3.Bölüm

1.1K 57 25
                                    

Sakura bakış açısı :

Gözlerimi açtığımda bir odada olduğumu gördüm. Oda tamamen siyah renklerle donatılmıştı. Ayağa tam kalkıcakken bir zincir sesi duydum. Ellerime baktığımda yatağa zincirlenmiş olduğumu fakettim.

Ben zincirlerden kurtulmaya çalışırken odanın kapısı açıldı, giren kişi sanzuydu.

Sanzu : Uyanmışsın.
Sakura : Neden beni buraya zincirledin.
Sanzu : Kaçma diye, bir önlem gibi düşün.
Sakura : Bırak beni.
Sanzu : Seni bırakacak olsaydım en başından kaçırmazdım zaten.
Sakura : Benden ne istiyorsun.

Bu soruyu sormamla beraber üzerime geldi ve eğilerek kulağıma fısıldadı.

Sanzu : Seni istiyorum.
Sakura : Ne saçmalıyorsun, delirdinmi sen.
Sanzu : Anlaşılan sen beni istemiyorsun.
Sakura : Evet istemiyorum.
Sanzu : Senin beni isteyip istememen zerre umrumda değil.

Birşey dememe izin vermeden bana sarıldı ve uyumya başladı. Kollarının arasından çıkmaya çalışsamda beceremedim. Uyanması için dürttüm ama ölmüş gibi yatıyordu.

En sonunda mecburen bende uyumaya çalıştım.

Uyandığımda sanzu yatakta oturur pozisyona gelmiş saçımla oynuyordu. Hemen geri çeklidim ve kafamı yeniden yatağa koydum.

Sanzu : Günaydın

Ona cevap vermeye gerek duymadım. Sesime yazıktı.

Sanzu : Beni görmezden geliyorsun demek.

Yine ona cevap vermedim. Fakat bu sefer bir anda üstüme çıktı ve sırıttı.

Sanzu : Bakalım bundan sonrada görmezden gelebilecekmisin.

Bir anda dudağıma yapıştı ve sertçe öpmeye başladı. Onu itmeye çalıştım ama iki elimide tuttu ve beni hareketsiz bıraktı.

Bir süre sonra iyice nefessiz kaldım, oda bunu fark etti ve beni öpmeyi bıraktı. Kulağıma eğildi ve kalın bir ses ile fısıldadı.

Sanzu : Umarım bir dahaki sefere karşılık verirsin.

Bölüm sonu

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz oy kullanmayı unutmayın by♡♡♡

𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin