Sakura bakış açısı :
Sanzu bileklerimdeki zincirleri çözdü ve beni gelin şeklinde kucağına aldı. Kucağından inmeye çalışmadım, çünkü ne yaparsam yapayım etki etmiyordu.
Beni odadan çıkarttı ve mutfağa götürdü. Sandalyeye oturduktan sonra kaşığı alıp bana çorba içirmeye çalıştı. Tabikide çorbayı içmedim ve kafamı farklı yöne çevirdim.
Sanzu : Yemek yemicem triplerine girmeyeceksin değil mi??
Ona cevap vermedim, onunla muhattap olmak istemiyordum. Zaten onun elinden yemek falanda yemem.
Sanzu : Aç ağzını ve ye şunu. Buraya geldiğinden beri hiçbir şey yemedin.
Çorbayı ağzıma doğru götürdü ve bende kolunu itip kendimden uzaklaştırdım. Haliyle çorbada üstüne dökülmüştü.
Sanzu : Gerçekten çocukça davranıyorsun. En azından benimle konuş.
Yine cevap vermedim. Ama bu sefer gerçekten sinirlenmişti. Bi anda masadaki herşeyi tek çırpıda yere serdi. Ben daha ne oldunu anlamadan ayağa kalktı ve bana doğru eğildi.
Ona bakmam için saçımdan tutup kensine doğru çevirdi beni. Gözleri çok kötü bakıyordu. Yalan yok bu sefer ondan korkmuştum.
Sanzu : Sana karşı iyi olmaya çalışıyorum ama sen benim sabrımı taşırıyorsun.
Ben daha bir şey diyemeden beni kucağına aldı ve yeniden yatak odasına götürdü. Ellerimi yeniden zincirledikten sonra odadan çıktı ve kapıyıda kilitledi.
O gittikten sonra olayların şokunu üzerimden atmaya çalıştım. Daha sonra yapacak bir şey olmadığı için haliyle uyudum.
Uyandığımda bana sarılarak uyuyan sanzuyu gördüm. Ben uyandığımda oda uyandı ve boynuma öpücükler kondurdu. Elimdeki zincirle çözdü ve yataktan kalktı.
Benide kaldırdı ve oturma odasına götürdü. Masada en sevdiğim atıştımalıklar vardı ve televizyondada bir film vardı.
Sanzu koltuğa uzandı ve televizyona doğru yan döndü. Benimde yanına uzanmam için işaret yaptı. Mecbur gittim ve onun gibi televizyona doru yan döndüm.
Filmi başlattı ve kollarını belime doladı ve kendine daha çok çekti. Neden bilmiyorum ama bir an huzurlu hissettim.
Filmi izlerken sanzu masada ne bulduysa ağzıma tıkıştırıyordu. Beni yedirme işleri bittikten sonra kafasını boynuma gömdü ve kokumu içine çekti. Sonra televizyona geri döndü.
Filmin ilerleyen dakikalarında yatak sahnesi çıkmıştı ve arkadan sanzunun kıkırdama seslerini duyabiliyordum. Belli etmesemde ki ben öyle sanıyodum utanmıştım.
Sanzu : Utanma sakın nede olsa yakında bizde yapacağız.
Sakura : Saçmalama.
Sanzu : Saçmalamıyorum, sadece gerçekleri söylüyorum.
Sakura : Biliyormusun çok iyi şaka yapıyorsun.Sanzu : Şaka yapıp yapmadığımı öğrenmek ister misin???
Bölüm sonu
Bence bölüm güzel oldu umarım sizde beğenirsiniz. Beğendiyseniz oy kullanıp yorum atmayı unutmayın by♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗
RandomBabamın bazı iş ortaklarının evimize toplantıya gelmesiyle başlamıştı herşey. Uyarılar : Küfür Dövüş Kan Silah kullanımı vb. Smut