Sakura bakış açısı :
Sanzu bunu demesiyle birlikte hemen beni altına aldı ve dudaklarıma yapıştı. Sonra boynuma yöneldi ve boynumu öpmeye başladı.
Sakura : Sanzu dur!!!
Sanzu boynumu öpmeyi bıraktı ve bana baktı. Daha sonra kulağıma eyildi ve kendinden emin bir şekilde fısıldadı.
Sanzu : Şimdilik duracağım. Ama bir gün bunu yapmam için bana yalvaracaksın.
Sakura : Asla böyle bir şey olmayacak.
Sanzu : Görücez.Dedi ve beni yeniden kucağına alıp odaya götürdü ve yatırdı. Üstümüde örttükten sonra anlıma kücük bir öpücük kondurup gitti. Ardından kapıyıda kilitlemişti tabi.
O gittikten sonra yapacak bir şey olmadığı için bende uyumaya karar verdim.
2 saat sonra :
Uyandığımda saate baktım ve iki saat uyumuştum. Ellerim bu sefer zincirli olmadığı için bende kendime gelmek amaçlı banyo etmeye karar verdim.
Odadaki banyoya gittim ve güveti doldutup köpürttüm. Üstümüde çıkardıktan sonra küvete girdim ve gözlerimi kapadım.
Bir süre sonra odaya birisinin girdiğini duydum, sanzu olmalıyı.
Sanzu : Sakura nerdesin.
Biraz yüksek bir sesle bağırdım
Sakura : Banyodayım.
Dedim ve dememle sanzunun banyoya girmesi bir oldu.
Sakura : Sanzu napıyosun çıksana.
Sanzu : Hiç öyle bir niyetim yok.Dedi ve üzerini çıkartmaya başladı. Hemen gözlerimi kapatıp başka yöne baktım.
Bir anda arkamda bir şey hissetim ve gözlerimi açıp arkaya baktım. Sanzuda küvete girmişti. Tam küvetten çıkıp bornozumu alacağım sırada sanzu belimden tutup kendine yaklaştırdı ve kafamı onun göğüsüne yasladı.
O boynuma küçük öpücükler kondururken suda kırmızı bir renk fark ettim. Arkamı dönüp sanzuya baktığımda sanzunun karnında bir bıçak kesiği görmeyi beklemiyordum.
Sakura : Sanzu karnına ne oldu.
Sanzu : Öff önemli değil.
Sakura : Gerçekten beyinsiszin ne kadar kanıyor görmüyormusun.Diyip hemen küvetten çıktım ve bornozumu o görmeden giyindim ve banyodan çıktım ve üstümü giydim. Odada çekmecelerde pasuman ve sargı bezleri gibi yardım aletleri alıp yatağa koydum.
Ardından sanzuda banyodan çıkmıştı. Çok şükür üstünü giyinmişti.
Sakura : Gel otur yatağa yaranı saracağım.
Dedim ve oda yatağa oturup beni izlemeye başladı. Önüne eyildim ve kesiğe pasuman yapmaya başladım.
Sakura : Acıyormu?
Sanzu : Öpersen belki acısı geçebilir.Dediğini takmayıp pansuman yapmaya devap ettim. Sonrada sargı bezi ile güzelce sardım ve yatağa uzanmasına yardım ettim ve üstünü giydirdim.
Belli etmemeye çalışsada canının şu anda çok acıdığını biliyordum çünkü gerçektende çok kötü yaralanmıştı. Ben malzemeleri yerine koyarken arkadan bir anda sanzunun hapşırma sesi geldi.
Arkamı dönüp baktığımda pekde iyi gözükmüyordu. Yanına gittim ve elimi anlına götürdüm. Ateşi vardı. Hemen banyodan havlu ve soğuk su getirdim ve yanına gittim.
Havluyu soğuk su ile ıslatıp anlına koydum. Sonra mutfağa gittim ve dolaptan bazı malzemeler çıkarıp masaya koydum. Hemen bir çoba yaptım ve yeniden sanzunun yanına gittim.
Çorbayı komidine koydum ve anlındakı havluyu alıp kenara kordum.
Sakura : Sanzu kalk sana çorba yaptım.
Yataktan doğruldu ve gözlerimin içine baktı.
Sakura : Neden öyle bakıyorsun.
Sanzu : Kırk yıl düşünsem hastalandığım zaman bir kadının bana çorba yapacağı aklıma gelmezdi.
Sakura : Ama bak yaptı işte.
Sanzu : İçine beni öldürüp kaçmak için zehir koymadın dimi.
Sakura : Koysam ne değişecek ki, zaten sen iğnelerle kendini mahfetmiyor musun.
Sanzu : Her neyse, zaten senden zehir olsa bile içerim.Daha fazla konuşmada çorbayı altım ve sanzuya verdim.
Sakura : Al soğutmadan iç.
Sanzu : Sen içirmeyecek misin?
Sakura : Gördüğün gibi elin tutuyor kendin içebilirsin.
Sanzu : Sakura hadi lütfen.Onun o yavru köpek gibi bakışlarına dayanamıyıp çorbayı aldım ve kenardan küçük bir sandalye alıp sanzunu karşısına oturdum. Çorbayı alıp sanzuya içirmeye başladım.
Çorba bittiğinde komidine koydum ve bende yatağı uzandım. Sanzuda uzandı ve uyumadan önce son bir kez ateşine baktım, şimdi daha iyi olmuştu.
Sakura : Yaran hala acıyormu.
Sanzu : Bakıyorumda beni baya önemsiyorsun.
Sakura : Hemen cıvıtma, acıyormu.
Sanzu : Hayır acımıyor sayende.
Sakura : Tamam o zaman hadi uyu.Sanzuya baktığımda bana doğru dönmüş kollarını açmıştı.
Sakura : Olmaz sanzu yaralısı-
Ben daha cümlemi bitiremeden sanzu beni yanına çekti ve kollarını belime doladı ve uyumaya başladı.
Bölüm sonu
Bence bölüm çok güzel oldu umarım sizde beğenirsiniz. Oy kullanmayı unutmayın ve lütfen bol bol yorum yapın. Kendinize iyi bakın by♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗
RandomBabamın bazı iş ortaklarının evimize toplantıya gelmesiyle başlamıştı herşey. Uyarılar : Küfür Dövüş Kan Silah kullanımı vb. Smut