Sakura bakış açısı :
Sabah uyandığımda her zamanki gibi kollarının belime ahtopot gibi saran sanzuyla karşılaştım. Yataktan kalkmaya çalıştım fakat sanzu saniyesinde beni yeniden yanına çekti.
Sanzu : Günaydın bebeğim.
Sakura : Beni bırakmayı düşünüyormusun.
Sanzu : Hayır tabikide.Bir off çektim ve zorda olsa yataktan çıkmayı başardım. Mutfağa gittim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. O sırada sanzu geldi ve arkamdaki sandalyeye oturdu.
Sanzu : Bana daha günaydın öpücüğü vermeden kahvaltımı hazırlıyorsun.
Sakura : Seni neden öpeyim.
Sanzu : Çünkü sevgililer uyandıklarında birbirlerine günaydın öpücüğü verir.
Sakura : Ama biz sevgili değiliz.Her ne kadar arkamı dönük olsam bile sanzunun bu dediğime ne kadar sinirlendiğinin farkındaydım.
Bir anda sanzu yanıma geldi ve beni kendine döndürüm dudağımı öpmeye başladı. İtmeye çalıştım ama etki bile etmemişti. Beni kalçamdan tutarak tezgaha oturttu ve öpmeye devam etti.
Bir anda öpmeyi durdurdu ve...
Sanzu : Karşılık ver bana.
Dedi. Tekrar öpmeye başladığında belime doladığı ellerini sıkarak canımı acıtıyordu. Mecburen ona karşılık verdiğimde belimdeki eller canımı acıtmayı bıraktı.
Öpmeyi bıraktığında beni tekrardan kucağına alarak yatak odasına götürdü ve beni yatağa fırlattı. Kapıyı kapattıktan sonra yanıma geldi ve beni altına aldı.
Tam konuşup onu kendimden uzaklaştıracakken bir anda konuşmaya başladı.
Sanzu : Sesini kes ve kendini bana bırak.
Dedi. Ellerimi bir kumaş parçasıyla sıkıça yatağın başlığına bağladı ve yatağın kenarındaki çekmeceden bir iğne çıkardı. İğneyi direk bacağıma batırdığında küçük bir inilti kaçtı ağzımdan.
İğneyi çıkardıktan birkaç dakika sonra vücudumun uyuştuğunu hissettim. Sanzu bir anda üstümdeki tişörtü çıkardı ve boynumu emmeye başladı.
Daha ileri gideceği sırada sanzunun telefonu çaldı. Bir küfür savurdu ve telefonu açtı.
Sanzu : Peki hemen geliyorum.
Dedi ve telefonu kapattı. Yataktan kalkıp takım elbisesini giydip yanima geldi. Ellerimi çözdü ve üstümü örtüp odadan çıkıp kapıyı kitledi.
Bölüm sonu
Arkadaşlar sizi hayal kırıklığına uğrattığımı biliyorum ama sakurada sanzuyu sevmeye başladığı zaman smut yazmayı düşünüyorum. Ayrıca şuan taslaklarımda çok güzel bir sanzu x reader kitabı daha var ama o kitabı bu kitap bittikten sonra bütün bölümleriyle aynı anda atmayı planlıyorum. Kendinize iyi bakın by♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗
OverigBabamın bazı iş ortaklarının evimize toplantıya gelmesiyle başlamıştı herşey. Uyarılar : Küfür Dövüş Kan Silah kullanımı vb. Smut