Ben Ela 16 yaşında lise 2 öğrencisiyim. Bir kardeşim var adı Arda tam bir canavar. Onunla iyi zaman geçiriyoruz ama genelde kavga ediyoruz. 6 yaşında olduğu için sürekli yaramızlık yapıyor. Onu durdurabilmek imkansız gibi.
Annem ve Babam, onlar kendi hallerinde çalışıyorlar. Babam yönetmen kısa filmle çekiyor. Kendine ait bi odası var ve oradan çıktığı pek söylenemez. Odanın içinde kamera kayıt cihazları, filmler, seneryolar ve birsürü kağıtlar var.
Annem ise öğretmen biyoloji öğretmeni. Özel bir okulda çalışıyor. Korkutucu ve iğrenç deneyler yapıyor. Hayvanları deşip organlarını inceliyor. Ah çok saçma!
Evimizin bir bölümü annemin diğer bölümü babamın gibi. Ben sadece odamı kullanıyorum. Zaten onlarda bizimle pek ilgilenmiyorlar çünkü işleri bizden önemli.
Biraz kendimden bahsediyim. Aramızda kalsın ama çok ödlek biriyim. Önceden bunu kabullenmiyorum ama artık ben bile ödlek olduğuma inanıyorum.
Karanlıktan çok korkuyorum. Odamda 3 tane gece lambam var. Onlar olmadan uyuyamıyorum. Sanki arkamdan biri gelip beni korkutacakmış gibi hissediyorum. Bu konuda Arda bile benle dalga geçiyor. Anlayamıyorum o bu kadar küçük olmasına rağmen nasıl bu kadar soğuk kanlı olabiliyor. İnanılmaz !
* * *
Saat geç olmuştu ve artık uyumam gerekiyordu. Çantamı okul için hazırladım, dişlerimi fırçaladım ve yatağıma atladım. Hemen yorganımın altına girdim.
Hava soğuktu ve balkonumun kapısından gelen ses beni korkutuyordu.
Zaten korkak biriyim neden bunlar hep beni buluyor.
Gözlerimi kapadım. Biran önce uyumak istiyordum ne kadar zor olsada uyumayı başardım. Bikaç saat sonra uykumdan sıçrayarak uyandım. Rüyamda her zaman olduğu gibi saçma ve ürkütücü şeyler görmüştüm. Uyandığımda balkonumun kapısı açıktı ve odam oldukça soğuktu.
Tırsarak yatağımdan kalktım ve kapıyı kapattım. Jet hızıyla yatağıma girdim. Ah kendimden utanıyorum bu kadar ödlek olmak zorunda mıyım ?
Daha sonra tekrar uyumak için gözlerimi kapattım. Ama olmuyor uyuyamıyordum.
Yastığımı alıp Arda'nın odasına doğru gitmeye başladım.Benim odam çatı katında Arda'nın ise aşşağıdaki merdivenlerin tam karşısında. Odamdan çıktım tam merdivenlere yönelirken omzumda bir el hissettim ve çığlığı kopardım.
Arkamı döndüğümde babamı görünce elimle ağızımı kapattım ve yaştığıma sıkıca sarıldım.
'' Ela bu saatte ne yapıyorsun burada kızım ? ''
Zeten yeterince korktuğum yetmiyormuş gibi birde babam çıktı karşıma.
'' Kızım iyi misin sen ?''
'' Şey iyiyim baba kötü bir rüya gördümde Arda'nın yanına gidiyordum.''
'' Ah küçük bebeğim korkacak birşey yok ki evindesin rahat ol.''
Tabi söylemesi kolay o rüyayı gören siz değilsiniz, benim.
'' Baba bu gece Ardayla uyumak istiyorum.''
'' Tamam tatlım .'' dedi babam.
'' Şey babacığım aşağıya beraber inelim mi ?''
Aslında babamın odası alt kattaydı ama onun bu saatte yukarıda ne işi bardı ? Herneyse şuan bunun bi önemi yok.
'' Tamam kızım hadi inelim yarın okul var biran önce uyumalısın.'' dedi ve aşağı indik.
Hemen Arda 'nın yanına yattım ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoya
Mistério / SuspenseBir kız.. Sadece babasının yapmış olduğu hata yüzünden hayatı ellerinden kaymış olan bir kız.. Ve ona bu hayatı tekrar kazandırmak isteyen Adam..