Sakura bakış açısı :
Sanzu nun dudağını öptüğümde bana şok içinde baktı.
Sanzu : Sen beni öptün mü.
Sakura : Yok öpmedim sen yalnış his etmişsindir.Dediğim şeye aldırmadan hemen dudaklarıma yapıştı. Bende ona karşılık verdim.
Dudağımdan ayrıldığımda bana sıkıca sarıldı.
Sanzu : Ay inanmıyorum sen beni ilk defa kendi isteğiyle öptün.
Sakura : Öptüğüme pişman etme beni.
Sanzu : Merak etme bu yaptığından hiçbir zaman pişman olmayacaksın.Benide yatağın içine çekti ve sıkıca sarılarak uyudu.
Sabah
Gözlerini açtığımda sanzu her zamanki gibi erkenden uyanmış bana bakıyordu.
Sanzu : Günaydın bebeğim
Yarı uykulu bir şekilde bende ona günaydın dedim.
Sanzu : Sakura sana bir şey sormak istiyorum ama kızmak yok. (Sözde yandere olcaktı bu iyice bebeğe dönüştürdüm)
Sakura : Sor bakalım.
Biraz tereddüt ettikden sonra konuştu.
Sanzu : Sen bana cidden aşık mısın.
Sakura : Niye aniden bunu sordun ki.
Sanzu : Cevap ver önce.
Sakura : Benim için canını bile hiçe saydın seni seviyorum tabikide. Sorun bumuydu.
Sanzu : Hayır sorum bu değildi.
Sakura : Ne o zaman
Sanzu : Sen beni sevdiğine göre artık sevişebiliriz değilmi.Bunu demesiyle elime geçen yastığı yüzünün ortasına fırlatmam bir oldu.
Sakura : Cidden tek derdin bumuydu.
Sanzu : Benim bir suçum yok ne zamandır yapmak istiyorum ama sen beni sevmiyorsun diye kendimi tuttum. Ama artık sevdiğine göre yapabiliriz değil mi.
Sakura : Sende cidden beyin yok. Hep o uyuşturucular yüzünden. Artık onları içmene izin vermeyeceğim.
Sanzu : Sen beni mi düşünüyordun bebeğim.
Sakura : Cıvıtma hemen. Ben sana kahvaltı hazırlayıp getireceğim. Yaralısın zaten.
Sanzu : Yaralı olmama rağmen bana yaptıklarına bak. Yüzüme yastık fırlattın ve canım çok yandı. Öpersen geçer ama.
Sakura : Vazgeçtim açlıktan geber burada.Diyip odadan çıktım.
Uzatmaya gerek yok 3 ay sonra.
Sanzuyla oturmuş film izliyorduk. Gerçi izlemeye çalıiıyorduk.
Sakura : Orama burama dokunmayı bırak.
Sanzu beni bir anda altına altı ve gözlerimin içine bakıp konuştu.
Sanzu : Bebeğim bunun için çok bekledim O yüzden şimdi yapmak istiyorum.
(Hiç koymama gerek olmadığını bilsemde smut uyarısı ve hiç kimsenin rahatsız olmayacağını bilmeme rağmen rahatsız olacakların geçmesini istiyom. Ayrıca yazarken aşırı utanıyom ya)
Sanzu hemen dudaklarıma yağıştı ve sertçe öpmeye başladı. Sonra hemen dudaklarımdan ayrıldı.
Sanzu : Bebeğim lütfen bana karşılık ver.
Dedi ve geri hemen dudaklarıma yapıştı. Bu sefer bende ona karşılık verdim.
Sanzu dudaklarımdan ayrılıp kafasını boynuma gömdü. Boynumu aniden ısırınca ağzımdan bir çığlık koptu.
Sakura : Sanzu napıyorsun.
Sanzu : Yapamadığımız günlerin acısını çıkarıyorum.Pekala zevk veriyor muydu evet ama sanzu açırı sert davranıyordu. Belki onun ilk seferi olmaya bilir ama ben daha önce hiç yapmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗
RandomBabamın bazı iş ortaklarının evimize toplantıya gelmesiyle başlamıştı herşey. Uyarılar : Küfür Dövüş Kan Silah kullanımı vb. Smut