9.Bölüm

732 48 19
                                    

Sakura bakış açısı :

Yerdeki hamam böceğini görmemle birlikte hemen sandalyenin üzerine çıktım.

Sakura : Sanzu öldür şunu hemen.
Sanzu : Hayır.
Sakura : Sanzu malmısın öldür şunu hemen.
Sanzu : Hayır senin bu hallerini görmek çok güzel.

Sanzunun bana yardım etmeyeceğini anladığımda hemen sandalyeden inip bi hışımla mutfaktan çıktım.

Hemen ardından sanzuda çıktı.

Sanzu : Bu kadar korkak olmanı bekleniyordum.

Dedi. Ama napabilirdim tiksiniyordum. Göz devirerek oturma odasına gittim ve koltuğa oturdum.

Hemen sanzuda gelip başını bacakrıma koydu ve yüzümü incelemeye başladı.

Sakura : Ne bakıyorsun öyle.
Sanzu : Benim değilmisin istediğim gibi bakarım.

Onunla hiç uğraşamayacağımı anladığımda önüme döndüm ve boş boş etrafa baktım.

Sanzu : Bebeğim dışarı çıkmak istermisşn.
Sakura : Şaka yapmayı kes sanzu, oyun oynama benle.
Sanzu : Bebeğim ben ciddiyim.

Bunu dediğinde yüzüne baktım ve yanakları hafif kızarmış parlak gözlerle bana bakıyordu.

Sanzu : Ama benden başka kimseye bakmıyacaksın, benden başka kimseyle temasa geçmiyeceksin, benden başka kimseye odaklanmıyacaksın ve yanımdan bi saniye bile ayrılmayacaksın aynı zamanda yürürkende asla elimi bırakmayacaksın.

Sakura : Hiç çıkmasaydık daha iyi olurdu.

Sanzu bir anda bacaklarımdan kalktı ve beni altına aldı. Kafadını boynuma gömdü ve bi anda ısırdı.

Sakura : Sanzu napıyorsun!!!
Sanzu : Seni öyle sanki sahipsismişsin gibi salıcağımı düşünmedin heralde.

Dedi ve üstğmden kalktı. Elimden tuttu ve dışarıya çıkarıp biraz ileride kimsenin olmadığı bir sahile getirdi.

Sakura : Eeee burada hiçbir şey yok ki
Sanzu : Olmasında zaten. Bu şekilde kimse sana bakamaz.
Sakura : Ay sanzu biraz daha abart istersen.

Sanzu elimden tutup sahilin biraz daha ilerisine götürdü beni.

Getirdiği yerde kumlara ince yorgan tarzında bir minder serilmiş üstündede yastıklar vardı. Yanlarda ise ufak ışıklar ile tatlı bir yer olmuştu.

Sanzu : Bebeğim nasıl olmuş, beğendin dimi.

Aslında çok tatlı olmuştu ama ona yüz vermekmistemediğim için birşey demeden mindere uzandım ve yıldızları izlemeye başladım.

Ben uzandığım gibi sanzuda geldi ve hemen beni kendine çekerek göğüsüne yatırdı.

Sanzu : Beğenmedinmi burayı.
Sakura : Hayır beğendim.
Sanzu : O zaman beni biraz öv ve bana ilgi göster.
Sakura : Sanzu ben seni kaçırsam zorla tutsak etsem sen ne tepki verirdin bunlara.
Sanzu : Ahh bebeğim senin beni kaçırmana gerek yok ben kendi ayaklarımla koşa koşa gelirdim senin yanına.
Sakura : Sanzu nasıl bu kadar ciddiyetsiz olabiliyorsun.
Sanzu : Peki sen nasıl bu kadar harika olabiliyorsun.

Sanzuyla bu konuşmanın bir yere varacağı yoktu bende sustum ve yıldızlara bakmaya devam ettim.

Sanzu bana doğru döndü ve benide kendine doğru döndürerek kollarını belime sardı. Kafasını eğerek dudağıma bir öpücük kondurdu ve yeniden bana baktı.

Sanzu : Uykun varsa uyuyabilirsin bebeğim.

Bir anda kendime geldim ve gerçektende halsiz hissediyordum. Bende dayanamıyıp kendimi uykuya veridm.

Bolüm sonu

Kırk yılın başı üşengeçliğimi bir kenara bıraktım ve bölüm beklemekten yaşlanmış olan sizlere birer bölüm attım. Kısa oldu farkındayım ama size söz veriyorum yarın güzel ve uzun bir bölüm atmaya çalışacağım bb:)

𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin