3 yıl sonra sakura bakış açısı :
Sabah alarmın sesi ile uyandım ve yataktan doğruldum. Bugün benim doğum günüm olduğu için akşam arkadaşlarımla dışarı çıkacaktık. Ailem ile kutlayamam çünkü ailem uzun süredir iş nedeniyle sürekli ülke değiştirmeye başlamıştı.
Rutin işlerimi hallettikten sonra odamdan çıktım ve mutfağa gittim. Kendime güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra evde akşama kadar zaman öldürmeye çalıştım.
Akşam olduğu zaman arkadaşlarla dışarı çıkmak için hazırlandım. Hazırlığım bittikten sonra arkadaşlarla buluşmaya karar verdipimiz bara gittik.
Bara geldikten sonra bir masaya yerleştik ve sohbet etmeye başladık. Tabi sohbet fazla sarınca içkiyide kaçırmıştık.
Lavaboya gitmek için zor da olsa ayağa kalktım ve zorla yürümeye başladım. Tam kapıya gelmişken birinin kolumu tuttuğunu hissettim. Kimin tuttuğunu bakmak için arkamı dönmüm, gördüğüm kişi tanıdık geliyordu ama tam olarak çıkaramıyordum kim olduğunu.
Sakura : Bir sorun mu var beyfendi.
XXXXX : Beni hatırlamadınmı.
Sakura : Hayır çıkartamadım, kimsiniz acaba?
XXXXX : Hani senin şu babanın iş ortaklarında sanzu.Sanzu da kimdi......hatırladım!!! Bizim eve bazenleri toplantıya geliyorlardı ama onları en son üç yıl önce görmüştüm. Çünkü babamlar üç yıl önce iş nedenleriyle daha sık ülke değiştirmeye başlamışlardı. Onlarda haliyle artık gelmemeye başladılar.
Sakura : Bizim eve toplantıya gelenler mi?
Sanzu : Evet.
Sakura : Sizi uzun zamandır görmemiştim.
Sanzu : Ama ben seni her saniye görüyorum.
Sakura : Ne demek istiyorsunuz.
Sanzu : Sana o gizli mesajları atan kişinin kim olduğunu sanıyorsun?Bir an duraksadım. Ne yani bana o gizli mesajları atan kişi sanzu muydu, iyi de neden böyle bir şey yaptı.
Sakura : Niye böyle bir şey yaptın.
Bunun dememle yavaşça üstüme gelmeye başladı. En sonunda beni duvarla arasına aldı.
Sanzu : Sence bir erkek bir kadına niçin sürerkli gizli mesajlar yazıp yatağına mektuplar bırakır.
Öylece yüzüne bakmakla yetindim. Ancak o sessiz bir kahkaha attı.
Sanzu : Anlamıyorsun dimi.
Sakura : Neyi anlamıyorum.Kulağıma eyildi ve sessizce fısıldadı.
Sanzu : Sana deliler gibi aşık olduğumu.
Bunu demesiyle boynuma küçük öpücükler kondurmaya başladı. O an şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırdım.
Bi an kendime geldim ve tüm gücümle onu üstümden ittim. Yere düşmedi fakat sendeledi. Ardından tekrardan yüzüme baktı ve sırıttı. Hızlı bir şekilde yeniden beni duvarla arasına aldı ve konuşmaya başladı.
Sanzu : Gücün bir çok kişiye yetebilir. Fakat bana asla işlemez, bunu unutma.
Sakura : Sen kafayı yemişsin. Şu an ne yaptığının dahi farkında değilsin.
Sanzu : Ben gayet iyiyim fakat sen bu şekilde yaramazlık yaparsan kötü olmak zorunda olucam.
Sakura : Ne demek istiyorsun.
Sanzu : Sadece uslu bir kız ol.Dedi ve ağzıma biz bez koydu. Ona saldırmaya çalıştım fakat gerçektem çok güçlüydü.
Zaten sonrarı karanlık.
Bölüm sonu
Uzun süredir bölüm atmadığım için çok özür dilerim. Fakat artık bölüm atmaya başlıcam. Bölümü beğendiyseniz oy kullanmayı unutmayın lütfen by♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗
RandomBabamın bazı iş ortaklarının evimize toplantıya gelmesiyle başlamıştı herşey. Uyarılar : Küfür Dövüş Kan Silah kullanımı vb. Smut