11.Bölüm

760 46 58
                                    

Sakura bakış açısı :

Sahildek çıkmış el ele tutuşarak yürüyorduk. Fakat bir sorun vardı, sanzu elimi öyle bir sıkıyoki kırılcak diye korkuyorum.

En sonunda eve gelmeyi başardık. Ben hemen odaya çıktım, tabi sanzuda kuyruk gibi peşimden gelmişti.

Ben kendime kıyafet alıp banyoya girecekken tabi hemen arkamdan sanzuda geldi.

Sakura : sanzu duş alcam çık şuradan.
Sanzu : Tamam beraber alabiliriz hem su tasaruffu olur.

Sanzuya sen ciddimisin der gibi baktım. Ama gayette ciddi olduğu anlaşılıyordu.

Banyoya girdikten sonra dik dik sanzuya baktım.

Sanzu : bebeğim üstünü çıkar rahat ol ve utanma görmediğim şey değil zaten.

Onunla kavga edemiyecektim o yüzden üstümü çıkardım ve duş kabinine girip suyu açtım.

Sanzuda üstünü çıkarıp geldi ve kollarını belime sardı.

Ben bir yandan yıkanmaya çalışırken bir yandanda sanzunun oramı buramı ellemesini engellemeye çalışıyordum.

Sakura : Sanzu göğüslerimi sıkmayı kes.
Sanzu : Hayır yumuşacıklar.
Sakura : Sapık delisi bırak yağ.
Sanzu : Hayır çok güzeller.

Çok şükür yıkanmayı başardıktan sonra üstüme havlu sardım ve duştan çıkdım.

Sanzu : Hayatımdaki en güzel duştu.
Sakura : Sen bide onu bana sor.

Sanzu dediğimi takmayarak saç kurutma makinasını aldı ve beni aynanın karşısındaki tabureye oturttup saçımı kurutmaya başladı.

Saçım kuruduktan sonra bana masum masum baktı.

Sakura : pekala ver.

Sansu hemen tabureye oturdu ve saç kurutma makinasını bana verdi.

Bende onun saçını kuruttukdan sonra kıyafetlerimi alıp banyoya geçecekgen sanzu hemen kıyafetlerimi aldı ve beni yatağa oturttu.

Sakura : sanzu ben bebek değilim kendi kıyafetimi kendim giyerim.
Sanzu : hayır sen benim bebeğimsin.
Sakura : sanzu evcilik oynamıyoruz bu arada.

Sanzu bu dediğimi evet evet diyerek geçiştirdi. Sanzu hemen yatakdaki tişörtü alarak üstüme geçirdi.

Sakura : sanzu südyen takmadım daha.
Sanzu : Benimleyken o şeye gerek yok.

Sonunda ikimizde üstümüzü giydik ve oturma odasına geldik.

Sanzu : Akşam dışarıya çıkalımmı.
Sakura : sanzu senin kafana taş mı düştü sürekli beni biryerlere götürüyorsun.
Sanzu : Seni mutlu etmek için.
Sakura : neden beni mutlu etmeye çalışıyorsun.
Sanzu : Hoşuma gidiyor. Nys akşam seni harika bir yere götüreceğim.

Sanzu bana sürekli heycanla bir şeyler anlatıyordu.

(Nys buraları fazla uzatmayacağım)

Akşam olmuştu ve ben bunu yeni fark ediyordum çünki uyumuştum. Gözlerimi açtığımda karşımda en şık takımlarını giymiş bir sanzu gördüm

Sanzu ben uyanır uyanmaz hemen beni kucağına aldı ve odaya götürdü. Odaya geldiğimizde ise  yatağın üstündeki siyah şık bir elbise gördüm.

Sakura : sanzu ben bunu giymem.
Sanzu : neden bebeğim sana çok yakışır.

Asla o tür bir elbise giymezdim, tarzım
değil aq.

𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin