hale bürünerek.
'' Deponun anahtarı baba birkaç eşyam var onları bırakacaktım.'' dedim.
''Ben bırakırım Ela bu anahtarı bir daha almayacaksın o odaya çıkmanı istemediğimi söylemiştim birdaha söylemeyeceğim.'' dedi.
''Tamam baba.'' dedim ve anahtarı babama vererek odama çıktım.
Bu adamın neyi vardı böyle herşeyi saçma. Film yönetmeni ve iş ortağı var. Of bilmiyorum anlayamıyorum ne yaptığını ama bu işin gerçek yüzünü öğrenmeden rahat edemeyeceğim.
Odamın kapısını açtım, içeriye girip kapıyı kapattığım anda çığlığı koparttım ..
arkadaşlar hikayemi okuduğunuz için çok teşekkür ederim yorumlarınız benim için önemli lütfen fikirlerinizi yazın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoya
Mystery / ThrillerBir kız.. Sadece babasının yapmış olduğu hata yüzünden hayatı ellerinden kaymış olan bir kız.. Ve ona bu hayatı tekrar kazandırmak isteyen Adam..