Hoofdstuk 23

194 6 0
                                    

' dus wat gaan we morgen allemaal doen. want ik heb geen zin om weer heel de dag thuis te zitten' zei koen. ' je kunt ook zelf wat ondernemen he koentje' zei ezra. ' hou je bek joh' zei koen. ' ik heb een leuk idee!' riep rob ineens.  ' wat nou als we op vakantie gaan!' zei hij erachter aan.  ' kijk dat noem ik nog eens een goed idee' zei milo. ' maar waar willen we dan naartoe?' vroeg matthy. ' zon!' riepen koen, rob en milo. ' nee. wel een keer wat anders. wat dachten jullie van iets met sneeuw ofzo' zei raoul. ' jaa' zeiden ezra en ik. ' maar dan moet ik nog kou lijden' zei koen. ' boeie. stel je is niet zo aan' zei matthy. ' maar sneeuw. waar gaan we dan heen' zei rob. ' ijsland?' stelde ik voor.  ' omg jaa, dat is fk mooi' zei milo. ' dus ijsland it is?' vroeg raoul. ' ja' zeiden wij allemaal in koor.  we bookten meteen alles. van vlucht tot hotel. 'uhm milo? moesten we dit niet met pap en mam overleggen?' zei ik.  ' ja, uhm nee, misschien wel' zei milo.  ' maar daar is het nu wel te laat voor' zei ik. ' nah ja boeie. hun zijn ook weg he. ik ga jou niet heel de vakantie thuis laten zitten' zei milo.  ' bel ze anders nu gewoon' zei koen.  ' ja milo. bel ze anders gewoon even' zei ik. ' ik denk niet dat ze mij nog willen spreken' zei milo. ' app ze dan gewoon' zei matthy. ' ja maar die reageren nooit snel' zei ik. ' dan moeten we bellen' zei rob. ' ja maar ze wil mij waarschijnlijk niet spreken' zei milo. ' daar is maar 1 manier voor om daar achter te komen he' zei matthy. ' ja oke ik bel wel. maar als ze  boos word he. jullie haken in he' zei milo. ' ja tuurlijk joh. bel nou maar gewoon' zei ezra. milo ging bellen. en ja zoals hij voorspeld had werd mijn moeder helemaal panisch dat hij haar uberhaupt durfde te bellen. maar na dat de rest had ingegrepen dat ik in goede handen zou zijn en dat ze echt wel voor me zouden kunnen zorgen. dus na ik denk wel een half uur discuseieren mocht het. met grote dank aan fc roellie die had gezegd dat hij ook een klein neefje heeft waar die vaak op moet passen. toen moest ezra nog even bellen. dat ging echt zonder slag of stoot. ' zo das geregeld' zei koen. ' ja zeg dat wel' zei rob. ' wat een gedoe' zei milo. ' maar t goeie nieuws is dat we gaan' zei raoul. ' ja maar we moeten wel nog 4 dagen wachten' zei ik. ' ja dat wel ja' zei ezra met een zucht. ' 4 dagen zijn lang man' zei rob. ' die zijn zo voorbij joh. stel je niet zo aan' zei matthy. 

school tripWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu