8.Bölüm

806 46 17
                                    

Sakura bakış açısı :

Uyandığımda yanımda sanzuda yatıyordu. Ben yataktan kalkmaya çalıştım ama hala ilacın etkisi üstümde olduğu için dayanamıyıp kendimi yeniden yatağa bıraktım.

Ben kendimi yatağa bırakırken sanzuda uyanmıştı.

Sanzu : Günaydın güzelim.

Birşey demedim ve yavanı izlemeye başladım.

Sanzu : Yoksa dün gece yarım kaldı diye bana trip mi atıyorsun?

Ona garip bir şekilde baktım.

Sakura : Tabikide hayır.
Sanzu : Neden böylesin o zaman.
Sakura : Bana verdiğin boktan ilaçların etkisi.

Sanzu sırıttı ve

Sanzu : Merak etme bebeğim yakında geçecek.

Bir an aklıma bir şey geldi

Sakura : Sanzu ailem benim burada olduğumu öğrenirse başına neler gelecek farkında mısın?
Sanzu : Ailen benim yanımda olduğunu biliyor
Sakura : Ne!!!
Sanzu : Ailenin düşmanları son zamanlarda arttı bu yüzden benim yanımda olmanda sorun bulmadılar.
Sakura : İnanmıyorum ya. Peki beni hiç bir şekilde özgür bıralmadığını veya bana tecavüz etmeye çalıştığınıda biliyormu bari!?
Sanzu : Bilmiyorlar ve bilmekte zorunda değiller. Nede olsa sen benimsin.

Söylediklerine inanamayarak önüme döndüm.

Sanzu : Yapmak istediğin bir şey var mı?
Sakura : Neden soruyorsun?
Sanzu : Seni mutlu etmek için.

Aslında bir düşününce yemek yapmak fena olmazdı. Akşam yemeğide yememiştim zaten.

Sakura : Yemek yapmak istiyorum.
Sanzu : Sen nasıl istersen bebeğim.

Kalktık ve mutfağa gittik. Gerekli malzemeleri çıkardıktan sonra yemeği yapmaya başladık. Daha doğrusu ben yapıyordum sanzu batırıyordu.

Sakura : Sanzu çorbaya muz eklenirmi ya.
Sanzu : Eklenmez mi?
Sakura : Eklenmez tabi.
Sanzu : O zaman yemekleri sen yap bende seni izleyeyim.
Sakura : Ortalığı birbirine katmandan iyidir.

Ben yemek yaparken sanzuda arkadan belime sarıldı ve ben yemek yapmayı bitirene kadarda bırakmadı.

En sonunda yemek yapma işi bitmişti. Sofrayıda kurduktan sonra otırduk ve yemeye başladık.

Biz yemek yerken ayağımda bir karıncalanma hissettim ve aşağı baktım.

  Birde ne göreyim, kocaman bir hamam böceği

Bölüm sonu

Üşengeçliğimi bir kenara bırakıp bölüm atabildim sonunda. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz oy kullanmayı unutmayın by ♡♡♡

𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin