5.

88 3 0
                                    

Joe magas volt, szép arccal, kék szemekkel, sötét hajjal és lehengerlő mosollyal. Egy PR eseményen találkoztunk pár héttel ezelőtt és azóta találkozgatunk. A randik nem végződtek többnél egy csóknál, de már nehezen türtőztetem magamat. A történtek miatt kissé hevesebb lettem a szokásosnál és minden jel arra utal ideje eleget tennem vágyaimnak és igényeimnek. Az igényeimet Joe pedig tökéletesen kielégítette, már csak az utóbbinak kell eleget tennie. 

-Szia Polly.-üdvözölt és egy gyengéd puszit nyomott ajkamra.

-Szia!-mosolyodtam el és beültem az autójába. Becsukta utánam az ajtót és vártam, hogy beüljön mellém.

-Rendkívül csinos vagy.- kötötte be a biztonsági övet.

-Köszönöm! Hazudnék ha azt mondanám, hogy keveset készültem a találkozóra, de ez itt rajtam kemény két óra munka.

-Biztosan gyönyörű vagy smink nélkül is.-nevetett.

Ha tudná reggelente, hogy nézek ki. Még én is néha rosszul vagyok magamtól, ha tükörbe nézek. Igazságtalannak tartom, hogy a férfiak mindig,minden pillanatban jól néznek ki. Maximum a hajuk áll kuszán, de azt kifejezetten cukinak tartom ébredés után.

-Mi a helyzet a lakással?

-Épül-szépül.- zártam rövidre. Nem biztos, hogy most kéne elmondanom, hogy egy férfival lakom együtt.

-Az klassz.-bólintott, majd kezét átcsúsztatta a sebességváltó felett egyenesen a combomra. Erősen megszorította, amitől bizseregni kezdett a gyomrom. -Egy nagyon szép helyre terveztelek elvinni és nem szeretném lelőni a poént, de klisésen nyálas. .-rántotta meg izmos vállát.

-Standard randi, értem. -nevettem. Nem éreztem kínosnak az őszinteségét, így bátran laza csevejbe elegyedtünk az úton.

Amikor megérkeztünk a város egyik puccos étterme elé, segített kiszállni az autóból, majd magassarkúmba nehézkesen tipegve igyekeztem nem elesni az ajtóig. A pincér az asztalunkhoz vezetett.

-Csak szólok, ez egy olyan olasz étterem, ahol pici és drága falatkákat adnak.

-Imádom az ilyen éttermeket.-csillant fel a szemem és elnevettük magunkat, azonban a következő gondolatom az étlap láttán egyből Olaszország volt és Mik. Összehúztam a szemöldököm és próbáltam elterelni a gondolataimat az ételek olvasgatásával.

-Voltál már Olaszországban Polly?-kérdezte Joe.

-Igen, egyszer voltam már a családdal,amikor még fiatalabb voltam.-válaszoltam gyorsan.

-Remélem egyszer én is elvihetlek.- villantott egy féloldalas mosolyt, majd feljebb tűrte inge ujját. Összeszorítottam a lábamat és megint jött a bizsergető érzés. Csak arra tudtam gondolni, hogy minél előbb ma ágyba vigyen Joe, és lehetőleg az ő ágyába, mert már a tető fokára hágtak érzelmeim és nehezen birkóznék meg azzal, ha most sem történne a csókon kívül semmi.

Elfogyasztottuk a kis adagú gourmet ételeket, amik igazán tükrözték az olasz ízvilágot. Sokszor kalandoztak gondolataim Mik spagettije felé, vagy csupán a férfire, mivel Joe figyelmeztetően kérdezett.

-Valami gond van Polly? Sokat mocorogsz a széken.-húzta fel a szemöldökét.

-Nem, csak már alig várom, hogy levethessem a magassarkúm.- haraptam be az ajkamat. Ez az állítás több szempontból is igaz volt. Először is valóban le akartam vetni,mert kényelmetlen volt, másodsorban pedig leginkább azért is akartam megszabadulni tőle, hogy végre élvezhessem Joe tehetségét az ágyban. Feltűnően az órára pillantottam. Ideje volt felturbózni az eseményeket. 

-Azt hiszem, akkor fizetek, hogy orvosolhassuk a helyzetet.- Joe jelzett a pincérnek, hogy fizetnénk.

-Köszönöm az ízélményt. Ezt a helyet feltétlenül megjegyzem magamnak.-mosolyogtam és felálltam. A szoknyám felcsúszott a combomon, amit gyorsan megigazítottam, azonban Joe elkapta a mozdulatot. Ajkába nyalva így szólt.

-Szerintem már elég randink volt.- jelentette ki. Meglepődötten néztem a férfira, aki csípőmet kissé megszorítva kísért ki az épületből.- Ideje lenne egy kiadós szexhez.-súgta a fülembe, mire doromboltam egyet.


Plusz egyWhere stories live. Discover now