hoofdstuk 12

275 7 0
                                    

POV EZRAMatthy en ik stapte de auto in. Op naar onze ouders. ' gaat ie maatje' vroeg Matt. Ik haalde men schouders op. ' mis je der nu al' vroeg hij. ' ook, ik bedoel. Ze zit zo met 4 jongens waarvan 3 mentaal gestoord. Zoë is op vakantie dus daar kan ze ook niet naar toe' zei ik. ' het komt goed met haar. Milo is er bij en anders is er papa roelie nog' zei Matthy. We kwamen thuis aan. Pap en mam stonden al buiten. ' hey jongens' zei mijn vader. ' hoi' zei Matthy. Yair en Jesse kwamen ook naar buiten. ' alles oké ezzie' vroeg yair. ' hij mist haar' zei Matthy. ' wie ' vroeg Jesse. ' Amber' zei ik. ' die chick uit je klas' vroeg yair. ' heb je t nog niet verteld' vroeg Matthy. Ik schudde mijn hoofd. ' wat nog niet verteld' vroeg mijn moeder. 'Ezzie heeft een relatie' zei Matthy. ' echt wat leuk! Wie is de gelukkige' zei mijn moeder. ' Amber.. t zusje van Milo' zei ik. ' ez die 2 maanden zijn zo voorbij' zei mijn vader. We stapten de auto in. Yair pakte mijn telefoon af. ' niet doen!' Riep ik. ' Ahww wat schattig' zei yair. Hij liet mijn lockscreen zien. Een foto van mij en Amber. ' geef terug!' Riep ik boos. ' sorry hoor ezzie' zei hij en hij gaf men telefoon terug.


Het is nu 1.5 maand geleden dat ezzie en Matt weg moesten. Milo, raoul, Koen en robbie proberen elke dag iets leuks te doen met me maar het helpt niet echt. Elke dag denk ik aan hem. Ik zit met Milo en raoul op de bank. Robbie en Koen zijn weg. Geen idee waar naartoe. Raoul keek op zijn telefoon. ' kut kom we moeten gaan' zei hij. ' waar naartoe' vroeg ik. Hij en Milo wisselde een blik. ' niks maar kom' zei milo. We stapten Raouls auto in en reden weg. Na een tijdje kwamen we aan bij Schiphol? ' waarom zijn we hier?' Vroeg ik. ' we moeten een video maken voor mijn kanaal en we wouden graag op Schiphol filmen' zei Raoul. Ik kreeg de camera en begon te filmen. Op een gegeven moment stonden we stil. ' kijk hier komen alle mensen uit die terug zijn van hun vlucht' zei raoul. ' ja en wij gaan nu op het bankje zitten en kijken hoe mensen reageren' vulde Milo aan. Milo pakte de camera aan en we wachtte. Ineens zag ik uit de gate 2 schoenen komen die ik herkende. Ezra had zulke schoenen. Ik keek omhoog en zag de 2 oceaanblauwe ogen en de blonde haren waar ik zo van hou. Ik keek met grote ogen naar Milo en raoul die met een lach op hun gezicht zaten. ' ga nou ' zei Milo. Ik stond op en rende naar ezra die zijn koffers liet vallen en zijn armen open deed. Ik sprong in zijn armen en klemde mijn benen om zijn middel. ' ik heb je gemist' zei ik. ' ik jou ook' zei ezra. Matthy had ondertussen ezras koffers al gepakt. ' hoe? Ik begrijp het niet' zei ik. ' de originele vlucht ging niet meer dus zijn we nu gevlogen' zei ezra. We waren nog steeds aan het knuffelen. Met mij in zijn armen liep hij naar milo en raoul die ondetussen met Matthy bezig waren. Ik drukte een kus op ezras hoofd. Ezra Zette me op de grond en voor ik het wist voelde ik voor het eerst zijn lippen op die van mij. De jongens stopte met praten en de wereld leek even stil te staan. Ezra legde zijn handen op mijn heupen. Ik ging met mijn handen door zijn haar. We lieten los en ik beet zacht op mijn lip. Ezra keek weg. De jongens gingen door met praten en liepen langzaam naar weg. Ezra pakte mijn hand en samen liepen we achter de jongens aan. ' waar is de rest van familie het lam eigenlijk' vroeg raoul. ' die zijn wel gebleven en hebben een latere vlucht. Maar ik kon het ezzie niet aandoen om nog langer te blijven' zei Matthy. We stapten Raouls auto in en reden naar CDH. Toen we aankwamen stond Koens auto er weer. We haalden de koffers uit de auto en liepen naar binnen. ' KOEN! ROB! KOM EVEN NAAR BENEDEN! MATT EN EZZIE ZIJN ER' riep Milo. Koen en Rob kwamen naar beneden ' Matthy! Ezzieboy!' Zeiden ze blij. Ze gaven Matthy en ezra een knuffel. Matthy ging naar zijn kamer om zijn spullen uit te pakken en ezra en ik deden hetzelfde. Ik opende de deur en zag meteen rozenblaadjes liggen. ' wtf is dit' zei ik. Ik keek de kamer rond en zag ook op bed blaadjes liggen in de vorm van een hart. Ook stonden er allemaal hartjesballonnen. Ook hingen er lampenslingers aan de muur. Ik keek naar ezra die op zijn lip beet. ' wat is dit ez?' Vroeg ik. ' verrassing!' Zei ezra. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. ' vind je het leuk?' Vroeg ezra. ' ja tuurlijk vind ik het leuk!' Zei ik en ik gaf hem een knuffel. Hij drukte een kus op mijn hoofd. Robbie kwam aanlopen. ' en? Vind je het leuk?' Vroeg hij. ' ja het is prachtig' zei ik. We gingen op het bed zitten. ' en hoe was Amerika?' Vroeg ik. Ezra begon te vertellen hoe ze naar Disney zijn geweest en wat voor wilde dieren ze hebben gezien. ' wacht men opa belt' zei ezra. Zijn opa verscheen op het scherm samen met zijn ouders en yair en Jesse. ' hey jonge! Ben je thuis' vroeg zijn opa. ' ja! Helemaal veilig en wel' antwoorden ezra. ' fijn. We hebben het filmpje doorgestuurd gekregen van matthy. Wat een mooi ontvangst' zei zijn opa weer. ' welk filmpje?' Vroeg ezra. ' van jou en Amber' zei yair op de achtergrond. Ezra en ik keken elkaar aan. ' kut Roel' fluisterde ik. ' krijgen er der ook nog live te zien? Of niet?' Vroeg Judith (zijn moeder). Ezra zette zijn telefoon op het bureau zodat we allebei te zien waren. ' hoi' zei ik. ' wie is dit nou ook alweer' hoorde ik zijn opa vragen. ' dit is Amber. Ezzies vriendin. Het meisje van het filmpje' zei Jesse. We hadden een heel leuk gesprek met zen alle. ' als we in Nederland zijn kom je maar eens langs' zei maan ( zijn vader ) ' is goed doe ik' zei ik. De telefoon werd opgehangen. ' AMBER, EZRA! ETEN' werd er vanaf beneden geroepen. We stonden op en liepen naar beneden. Op tafel stond de nachokip van Raoul. Echt facking lekker. ' t was weer lekker Roel' zei Rob na het eten. ' ja echt wel! Wat heb ik dit gemist' zei Matthy. ' dankjewel jongens' zei Raoul. Ik keek hem semi boos aan. ' sorry en meisje' zei raoul. Na het eten gingen we met zen alle film kijken. Ik zat naast ezra die zijn arm om me heen sloeg. Ik kroop extra dicht tegen hem aan en legde mijn hoofd op zijn schouder. Vanuit mijn ooghoek zag ik Matthy en Milo met een glimlach op hun gezicht zitten. Na de film was het half twaalf, dus besloten we allemaal richting ons bed te gaan. Ik deed mijn pyjama aan en ezra deed alles uit behalve zijn boxershort. Daar sliep hij altijd in. Ezra ging in bed liggen en ik kroop naast hem.

POV EZRA

Amber kroop naast me in bed. Ik keek naar de ballonnen in de kamer, ze glinsterde door het maanlicht. Ik keek naast me en zag het mooiste meisje liggen. Haar groene ogen glinsterde, net als de ballonnen. Ik pakte haar vast en trok haar tegen me aan. Ik streelde haar arm en na een paar minuten hoorde ik haar zwaar ademen. Ik deed ook mijn ogen dicht en na een paar minuten viel ik ook in slaap.Ik werd wakker van Een deur die dicht sloeg. Ik zag dat Amber nog steeds tegen me aan lag. Ik gaf haar allemaal kusjes op haar hoofd. Ik hoorde haar wakker worden. Ze draaide zich om zodat ze naar mij keek. ' nog heel even' zei ze. ' oké oké' zei ik. Ik pakte mijn telefoon en keek naar de foto's samen. ' schatje?' Vroeg ik. ' mmhhh' kreeg ik terug. ' mag ik deze foto op insta zetten' vroeg ik. Ze opende haar ogen en keek naar de foto die ik liet zien. ' mmhh ja tuurlijk' zei ze. Ik opende insta en zette de foto erop.


Ezra zette 1 van onze foto's op insta. Dus vanaf nu zijn we ook insta-oficial. Meteen stroomde de volgers binnen. ' zo iemand is populair ' zei ezra lachend. ' hou je bek' zei ik. We stonden op uit bed en kleedde ons allebei om. Beneden zaten we Koen en robbie al beneden. ' KOEBIE KOEBIE! Ship jij koebie ook ez?' Vroeg ik. ' jazeker! Koebie for life!' Zei ezra. We kregen 2 boze blikken onze kant op geworpen waardoor we in de lach schoten. ' wat lachen jullie?' Vroeg raoul die achter ons stond. ' wij shippen koebie! Jij ook?' Vroeg ik. ' KOEBIEEEE' zei raoul. Opnieuw kregen we boze blikken van Koen en robbie. Raoul liep ons voorbij en de keuken in. Hij ging wentelteefjes maken. Ook Milo en Matthy kwamen de woonkamer in. Raoul zette de wentelteefjes op tafel en we gingen aan tafel zitten. ' dus wat zag ik nou? Insta-oficial?' Vroeg Milo. Ezra en ik knikte allebei. ' daarover gesproken. Kan ik je zo ff alleen spreken ezzie?' Vroeg Matthy. ' ja tuurlijk' zei ezra verbaast. Na het eten liepen Matthy en ezra dan ook weg.

school tripWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu