-Polly! Nekem egyik lány sem szimpatikus.- fakadt ki Cho.-Az a rövidhajú lány nem volt olyan rossz.- fintorodtam kissé el. Talán nem gondoltam túl őszintén.
-Aki közölte veled, hogy havonta egyszer szekta gyűlést tartana?
-Nem szekta!- szabadkoztam.- Hanem csoportterápia.
-Függőknek.-tárta ki kezét lakótársam.
Már vagy egy órája a tágas konyhán ültünk és húzogattuk ki azoknak a nevét, aki járt már nálunk szoba bérlés miatt, de nem volt számunkra szimpatikus. A lakás tulaja Cho nagybátyja. A kínai, örökké pattogó barátnőmmel egyetemen lettünk jóban és már második évtől együtt laktunk a máig szeretett lakásunkban. Azonban ketten nem tudtuk fizetni a hatalmas lakás rezsijét és nekem ehhez még pluszban társult a bérlés is, így évekig egy Anne nevű, aranyos lánnyal laktunk együtt, de külföldre költözött 2 hónappal ezelőtt.
Mi csak egyszerűen akartunk keresni egy új embert a helyére, de mit ad a sors. A szoba beázott és csúnyán penészesedni kezdett, nem is beszélve a nem túl jól záródó ablakot. Összeségében a lakás igazán otthonos és takaros. Igazi lánybirodalom sok hajszállal és mindenhol elhagyott hajgumival. A maga hibáival is megvan a szépsége. Kang, Cho nagybátyja felajánlotta a szoba felújítását, de mi nem engedhetünk meg magunknak kiesést, így azonnal emberkeresésbe vájtuk a fejszénket, ami láss csodát, ide torkollott. Egy Michelle Morrone neveztű, igazán fenegyerekes kinézetű pasihoz.
-Cho?! Mennyi idős ez a Michelle?
Cho szeme felcsillant és már nyitotta is a száját. -Ha jól tudom 28 éves.
-Szóval azt mondod...csak azért mert jóképű és idős...
-Nem idős Polly! Csak 5 év van köztünk, az nem olyan sok és valóban helyes és kifogástalan a stílusa és eszméletlen a mosolya...és...és.-merült bele Cho gondolatmenetébe.
-khmm.-köszörültem meg a torkomat. Mondj egy indokot, amiért ő legyen az új lakótársunk a női lakosztályunkban.- húztam ki magam magabiztosan.
-Természetesen tudok válaszolni erre is és még gondolkoznom sem kell.- mosolygott mindentudóan.- Kell egy kis pezsgés ebbe a lakásba és Polly...igazán megoldhatjuk ezt az együttalvás kérdését. Bár nappalink nincs, de költözz át hozzám.-tette kezét barátságosan a vállamra, majd felállt.
-Nem értem még mindig, hogy miért ragaszkodsz ennyire ehhez a sráchoz.-felnéztem Chora, aki egy halvány mosolyt ejtett a száján, akár egy igazi Mona Lisa.
Tehát így döntöttünk arról, hogy Michele Morrone lesz az új lakótársunk. Az a plusz egy fő, akitől úgy rettegtem, mint Estelle nénikémtől még soha. Hogy miért? Magam sem tudom. Jöhetnék a felesleges érvekkel, hogy pasival együtt élni macera, főleg ha még új és nem a párod. Hogy fogom megoldani a kínos wc-re járás kérdését, vagy a pirosbetűs napokon véletlenül előhagyott tamponos dobozt és mi lesz a tangámban flangálással?! Még sem ezek voltak a nagy kérdések. Hogy fogom én bírni, hogy mindig megfeleljek egy ilyen férfinak? Valljuk be és legyünk őszinték. Ilyen férfinak általában egy nő mindig meg akar felelni mindenféle hátsó szándék nélkül.
____
Sziasztok!
Gyorsan meg is hoztam a következő részt. Kérek szépen visszajelzéseket, ha szabad.
Legyen szép napotok!
YOU ARE READING
Plusz egy
FanfictionKiszállok a kádból, megtörlöm a lábamat és testem köré egy frissen mosott, puha törölközőt tekerek, ekkor kicsapódik a fürdőszoba ajtó. - Polly! Itt is van az új bérlő. -vigyorog a lakótársam izgatottan, miközben kinézek a válla felett és látom, hog...