Omdat het doordeweeks was was het dus totaal niet druk. Gewoon wat van die omaatjes met kleinkinderen. Meer niet. ' kun je niet voor altijd in het gips blijven?' Vroeg Koen. ' nouuu, nee' zei ik. ' maar nu krijgen we overal korting op!' Zei Koen. ' ik zou zeggen breek zelf je poot' zei Milo. ' zijn er dieren waar we echt naartoe moeten?' Vroeg rob. ' ik wil naar de panda's!' Zei ik. ' die zijn hier' zei raoul die de kaart vast had. ' die zijn wel achterin dus das wel fijn dan gaan we zo heen en dan langs de panda's en dan zo terug' zei Matthy die op de kaart een soort rondje maakte. ' ja das top' zei ezra. Zo gezegd zo gedaan. We gingen zo het rondje af. Tot we bij een binnenverblijf kwamen. ' die beesten he. Die zitten gewoon los' zei Matthy. ' niet' zei Milo. ' wel zie zitten los' zei Rob. ' ik ga er niet in' zei Koen. ' zeiksluis' zeiden raoul, ik en ezra tegelijk. ' kom we gaan' zei ezra die me al naar binnen duwde. ' nee ez wacht' zei Milo maar ezra liep door. Ook Raoul en Rob liepen mee. Milo slenterde erachter aan. ' Koen kom' zei Matthy die ook naar binnen liep. ' oké ik kom' zei Koen. Meteen bij de eerste bocht gilde Matthy. Wij gingen helemaal stuk. We liepen verder toen we bij een luiaard kwamen. ' is die echt?' Vroeg Koen. ' ja' zeiden wij allemaal te gelijk. ' nee toch?' Zei koen. ' jawel' zei Rob. ' oh wacht. Die is heel bekend. Ach hoe heet zo'n beest nou?' Zei Koen. ' dat Koen, noem je een luiaard' zei raoul. ' ojaaa' zei Koen. Halverwege de middag hadden we heel de dierentuin gehad. ' en nu maccie' zei Milo. ' nee doe dat straks' zei ik. ' maar ik heb honger' zei Milo. ' jij hebt altijd honger' zei ezra. Milo zuchtte. ' prima dan doen we t straks' zei hij. We stapten weer in de auto's en reden naar cdh. Raoul Matthy en Milo waren toch langs de Mac gegaan want Milo had weer honger. Gelukkig hadden ze voor ons kipnuggets meegenomen. ' hebben we ook saus?' Vroeg Rob. ' ja kijk eens' zei raoul die sausjes op tafel gooide. Meteen pakte ik de frietsaus. ' nee !ga je frietsaus bij je kipnuggets doen?!' Riep Rob verbaast. ' ja, das facking lekker' zei ik. ' nee ieuw. Je bent niet goed' zei Koen. ' laat mij gewoon lekker me kipnuggets eten' zei ik en ik schoopte met mijn kipnugget wat frietsaus uit t bakje en at t op. Ezra zat alleen maar te lachen om hoe Koen en Rob keken. Milo pakte een van mijn kipnuggets en at hem ook op, met frietsaus! Raoul had lekker drinken gemaakt. Of nou ja. Gepakt. Laten we het daarop houden. En Matthy die zat op zen telefoon.
JE LEEST
school trip
De TodoHallootjes, dit boek gaat over een meisje genaamd amber. op school gaat het prima behalve dat ze niet zo veel vrienden heeft. ze is namelijk een beetje het buitenbeentje van de klas. iedereen vind haar raar en apart. haar beste vriendin zit op een a...